23. mája 2016

Taliani zmenia aj takú obyčajnú vec, ako je čistenie zubov, na skutočný zážitok!

Nechajme to na Talianoch a oni zmenia takú obyčajnú vec, ako je čistenie zubov, na skutočný zážitok… Značku Marvis preslávili zubné pasty, ktoré sa v 70. rokoch prvýkrát objavili na trhu v dnes už kultovom obale, ktorý je pre ne taký charakteristický a viac ako pastu pripomínajú tubu s olejovými farbami. Od samého začiatku Marvis experimentoval s inovatívnymi a netradičnými príchuťami, ktoré sa na trhu takmer neobjavovali, a túto filozofiu v sebe nesie florentská značka dodnes.

Možno to ani tak nevnímame, ale starostlivosť o zuby a celkovo ústnu dutinu je dôležitá. Predsa len každý deň vedieme niekoľko rozhovorov zoči voči, a nik z nás nechce v očiach druhých vyzerať ako by mal základnú hygienu ľudovo povedané "na saláme". 

Zubné pasty značky Marvis sa vyrábajú rokmi preverenou, tradičnou metódou, ktorá zaručuje bohatú, jemnú textúru, vďaka ktorej je chuť veľmi intenzívna a osviežujúca. V ponuke na www.elnino.sk dostať niekoľko druhov pást a zároveň si môžete vybrať aj či chcete klasickú verziu 75ml alebo cestovnú verziu 25ml. Pasty účinne čistia a chránia zuby, pomáhajú predchádzať nielen zubnému kazu, ale aj chrániť pred tvorbou zubného kameňa a plaku. Rutinná každodenná záležitosť sa tak zrazu mení na chvíle plné zážitkov pre chuťové bunky - nižšie sa dozviete prečo a vďaka elegantnému retro dizajnu je aj pastvou pre oči.


V ponuke značky Marvis na slovenskom trhu môžete nájsť všetky príchute a teda škála je naozaj pestrá: Classic Strong Mint (tradičná výrazná pepermintová príchuť), Aquatic Mint (mätová príchuť s chladivou sviežosťou mora), Whitening Mint (bieliaca pasta s ľadovou príchuťou mäty), Jasmin Mint (jemné kvetinové tóny vône jazmínu doplnené o sviežosť mäty), Amarelli Licorice (lákavá aróma sladkého drievka a sviežosť mäty), Ginger Mint (hrejivý zázvor a chladivá príchuť mäty) a Cinnamon Mint (exoticka sladkost škorice a osviežujúcej mäty).

Nakoľko som milovníčka mäty a celkovo všelijakých pepermintových chutí  tak zubná pasta Marvis Clasic Strong Mint je úplne božská pasta. V porovnaní s inými verziami iných značiek, ktoré dostať  na našom trhu mám pocit, že svieži dych u tejto pasty vydrží dlhšie. Bieliaca pasta mi svoj účinok nepotvrdila, ale za to chuť mala opäť najedničku! Ak naopak nie ste milovníčka silných sviežich chutí, tak potom za zmienku stojí posledná mnou skúšaná pasta a to Amarelli Liccorice, ktorá je trošku nasladlá. Pasty priveľmi nepenia, a na dokonalú starostlivosť o ústnu dutinu naozaj stačí len veľkosť hrášku. Tieto mini cestovné balenia si ma získali. Vyzerajú jednoducho úžasne a ak náhodou niekto tieto pasty nepozná, tak naozaj si pomyslí, že ide o farby, tak jak moja mamina u nás doma. :) 


Informácie o značke a všetky tieto produkty ako aj iné nájdete TU: www.parfemy-elnino.sk

5 komentárov:

  1. Tieto pasty sú super moja najobľúbenejšia je škoricová :) silne mätová mi veru nevyhovovala mám rada klasické pasty no táto bola na mňa až moc pálivá. Čo sa týka príchute sladké dievko alebo ako hovorím ja detský pelendrek sklamala ma nevýrazná chuť práve sladkého drievka no nebola zlá, skrátka som očakávala výraznejšiu chuť. Preto je za mňa to práve škoricová. Mala som možnosť vyskúšať aj ústnu vodu a tá bola veru super. Najviac ale podľa mňa zaujme práve obal či už pást alebo aj ústnej vody. Nie všade sa vidí práve takýto zaujímavý obal. :)
    Life is beautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No na to , ze su to pasty na zuby vyzerajú super :-))) no povedzme si , ze Taliani maju kadejake tromfy v rukách , najma ti krajší:D
    Nedočítala si sa niekde , ci neobsahujú vela cukru , ked su s príchuťami ?
    Pozývam Ta na moj blog a prajem krasny den :-)
    Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. už sa na ne chystám, lebo na toľkých blogoch som o nich už čítala a sú tak rozkošne retro, že to proste musím mať :D jedinú, po ktorej asi nesiahnem je tá zázvorová, milujem zázvor ale v paste si ho neviem predstaviť :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!