19. marca 2016

Vraj...najúčinnejšia forma vitamínu A

Monodermá A15 ponúka čistý prírodný retinol, ktorý je z hľadiska účinnosti tá najefektívnejšia varianta vitamínu A (oveľa efektívnejšie ako syntetické typy vitamínov). Tento vitamín má pri topickom použití blahodarne účinky na pokožku. Regeneruje kožné bunky, produkuje väčšie množstvo kolagénu, vyhladzuje vrásky a hlavne efektívne bojuje proti akné. Je tiež prínosný pre pacientov s citlivou pleťou a pre pacientov trpiacich seboroidnou dermatitídou (kožné ochorenie, ktoré sa prejavuje svrbením, začervenaním a odlupovaním kože).


Aké účinky môžete očakávať a aké výhody má vitamín A?

Medzi hlavné účinky patrí: redukcia akné (to s čím ja aj vo svojich 22 rokoch stále bojujem, no už dlhšie mám pocit, že sa mi ten boj dari vyhrávať), tiež ide o silný antioxidant, ktorý dobre poslúži na prečistenie pokožky, vitamín A má silný protizápalový účinok, a slúži aj na redukciu jemných vrások a omladenie pleti.

Medzi výhody vitamínu A, ako produktu Monoderma patrí fakt, že ide o najúčinnejšiu formu vitamínu, akú ponúkajú. Jedná sa o čistý Bio produkt. Asi najlepšie čo je, tak je dávkovanie - jednoduchá aplikácia vo forme ampuliek, teda praktické balenie, ktoré chráni účinnosť vitamínu pred vplyvmi okolitého prostredia - jedna ampulka jedno použitie. Mesačná vitamínová terapia zvyšuje elasticitu pokožky až o 45%. Vyvážená efektívna koncentrácia vitamínu A - čistý vitamín A (Retinol) v koncentrácii 0,15%. Neobsahuje bežné alergény ako umelé farbivá, vône a konzervačné látky.


Vitamín A v tejto tobolkovej forme by som nazvala sos záchrana a rýchla pomoc na akné. Prečo je to záchrana a ešte k tomu rýchla? Verte či nie, ale táto vitamínová bomba si dokáže poradiť s akné už do 72 hodín - a to nekecám! Tobolky predstavujú kúru - jedna tobolka jeden deň, ideálne je, keď si ju aplikujete večer. Ide o tobolku, ktorú otvoríte krútením vrchnej časti - hlavičky. V tobolke sa nachádza tekutina (gélová) ktorá sa má aplikovať na pleť. O účinku niet pochýb - ak máte pleť v príšernom stave a neviete ako ďalej - odporúčam. Ja som tobolky už vypoužívala - avšak celkovo za menej než mesiac. Použila som ich v tedy, keď som pleť naozaj mala zlú. Počas troch dní som si aplikovala tobolku každých dvanásť hodín - ideálne to boli dni kedy som bola doma a nič iné som si sa pleť nedávala. Na akné účinkuje zázračne -iste, nečakajte že vám pleť vyhladí a razom akné zmizne - to nie - avšak, zapálené akné mi ustúpilo už po dvoch dňoch (po použití 4 ampuliek), ostali vždy len malé ružovkasté fľaky. Jednoducho toto je najúčinnejšia sos záchrana akú som za celý svoj život vyskúšala. Pozor si však treba dať na to, že s týmto vitamínom treba narábať opatrne aby ste si náhodou neuškodili. On totižto nenormálne pleť vysušuje a to ešte pripomínam, že som si aplikovala jednu ampulku každých 12hodín. Na hydratáciou som používala drahé hydratačné sérum, o ktorom vám napíšem ešte. Investícia doň bola risk, ale vyplatila sa. Iný vitamín potlačil vysúšanie vitamínu A. Keby sa dalo, tak by som používala tento produkt denno denne, ale nakoľko ide o mesačnú kúru, tak nie. Produkt však výrobca odporúča po pár mesiacoch znovu používať.

Tento produkt je hlavne určený pre:

  • Aknóznu / problematickú pleť.
  • Seboroidnú dermatitídu.
  • Vhodný pred estetickými zákrokmi, ako je napr. laser, peeling.
  • V prípade redukcie vrások vhodný pre všetky typy pokožky.



Viac o značke, produktoch a sortimente sa dozviete TU: www.medaprex.sk

7 komentárov:

  1. Sama jsem to vyzkoušela a teda za mě katastrofa je to samej silikon :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa rozhodla vyskúšať tieto ampulky, práve na základe parádnych recenzií z rôznych blogov, takže je škoda, že ti to nesadlo, lebo na mňa, mojej pleti mali naozaj parádne účinky :)

      Odstrániť
    2. Buat saudara punya permasalahan ekonomi: hub aki santoro,karna saya sudah membuktikan bantuan aki santoro yang berminat,hub aki santoro di nomor 0823 1294 9955, atau KLIK DI SINI

      Odstrániť
    3. Buat saudara punya permasalahan ekonomi: hub aki santoro,karna saya sudah membuktikan bantuan aki santoro yang berminat,hub aki santoro di nomor 0823 1294 9955, atau KLIK DI SINI

      Odstrániť
  2. Anonymný19.3.16

    měsičně dávat skoro 20 eur je dost, no je to skvělé používám to, když mám problém, děláš moc hezké recenze :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V prvom rade ďakujem za pochvalu, čo sa však týka financií, tak to jedno balenie nie je potrebné si kupovať každý mesiac :)

      Odstrániť
  3. ešte som o tom nepočula, chcela by som to vyskúsať na vrásky

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!