17. novembra 2016

Moje originálne líčenie inšpirované eleganciou Talianska

Už 40 rokov rad Giordani Gold rozmaznáva ženy po celom svete a pripravuje pre ne jedinečné okamihy radosti. Profesionálne spracovanie s dôrazom na detail a použitie vysokokvalitných ingrediencií sú charakteristickým znakom make-upu Giordani Gold, určeného pre náročné ženy, ktoré si rady doprajú luxusné maličkosti. Predstavuje viac než len luxus - prináša ženám uspokojenie, sebavedomie a eleganciu. 

Na stránkach www.kamzakrasou.sk som sa zúčastnila súťaže s kozmetickou značkou Oriflame. Nakoľko som postúpila do ďalšieho kola, tak som si vybrala 4 produkty a teraz vám prinášam s nimi líčenie inšpirované eleganciou Talianska.

Vo svete prevláda názor, že Talianky sú buď škaredé, alebo veľmi krásne. Žiadna stredná cesta alebo normálne dievčatá do pohody. Pravda je, že takmer každá Talianka sa snaží starať o svoj vonkajšok najviac, ako sa dá. To, že niektoré prílišnou krásou naozaj neoplývajú, je holý fakt, ktorý sa dá ľahko zamaskovať krásnymi šatami či značkovými topánkami. A nielen to. Prirodzená vlastnosť, ktorú talianske dievčatká dostávajú už do vienka, je estetický cit a túžba po nádherných veciach a také sú aj produkty s ktorými som vytvorila líčenie. 
  • Paleta očných tieňov Giordani Gold Quadro - Divine Brown - 32076
  • Viacúčelová špirála Giordani Gold Iconic  - 32576
  • Matný rúž na pery Giordani Gold Iconic Matte - Bright Berry - 32323
  • Tekutá očná linka Giordani Gold - Black - 32250


Ak sa vám líčenie páči, tak budem rada ak ma podporíte aj v súťaži, keď sa na stránke KAMzaKRASOU.sk druhé hlasovacie kolo spustí. :)

3 komentáre:

  1. veľmi pekné líčenie :) držím palce v súťaži spolu súťažiaca ;)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika za pochvalu, no na súťaž som zvedavá, každopádne tvoja fotka s klobúčikom, hmmm tá ti vyšla, dávam like :P

      Odstrániť
  2. Krásne. Pristane ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!