13. júna 2016

Cukrová depilácia - bez chĺpkov počas celého leta

S pribúdajúcimi stupňami na teplomeri sa naše telo čoraz viac odhaľuje. A odhalená pokožka je krásna iba keď ju zbavíte všetkých nevzhľadných chĺpkov. Prirodzenosť je síce sexi, ale v tomto prípade platí: dohladka! Holenie v domácich podmienkach zvládne každá z nás. A každá z nás si vyberie ten najvhodnejší spôsob odstránenie chĺpkov.
Žiletky, peny, mydlá - án, to je najčastejší spôsob holenia vysokého percenta slovenských žien. Lebo holenie žiletkov je jednoduché, lacné a dokážete ho zvládnuť aj doma pod sprchou. Avšak POZOR. Skúšali ste už cukrovú depiláciu? Ak náhodou neviete o čom hovorím, tak odporúčam prečítať si tento článok → Cukrová depilácia - bezbolestná, prírodná a efekt vydrží mesiac. v ktorom nájdete nejaké základné informácie. :) 

Hlavná partia tela, na ktorej som depiláciu skúšala boli nohy. Pred tým, než som sa do depilácie pustila, dala som si sprchu, aby som nohy mala naozaj čisté.  Medzitým som nádobku s pastou ponorila do "horúceho kúpeľa" - pasta je z počiatku tuhá, vďaka teplu sa stáva tekutejšou a hlavne poddajnejšou, takže sa s ňou pracuje naozaj príjemne. Nakoľko zvyšná voda na nohách by mohla pastu rozriediť (pretože má cukrový základ), nohy je potrebné si aj poriadne usušiť. Po tomto úkone si už môžeme pastu na  chĺpky nanášať. Pasta sa nanáša presne opačne ako vosk - vosk vždy nanášame v smere rastu chĺpkov a strhávame ho v protismere, pastu zasa nanášame v protismere rastu chĺpkov a strhávame v smere rastu, takže je to menej bolestivejšie.


Tú začneme naťahovať na pokožku nôh v proti smere rastu chĺpkov. Hmotu natiahneme na plochu veľkú cca 5 cm. Je len na vás, či sa rozhodnete pre prácu s prstami, špachtličkami alebo depilačnými pásikmi. Pasta pôsobí na pokožku upokojujúco, je príjemné teplá a celkovo je to taký nový "príjemný zážitový" spôsob depilovania. Takto prichytený karamel stiahneme v smere rastu chĺpkov z kože dolu. Toto opakujeme niekoľkokrát s tým istým šulčekom. Ak sa hmota už dobre nelepí alebo sa naopak lepí na prsty, vezmeme si ďalšiu guľôčku a postup opakujeme. Určite na začiatok začnite s menším množstvom, naučíte sa tak s pastou lepšie pracovať a celé sa na začiatok neolepíte. Zo skúsenosti vám môžem povedať, že také tie výraznejšie tvrdšie chĺpky idú preč najrýchlejšie. Čím je chĺpok viac vyrastený, tým lepšie sa dokáže prichytiť.


Ako som písala v úvodnom článku, ako nováčikovi mi to nešlo od ruky. Depilácia trvala neskutočne dlho, dovolím si povedať aj vyše hodiny a pol. Predsa len tie jednotlivé úkony chcú pri skúšaní nového produktu viac času. :)Výsledok po depilácii u mňa nebol 100% nakoľko mi nejaký malinký svetlejší chĺpok ostal, avšak spokojná som. Pokožku som nemala podráždenú vôbec, nevyhodili sa mi ani vyrážky. Koniec koncov, ak sa s pastou naučíte pracovať, odhadnúť správnu konzistenciu, kedy pastu nanášať, je to fakt super! Hlavne teraz cez leto...  A viete čo je najlepšie? Ten pocit, že sa o pár dní nemusíte znovu starať o chĺpky, nakoľko vám depilácia vydrží niekoľko týždňov.


Informácie o značke a všetky tieto produkty ako aj iné nájdete TU: www.cukrovadepilacia.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!