4. apríla 2016

Účinná nemastná textúra Atoderm Sprchového oleja

Už ste sa dnes osprchovali? Každodenná sprcha je niečím úplne prirodzeným a pre väčšinu žien je asi už len pomyslenie na jeden deň bez sprchovania akési... nevoňavé. No kým váš denný sprchovací rituál, niekedy dokonca nielen raz za deň ako to je u mňa niektoré dni bežné, predstavuje pre vás niečo ako rutinu, mojej ani vašej pokožke sa to až tak páčiť nemusí. 


Možno si to ani neuvedomujete, no sprchovanie môže naozaj škodiť našej pokožke. Obzvlášť, ak používate príliš horúcu vodu, ktorá pokožku neskutočne vysúša. Hoci každodenné sprchovanie s výdatnou pomocou sprchovacích gélov, šampónov či mydiel pokožke naozaj skôr škodí, nemusíte hneď presedlať na sprchovanie raz za týždeň. Aby sprcha nebola takou záťažou pre našu pokožku, snažte sa skrátiť dobu sprchovania a voľte hydratačné umývacie produkty. Medzi tie hydratačné, patrí aj posledné mesiace novinka v podobe produktu od značky Bioderma  a to konkrétne ATODERM Sprchový olej.  


Olej pochádza z rady ATODERM, ktorá je určená pre veľmi suchú až atopickú pokožku. Ako viete, tento rad je jeden z mojich obľúbených, nakoľko mňa suchá pokožka na tele trápi. Olej obsahuje Patent Skin Barrier Therapy®, ktorý chráni suchú pokožku pred baktériou Staphylococcus aureus spôsobujúcou zápal a podráždenie. Hneď sa však priznám, že tento olej je na moju pokožku menej účinný ako stálica v podobe ATODERM sprchovacieho gélu. Každopádne každú určite potešia informácie typu, že olej je hypoalergénny, nekomedogénny, neštípe v očiach, nedráždi pokožku a  je bez parabénov, konzervantov, mydla a bez farbív. 

Atoderm Sprchový olej vytvára ultra ľahkú a jemne parfumovanú penu, čo by ste možno nečakali, vzhľadom na to, že textúra je naozaj olejovitá. Pokožku hydratuje, po kúpeli nie je vyslovene suchá, avšak čakala som trošku viac. Prečo viac? Asi som si až moc zvykla na dobré, naozaj dobré Atroderm produkty -  ako som vyššie spomenula Atoderm sprchový gél považujem za lepší než tento olejček. Po géli mám pokožku vláčnu, nepociťujem jej pnutie ani po celom dni, no pri tomto olejčeku po čase ma pokožka začne svrbieť a pýta si dávku hydratácie už v podobe krému. Myslela som si, že tento olejček bude pre mňa vhodným spoločníkom hlavne v lete, ale v chladnejšom období nie. Minulý týždeň som ho dopoužívala a názor naň som si vylepšila, je pravda, že ak ho budete používať dennodenne, tak pokožka ho príjme lepšie a jej suchosť sa zníži, avšak na topku v tomto rade nemá - u mňa vyhráva stále gél. :) 


Ak však rada skúšaš nové produkty, tak v lekárňach nájdeš rôzne veľkosti tohto produktu: 100ml, 200ml a ak sa u teba osvedčí tak dostať aj výhodné 1000ml balenie. :)

Informácie o značke a tento produkt ako aj iné nájdete TU: www.bioderma-sk.com

5 komentárov:

  1. Zkusím ten gel, který doporučuješ :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Buat saudara punya permasalahan ekonomi: hub aki santoro,karna saya sudah membuktikan bantuan aki santoro yang berminat,hub aki santoro di nomor 0823 1294 9955, atau KLIK DI SINI

      Odstrániť
    2. Buat saudara punya permasalahan ekonomi: hub aki santoro,karna saya sudah membuktikan bantuan aki santoro yang berminat,hub aki santoro di nomor 0823 1294 9955, atau KLIK DI SINI

      Odstrániť
  2. už som naň čítala chválu aj inde, asi ho naozaj vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám doma a tiež som spokojná, dokonca sa s ním dá aj odlíčiť pre mňa je taký všestranný. Kvalitou pripomína sprchový olej ktorý zo začiatku vyrábal Sallos, ten sa však dosť za ten čas pokazil tak som rada, že je dostupné niečo nové

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!