8. marca 2016

Rúže na pery, ktoré poskytujú matnú farbu a pocit hydratácie...?

Farebné pery sú v ostatných mesiacoch veľkým hitom a treba povedať, že to vôbec nevyzerá zle. Možno ste sa aj vy nechali uniesť reklamou v televízii či časopise na úžasný rúž.  V reklame vyzerá neodolateľne, výsledok na perách však vôbec nezodpovedá vašim predstavám! Možno je to tým, že v reklame sú veci "dofarbené" a práve preto vám dnes predstavím 3 matné rúže od Avonu, ktoré v katalógu vyzerajú dokonalo. Naozaj sú také aj v skutočnosti?


Pri výbere rúžu treba zohľadniť mnoho kritérií. Hlavným je určite príležitosť, na ktorú si chcete dať rúž. Iný sa hodí na večerné líčenie, na párty, iný zasa na bežný deň do práce.  Výber rúžu je nutné prispôsobiť aj farbe pleti. Platí, že nositeľky tmavšej pokožky môžu zvoliť i tmavšie odtiene farieb rúžu, pričom bleduľky by sa takýmto odtieňom mali radšej vyhýbať a voliť skôr jemnejšie pastelové farby. Ďalším kritériom pri výbere rúžu je rozhodnutie medzi lesklým alebo matným odtieňom. Pri lesklých platí, že opticky pery zväčšia, naopak matné rúže pery nezväčšujú a ak sú matné až príliš, vaše pery ešte na pohľad zmenšia.


U mňa doma by ste veľké zastúpenie matných rúžov hľadali ťažko. Určite viem o piatich, teraz keď píšem túto recenziu si veru na viac nespomínam. Nedávno sa mi však zbierka rozrástla o ďalšie 3 odtiene od značky Avon, konkrétne o rúže True Color Matte. Rúže majú silnú farbu - mne sa najviac páči klasický červený, ten mi dovolím si povedať ide. Druhé dva odtiene sa mi moc na mojich perách nepozdávajú. Rúže majú jemnú parfumáciu a krémovú textúru. Zvýrazňujú v perách vrásky. Ideálne sa nanášajú prostredníctvom štetca na pery. Ich výdrž nie je svetová, no ani najhoršia - otláčajú sa na všetko. Dá sa však predĺžiť, keď si na pery pred ich nanesením nanesiete kontúrovaciu ceruzku ako podklad. Pery po nich zostávajú suchšie, teda tú hydratáciu som nepocítila, čo je však určite na nich najlepšie, tak to je pigmentácia. Krásne plné krytie dosiahnete už v druhej vrstve. Za mňa určite odporúčam červený (mám pocit, ako by mal aj iné zloženie, nakoľko tento odtieň pery skoro vôbec nevysúša a celkovo sa lepšie nanáša aj vyzerá na perách naozaj skvelo). Druhé dva odtiene ma žiaľ neslovili a nepáči sa mi ani výsledok na perách po nich (lepšie som ich naniesť nevedela... ).

Ako by ste mali nanášať matné rúže podľa spoločnosti Avon?
Naneste rúž na pery tak, že začnete v strede pier a pokračujte smerom ku kútikom. Po nalíčení oboch pier odstráňte prebytočné množstvo rúžu jemným otlačením pier o obrúsok. Ak máte veľmi suché pery, skúste najprv použiť jemný peeling aby ste zabezpečili rovnomerné rozloženie farby. Aby lepšie vynikol tvar vašich pier, môžete zvýrazniť ich kontúry pomocou ceruzky na pery v neutrálnej farbe a až potom použite rúž.


Informácie o značke a všetky tieto produkty ako aj iné nájdete TU: www.avononline.avon.sk

10 komentárov:

  1. Já jsem si stihla koupit už 4 odstíny a jsem moc spokojená. Nicméně, s tou hydratací je to trochu slabší.
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Buat saudara punya permasalahan ekonomi: hub aki santoro,karna saya sudah membuktikan bantuan aki santoro yang berminat,hub aki santoro di nomor 0823 1294 9955, atau KLIK DI SINI

      Odstrániť
    2. Buat saudara punya permasalahan ekonomi: hub aki santoro,karna saya sudah membuktikan bantuan aki santoro yang berminat,hub aki santoro di nomor 0823 1294 9955, atau KLIK DI SINI

      Odstrániť
    3. Buat saudara punya permasalahan ekonomi: hub aki santoro,karna saya sudah membuktikan bantuan aki santoro yang berminat,hub aki santoro di nomor 0823 1294 9955, atau KLIK DI SINI

      Odstrániť
  2. Tak toto som nemala vidieť ! Vďaka tebe potrebujem akútne nový rúž , ja teda na matné rúže som a veľmi . Moja zbierka sa pekne rozrástla a prakticky iné ako matné rúže nenosím . Zo začiatku som s nimi dosť bojovala hlavne z dôvodu nulovej hydratácie . Ale vždy pred nanesením matného rúžu použijem peeling a dám vysoko hydratačný balzam a po nejakom čase som si zvykla . Mne hlavne vyhovuje to že pri matných rúžoch teda tých čo mám vo svojej zbierke nemusím moc riešiť nejakú úprave jednoducho držia v pohode polovicu dňa a to mne náramne vyhovuje . Najviac sa mi z tých čo si ukazovala pozdáva práve červený ale ten je na mňa až moc odvážny , takže asi budem musieť pozrieť celú ponuku a nejaký si vybrať . :)
    Life is beautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Také vyzkouším jeden odstín a už se na něj těším :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. si sa nejak rozbehla s tou dekoratívkou, velmi pekne nafotené a paci sa mi červený :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. si sa nejak rozbehla s tou dekoratívkou, velmi pekne nafotené a paci sa mi červený :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Avon rtěnky jsou skvělé, mám je moc ráda.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mám doma dva odstíny a tyhle rtěnky si zaslouží všechnu pozornost a chválu, protože jsou skutečně úžasné! na rtech jak samet a nemám pocit vysušování jako u jiných matných rtěnek :) a ty odstíny, ach! <3

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!