3. júla 2016

Žite na maximum, s Rexonou sa budete cítiť stále výborne! ♥

Ahojte po druhý krát moje milé čitateľky :) Dostala som možnosť otestovať nové antiperspiranty Rexona Maximum Protection - STRESS CONTROL a ACTIVE SHIELD. Rexona je v tomto obore moja jednička, mala som už Avtive Shield v sprejovej forme, ale aj maximum protection vo verzii everyday fresh, sensitive dry či clean scent a ani jedna verzia ma nesklamala. Na čo sa môžete tešiť pri novej dvojke?


Trošku oficiálneho textu: 
Portfólio Rexona Maximum Protection sa teraz rozrastá o novinku pre ženy, antiperspiračný krém Rexona Maximum Protection Active Shield. Tento antiperspirant poskytuje ochranu proti nepríjemnému zápachu, ktorý spôsobujú baktérie. Vďaka svojmu zloženiu pomáha eliminovať ich množstvo, a tým aj zápach potu. Antiperspiračný krém Rexona Maximum Protection Active Shield je charakteristický svojou sviežou vôňu, ktorej dominujú iskrivé tóny citrusových plodov, zeleného lístia a bobuľového ovocia doplnené o elegantný základ s prímesou jantáru, pižma a santalového dreva. Rovnako ako všetky antiperspiranty z radu Rexona Maximum Protection aj Rexona Maximum Protection Active Shield poskytuje dvojnásobne účinnejšiu ochranu proti poteniu 1 , a to až 48 hodín.

Pre koho sú určené nové antiperspiranty Rexona Maximum Protection? Sú určené pre každého, kto nie je spokojný so svojím doterajším antiperspirantom a už nechce byť nijako obmedzovaný potením!  

Ako Maximum Protection funguje? Aktívna antiperspiračná zložka vo výrobkoch Rexona Maximum Protection reaguje s potom a vytvára na pokožke ochrannú vrstvu, ktorá zabraňuje poteniu. Mikrokapsule uvoľňujú vôňu a počas celého dňa udržiavajú pocit sviežosti a čistoty, a to aj v momentoch stresu či rozrušenia. 

Ako sa používajú antiperspiranty Maximum Protection? Na dosiahnutie maximálneho účinku aplikujte Maximum Protection do podpazušia pred spaním. Počas odpočinku sú totiž potné kanáliky najmenej aktívne a zložka TRIsolidTM tak môže lepšie preniknúť do pokožky a zaistiť tak silnú ochranu proti poteniu počas nasledujúceho dňa, aj keď sa osprchujete. Antiperspirant Rexona Maximum Protection však môžete používať aj ráno.


Ako už môžete vedieť, najradšej mám tuhé a guľôčkové antiperspiranty, tento je však krémový, avšak ako som už napísala, tým že mám odskúšané aj už jeho prvé skoršie varianty, tak to pre mňa novinka nebola. V prvom rade kladne hodnotím ten fakt že Rexona Maximum Protection je "zabalená" v krabičke. Tiež sa mi páči že obsahuje ochrannú fóliu pred prvým otvorením. Tento antiperspirant má skutočne krémové zloženie. Po otvorení asi každého očarí vôňa - ktorá je dosť silná, ale pekná. Používala som ich striedavo (vlastne aj stále používam) hlavne večer pred spánkom a priznám sa že mne tá vôňa dosť prekážala - ak sa bavíme o verzii stress control. Táto verzia je skutočne poriadne voňavá. Keď som ju použila ráno, miešala sa mi s parfémom a to mi tiež prekážalo. Teda čo sa týka vône, bolo by dobré aby bola slabšia... Zase na druhú stranu nie ste cítiť potom, takže to má aj svoje pre a aj proti. Čo sa týka verie active shield, tak táto verzia je podstatne jemnejšia,vôbec nedráždi nos, priam taká jemná evokujúca čistotu a sviežosť. 

Čo sa týka účinku, teda tu ma naozaj milo táto novinka prekvapila. A vlastne ani nie, nakoľko jej druhé verzie fungovali rovnako. Takže sa len potvrdilo, že v rade pribudli tiež dva poctivé produkty. Naozaj som pociťovala jej účinok dlhšie ako pri iných antiperspirantoch. Teda z tohto hľadiska nemá konkurenciu, doposiaľ som lepší antiperspirant nevyskúšala. Tu jej teda tlieskam! Avšak akonáhle som ju aplikovala na pokožku po holení - pociťovala som dosť veľké štípanie - to sa mi napríklad pri (Rexona - roll-on Aloe Vera) nikdy nestalo. Počas iných bežných dní, som ale štípanie nepociťovala. Na oblečení mi nezanechala žiadne škvrny. Treba si však zvyknúť na fakt, že tieto produkty sa skôr spotrebúvajú ako klasické gulôčkové alebo sprejové verzie. :)


Aké je moje záverečné hodnotenie týchto dvoch noviniek? Koniec koncom som s novinkami spokojná aj keď mi niekedy nevyhovujú. Avšak ten účinok je dôležitý a teda ten je naozaj super! Teda za mňa ich vrelo odporúčam. 

1 komentár:

  1. Od rexony som mala stress control a bol úžasný. :) fakt účinný. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!