14. júna 2016

Makeup Revolution London Flawless Palette očné tiene

V lete si môžeme dovoliť naniesť na naše očné viečka výraznejší a veselší odtieň. Očné tiene patria do kozmetickej taštičky každej mejkapu-znalej ženy. Stačí jeden pohyb aplikátorom a oko je ako vymenené, tieňovanie a hra s farbami vám na výslednom efekte iba pridávajú. Niektorým milovníkom farieb však takéto ozvláštnenie nestačí a hranice sa posúvajú vyššie. Či už tak alebo onak - veselé, decentné, nenápadné ale aj výrazné - také nájdete tieniky v paletkách Makeup Revolution London


Čo na očné tiene hovorí výrobca?
Očné tiene Makeup Revolution London Flawless Palette pre Vaše dokonalé oči. Očné tiene dodajú očiam intenzívnu farbu. Paletka obsahuje 32 očných tieňov.

V dnešnej dobe nie je ľahké nájsť matné očné tiene, ktoré sú bez akýchkoľvek trblietok. V tejto paletke však nájde celú škálu matných ale aj trblietavých lesklých očných tieňov. Paletka predstavuje farby zeme a tóny, ktoré sú inšpirované prírodou. Musím uznať, že škála farebných tónov týchto tieňov je naozaj pestrá, a preto by si určite vybrala každá z nás odtieň podľa svojho gusta. Tiene od  MRL som vo svojej súkromnej kozmetickej zbierke už vlastnila, teda za sebou mám už vyskúšané celkom dve paletky - recenziu na jednu nájdete aj na blogu. Paletka ako taká, je balená v lesklej zlatej krabičke s vizualizáciou jednotlivých tieňov. Už po samotnom prvom vzhliadnutí oceňujem praktickú otváraciu obdĺžnikovú čiernu paletku, ktorá je dizajnovo veľmi jednoduchá a decentná, no elegantná zároveň.


Paletka sa otvára klasicky zatlačením na určenom strede. Tiene sú ladené do bledučko-purpurovo-ružovo-hnedo-sivo-čiernych odtieňov, čo sa mi ráta, pretože také zemité farby mám odjakživa v obľube. Každý jeden tieň má svoje vlastné pomenovanie. Balenie ako také je celkom pevné, paletku som neraz prenášala v kabelke - sama od seba sa neotvorila a ani tieniky sa neponičili. Čo mi najviac inklinuje na balení je zdrkadielko, ktoré tvorí celú vrchnú časť, takže sa v ňom môžete vidieť celá. Ako som spomenula už vyššie tiene sú rôzne výraznejšie ale aj slabšie pigmentované, matné ale aj trblietavé či s kovovým leskom.

Čo sa týka výdrže tieňov na viečku, musím čestne a s radosťou vyhlásiť, že tieto tiene majú tú najlepšiu výdrž, nakoľko vydržia nezmenené na viečku doslovne od rána do večera. Chvála taktiež patrí výbornej pigmentácii tieňov. Zhlukovania tieňov do záhybu viečok sa nemusíte obávať.Avšak to všetko za predpokladu, že sa vám nemastí viečko. 

Problémy s udržaním líčenia v top forme si síce spájame najmä so slnečným a teplým obdobím, no mnohé ženy majú problémy s mastnými očnými viečkami počas celého rožného obdobia. Tento problém mám aj ja, preto ešte pred nanesením tieňov si viečka musím predpripraviť. Niekomu stačí priložiť papierovú vreckovku a nadbytočný maz je vysatý, ak však chcete dlhší efekt, zoberte do ruky iné pomôcky. Tou najprofesionálnejšou je podklad určený výhradne na mastné očné viečka tzv. primer. Ak zainvestujete do kvality, tak líčenie s touto paletkou vám skutočne vydrží xy hodín.


Aby som však nebola len pozitívna, tiene majú aj dve menšie nevýhody. Faktom je, že trblietavé tiene prášia jedna radosť. Ideálne je pracovať s prstami aj keď zrovna s nimi sa nedá robiť zázračné tieňovanie. Druhé také mínus by mohol byť pre niekoho aj fakt, že niektoré tiene sú takmer rovnaké a je medzi nimi len minimálny pigmentný rozdiel. 

Suma sumárom, pokiaľ hľadáte kvalitné a spoľahlivé tiene, ktoré na vašich viečkach vydržia, siahnite trebárs aj po tejto paletke. Paletka v ktorej 32 tieňov a veľké zdrkadlo k tomu za prijateľnú cenu, hmm to veru v našich drogériách nenájdete. Ja som si túto paletku vybrala na otestovanie v rámci spolupráce s www.parfemy-elnino.sk, kde nájdete veľa druhov paletiek, od prirodzených až po rôznofarebné spektrum farieb. 

Takto nejako sa líčim ja, nie však denne, hlavne keď mám nejaké to stretnutie a pod.: 


Čo sa podkladovej bázy týka, rátajte s tým, že jej použitie zvýrazní farbu očných tieňov. To isté platí aj o vode, respektíve jemne navlhčenom aplikátore. Ak s týmito drobnými fintami budete narábať cielene, môžete aj z klasických tieňov vytvoriť tie jasnejšie a žiarivejšie.

Na záver ešte jedno upozornenie - nezabúdajte na čistenie štetcov a aplikátorov. Oči sú veľmi citlivými partiami a baktérie vedia narobiť nepeknú skazu. 

5 komentárov:

  1. Paletka je nádherná. Já mám paletky Mur moc ráda. Jen se mi poslední dobou trošku zdá, že se stíny hodně v paletkách opakují.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ta je přímo dokonalá! :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkný článek :) paletku mám taky a jsem s ní spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekné líčenia, tiež sa líčim takto :) Je to pekné a elegantné!
    Paletka tiež vyzerá pekne a sú tam presne farby na každodenné nosenie, ktoré by som využila :)

    www.simonazacko.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!