5. februára 2017

Max Factor Masterpiece Waterproof maskara

Mnohým ženám príroda nadelila krátke, svetlé alebo krehké mihalnice, ktoré samy o sebe veľa neurobia, aspoň nie so sexi pohľadom. Tak isto je to aj u mňa. Či sa už líčite viac, menej alebo takmer vôbec, nepochybujem, že máte skúsenosti s maskarou na oči. Často stačí tento jeden pomocník a je z vás iná žena - výraznejšia, krajšia a sebavedomejšia. Hoci doma máte už iste svoju favoritku riasenku, nie je na škodu si prečítať tento test a dozvedieť sa niečo o maskare Max Factor Masterpiece. Maľujem sa už nejakú tú dobu a za ten čas som vystriedala množstvo špirál. Nikdy som nepatrila k tým, ktorým príroda dopriala prirodzene dlhé a husté riasy, preto im pomáham pri líčení špirálou.


Na túto špirálu som čítala množstvo recenzií, a preto som na ňu bola naozaj zvedavá. Ale poďme najskôr k jej baleniu. To je vskutku luxusné a celé zlaté, s výnimkou modrého lemu nad názvom značky. Testovala som odtieň Black - je to jediný odtieň v jej rade Masterpiece Waterproof. Špirála má zaujímavú uzučkú kefku, ktorá je posiata drobnými krátkymi štetinkami. Takéto kefky mám rada a aktuálne ich uprednostňujem pred tými veľkými a hustými.

Nanášanie je jednoduché a už po dvoch vrstvách sú riasy naozaj čierne a predĺžené. Pri viacerých vrstvách mám pocit, že špirála vytvára pavúčie nožičky, preto by som odporúčala maximálne dve vrstvy špirály. Riasy špirála dobre obalí a počas celého dňa drží tam, kde držať má, preto sa nemusíte báť jej opadávania. Ak však nemáte mihalnice rovné, ale rôzne do strán, tak ako mám ja nižšie na fotke, tak vám ich nevyrovná a budete mať akoby mihalnice zlepené.


So špirálou si pri odličovaní až tak bez problémov neporadí ani moja obľúbená micelárna voda, nakoľko je špirála vodeodolná. Odlíčenie je naozaj ťažšie, ale s pleťovým očným mliekom a malou trpezlivosťou to ide. 


Celkovo ma špirála nesklamala. Riasenka sa pohybuje vo vyššej cenovej hladine. Podľa toho kde ju kúpite, najlacnejšie sa dá nájsť do 7€ no niekde za ňu môžete zaplatiť aj dvojnásobok 14€ (napr. parfuméria FAnn.sk). 

2 komentáre:

  1. Řasenka vůbec nevypadá špatně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám z tejto rady obľúbenú Masterpiece Max :) túto som neskúšala, ale všeobecne vodeodolné riasenky nepoužívam.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!