14. júna 2016

NYX MICRO BROW PENCIL

Dekoratívna kozmetika NYX vznikla v roku 1999 v Los Angeles. Značku NYX založila filmová maskérka a podnikateľka Toni Ko. Kozmetiku NYX teraz nájdete aj v ČR v krásnom butiku v Prahe. Ako ste si už iste mohli všimnúť, obočie dokáže úplne zmeniť vzhľad vašej tváre. Žiadna z nás sa nenarodila s dokonalým obočím, takže potrebujeme trochu pomôcť. Našťastie všetko, čo potrebujete je pinzeta, nožnice a trochu tieňov na oči. Vďaka týmto pomocníkom docielite bezchybné obočie.

Balenie tejto ceruzky v čiernom dizajne je veľmi praktické. Ceruzka je tenká a svojou dĺžkou dokonca kratšia ako pero, takže sa pokojne zmestí do každej kabelky. Z jednej strany sa nachádza samotná ceruzka a z druhej hrebienok na prečesanie. Výhodou tejto ceruzky na oči, ktorú uvádza aj výrobca je to, že sa nemusí ostriť. Ja musím s týmto tvrdením iba súhlasiť. Ceruzka na oči je vysúvateľná, ľahko sa s ňou preto narába a nehrozí nám, že by sa zlomila tak, ako sa zvykne lámať drevená ceruzka. Keďže má ceruzka mastnejšie zloženie, nie je preto problémom vytvoriť si dokonalé vykreslenie obočia. Najväčší problém bude asi pri výbere odtieňa, tu určite odporúčam zájsť si do butiku a vyskúšať, nakoľko napr. ja by som sa bez toho aby som ich videla naživo pri kúpe cez internet zmýlila. Ak hľadáte šikovnú ceruzku, tak určite sa táto oplatí a navyše celý deň vám pekne vykreslené obočie vydrží. :) 


Informácie o značke a tento produkt ako aj iné nájdete TU: ČR Praha - butik v OC Nový Smíchov

2 komentáre:

  1. Tužka se mi moc líbí a skvěle se s ní pracuje.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Práve hľadám ceruzku na obočie, lebo pred časom sa mi jedna minula a ku koncu som si akosi prestala byť istá odtieňom :D Medzičasom som hľadala, ale ten správny odtieň nenašla, tak snáď by ma NYX nemusel sklamať. I keď preferujem dokreslenie obočia púdrovým tieňom, sú dni, keď radšej siaham po ceruzke. Ach :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!