13. júna 2016

Toaletná voda Secret Fantasy - letné šťavnaté mámenie

Ako každá žena, i ja sa rada krášlim. Sem zaraďujem aj aplikáciu parfumu. V prípade, že si ho zabudnem doma a neodložím do kabelky, alebo si ho nenanesiem, mám pocit, že chýba akýsi kúsoček môjho ja. Parfum je teda mojou súčasťou a často ich striedam (aj keď ku niektorým sa rada vraciam aj po rokoch :-)) Sú mojou spomienkou na určité obdobie alebo okamih, ktorý som v živote prežívala a niečo pre mňa znamenal.  Dnes jeden zaujímavý parfum z www.parfums.sk predstavím. Bude ním tajomný parfum Avon-u. Značku Avon už som recenzovala neraz prostredníctvom viacerých produktov dekoratívnej kozmetiky, preto ju netreba zvlášť predstavovať. 



Hlavné tóny: ananás, ľalia, jantár
Vôňa, ktorá dáva voľnosť vašim snom a fantáziám. Vďaka bohatým tónom ľalie v kombinácii so sladkým šťavnatým ananásom a dotykom zmyselného jantáru táto vôňa popúšťa uzdu mágii.


Papierové balenie parfumu farebne korešponduje s flakónom, ktorý je neprehliadnuteľný a celkom prepracovaný do detailov. Ide o malý okrúhly flakón (50 ml), ktorý je na vrchu tmavoružový až červený so strieborným popisom. Flakón celkovo pôsobí veľmi pekne tak dievčensky a po prvom pohľade naň si pomyslíte, že musí skrývať naozaj sofistikovanú sladkú vôňu. Váš predpoklad sa vám potvrdí po nastriekaní vône na pokožku. Svieža, no tajomne zmyselná sladká vôňa odkrýva šťavnaté ovocno-kvetinové tóny, ktoré si podmania všetky čuchové bunky. Na začiatku jemná, v strede iskrivá a na konci sladká vôňa je tým správnym ,,spoločníkom“ pri vašich dôležitých okamihoch. Je však iba na vás, pri akej príležitosti ju použijete. Ja sa v nej cítim dobre aj v bežný deň, kedy mi jemne ,,poletuje“ okolo nosa aj po niekoľkých hodinách. Na oblečení a vo vlasoch síce nedrží do ďalšieho dňa, avšak s výdržou na pokožke som spokojná.


Na záver menšie zamyslenie sa... Ktoré vône vám pripomínajú leto? Čerstvo pokosená tráva, opar po letnej búrke, sladučký červený melón, slané kvapky mora, práve rozkvitnutá ruža, dýchajúce drevo... Módne značky sa každý rok predháňajú, aby priniesli na trh parfum, ktorý čo možno najdokonalejšie zachytí vôňu leta. A pre tohtoročnú sezónu namiešali naozaj kvalitný kokteil letných vôní. Prezrite si parfémy pre ženy a nájdite si aj vy letný kúsok, ktorý vám vyčarí úsmev na tvári. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!