13. februára 2016

MEGA LASHES - riasenka pre mimoriadny objem a predĺženie rias - určite nie!

V dnešnej recenzii sa bližšie pozrieme na riasenku od značky Dermacol. Značka Dermacol bola dávnejšie mojou obľúbenou značkou dekoratívnej kozmetiky, avšak teraz v mojej kozmetickej taštičke ju môžete hľadať márne. Hoc ju nahradili iné, mne viac vyhovujúce produkty iných značiek, nezanevrela som na ňu úplne a preto vám dnes prinášam recenziu na jednu riasenku - hoc spokojnosť sa u mňa po niekoľkých použitiach nekonala.



MEGA LASHES EXPRESS VOLUME MASCARA - BLACK
Riasenka pre mimoriadny objem a predĺženie rias

BENEFITY, ktoré riasenka ponúka sú, že v jej zložení absentjú parabény a bola oftalmologicky testovaná. Podľa slov výrobcu, by mala spĺňať nasledovné: perfektne priľnavá krémová textúra na báze voskov a polymérov obalí riasu po riase, nádherne ich vykreslí a rozčeše. Dodá každej objem a plnosť. Je skvelým riešením pre krátke riasy. Je vhodná aj pre nositeľky kontaktných šošoviek.
Objem / hmotnosť: 12,5 ml


Ako som spokojná so špirálou ja?

Špirála ma zaujala naozaj zaujímavým a výrazným obalom. Ružová - neviem prečo, ale od nového roku neskutočne fičím na ružových veciach. Krásna žiarivá ružová farba, to je jednoducho niečo pre mňa. Obal je mohutnejší, ku koncom sa zužuje, je to taká jedna z "klasík" od Dermacolu. Kefka je hustá a veľká a taktiež sa ku koncom zužuje. Mne takáto hustá kefka so štetinkami neprekáža a bola som zvedavá na jej schopnosti. Musím sa priznať, že nanášania iných špirál na riasy od Dermacolu  ma oslovili viac ako táto. Celkový efekt podľa môjho názoru je nič moc, ba podpriemerný. Zlepuje, robia sa hrudby, opadáva. Navyše strašne rýchlo sa mi riasenka vysušila - a to neprešiel ani mesiac denno-denného používania, však fotky povedia 100x viac... Za mňa určite nie!


Viac o značke, produktoch a sortimente sa dozviete TU: www.dermacol.sk

6 komentárov:

  1. Takový kartáček by mi vůbec nevyhovoval :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Buat saudara punya permasalahan ekonomi: hub aki santoro,karna saya sudah membuktikan bantuan aki santoro yang berminat,hub aki santoro di nomor 0823 1294 9955, atau KLIK DI SINI

      Odstrániť
    2. Buat saudara punya permasalahan ekonomi: hub aki santoro,karna saya sudah membuktikan bantuan aki santoro yang berminat,hub aki santoro di nomor 0823 1294 9955, atau KLIK DI SINI

      Odstrániť
  2. Ja riasenkám od Dermacolu všeobecne moc neverím a takáto kefka sa mi tiež nejak nezdá :O.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ako dievčatá nado mnou, takéto kartáčiky vôbec nemám rada :/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ani ja nemam rada taketo kartaciky najradsej mam umelohmotne kratke

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!