3. mája 2016

Sea of Spa - Essence of Vanilla & Patchouli

Chce poriadnu dávku hydratácie... Je až paradoxné, že kým o zdraviu prospešných účinkoch pravidelného a častého prísunu tekutín pre náš organizmus a pre našu pleť vie takmer každá žena, máloktorá vie, čo spôsobuje voda zvonku.  Keď pijeme, naše telo a tým aj pokožku hydratujeme, avšak pri styku vody s našou pokožkou zvonku dochádza k úplne opačnému efektu a pleť sa vysušuje.



Ľudská pokožka má hodnotu pH 5,5, to znamená, že je kyslá. Prirodzená kyslosť jej pomáha chrániť sa pred baktériami a vírusmi. Aby naša pokožka zostala zdravá a krásna, mali by sme ju po každom kúpeli znova hydratovať, najlepšie telovým mliekom či maslom. Je jedno, či si mlieko zvolíme regeneračné, hydratačné alebo proti celulitíde, každým krémom z nich pomôže obnoviť ochranný vonkajší plášť našej pokožky. Ak na krémovanie zabudneme, je to, ako keby sme nechali našu pokožku bez ochranného odevu. Ja som dávnejšie na www.parfums.sk našla jeden úžasný krém na telo. Konkrétne išlo 

S kozmetikou Sea of Spa som doteraz nemala žiadnu skúsenosť, ale veľmi ma zaujala na základe obalov a recenzií, takže v jej objavovaní budem pokračovať určite ďalej. Hoci mnohé produkty tejto značky sa nedajú kúpiť za babku, určite si môžete byť isté, že za tú cenu aspoň čo sa týka tohto telového masla dostanete naozaj kvalitu. Maslo stojí niečo cez 16€, ide o 350ml nádherné balenie. Veľmi sa mi páči nádobka s viečkom, ktoré je akoby zrkadlo, nakoľko sa v ňom môžete vidieť. 

Čo sa týka tohto telového masla, ak máte radi hlavne vanilku, toto telové maslo pravdepodobne už nepustíte z rúk. Vôňa je naozaj identická s vôňou vanilky a vlezie vám snáď do všetkých čuchových buniek. Moja mamina vanilku a celkovo jej vôňu miluje, a preto si toto telové maslo taktiež zamilovala. Konzistencia je poriadne hutná avšak aj napriek tomu na maslo rýchlo roztiera do pokožky. Po pár minútach, ako sa vôňa vanilky začne pomaly uvoľňovať, cítim i jemnú vôňu patchouli. Pokožka je po nanesení masla príjemne hydratovaná a prevoňaná.


Telové maslo je k dostaniu je v troch lákavých verziách, z ktorých si je podľa mňa naozaj ťažké vybrať:                      
             - Red Grapefruid
             - Green Tea & Jasmine Bloom
             - Essence Of Vanilla & Patchouli - toto som si kúpila ja

1 komentár:

  1. Hmm pěkný obal a určitě si mě nalákala :) Vypadá moc pěkně

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!