25. februára 2016

Chce to poriadne červenú, napríklad 05 RED ISLAND od Bourjois

Spomína si niektorá z vás, ako som "v dávnej" dobe fičala na leskoch na pery? Ach , veru čas plynie a ja tiež presedlávam na iné produkty ako pred rokom-dvoma-tromi... Určite budete súhlasiť, keď poviem, že krásne pery vždy patrili k ozdobe ženy. Stačí si predstaviť nezabudnuteľnú americkú filmovú herečku.Marilyn Monroe a jej zvodné krvavočervené pery. A práve tento trend krvavočervených pier opäť späť - či už lesklých alebo matných. Sýte farebné pery v matných  či lesklých odtieňoch, ktoré dodávajú každej žene záverečnú bodku za dokonalým make-upom.  Tak poďme na to... :)


Jedná sa o rúž Bourjois Paris Color Boost Lipstick SPF15. Tento rúžik má Bourjois v mnohých farbách - od oranžových cez ružové až po krvavo červené. Hoci som ich nevidela všetky reálne, tak na pohľad sa mi zdajú všetky úžasne sýte čo sa týka odtieňov. Mnou testovaný odtieň je 05 Red Island - výrazný, ako sa povie echt ozaj červený! Nie je to rúž na každý deň, teda až takú odvahu naň nemám, ale napríklad párty, disco, oslavy, atď... vtedy po ňom siahnem (naposledy som ho mala na rockovom koncerte :)). 

Vôňa rúžu nie je nijak špeciálne výrazná, vonia mi tak klasicky, ako väčšina rúžov, možno tak trošku závan ovocných tónov, ale nič výrazné. Nie je ako klasický rúž, teda čo sa týka balenia, ide skôr o balenie, ktoré je charakteristické pre masielka na pery. Každopádne je to pekné jednoduché balenie, ktoré drží a tak nehrozí, že sa len tak jednoducho otvorí. Má krémové zloženie, pri nanášaní po perách ľahko kĺže a po jeho použití sú moje pery dostatočne hydratované (poslúži aj ako balzam v núdzi). Napriek tomu, že má hydratačné účinky, jeho pigmentácia je perfektná, čo sa o niektorých rúžoch iných značiek nedá povedať, pretože som sa doteraz stretla prevažne s rúžikmi, ktoré keď boli hydratačné, tak nemali dostatočnú pigmentáciu, alebo naopak. Tento rúž výborne kryje už po prvom nanesení, fotky hovoria za všetko. Myslím, že mi dokonale vykreslil kontúry a plochu pier. Čo poviete - parádny no nie? :)


Chcete aby váš rúž ostal na perách po celú noc? Mám pre vás obľúbený trik vizážistov, ktorý ak poznáte určite praktizujete a ak nie tak baby čítajte - 4 jednoduché kroky, ktoré vám zaručia neodolateľné pery:

  1. V prvom kroku nanesiete na suché pery váš obľúbený rúž.
  2. Druhý krok spočíva v otlačení pier do papierového obrúsku,  2 až 3 pusinky na obrúsok postačia, rúž sa pootláča a zmizne, ale základ farebný na perách ostane - vyplní medzierky v perách.
  3. V treťom kroku naneste na pery zľahka púder - klasický, aký používate na tvár.
  4. Posledný krok spočíva v tom, že na pery znova nanesiete rúž, ktorý ste použili v prvom kroku. Wuahej, hotovo a môžete sa ísť baviť. :)
Aj keď po týchto krokoch nebude rúž držať na perách xy hodín, garantujem vám, že aj počas koncertu, ale nejakej dvojhodinovej udalosti vydrží. Pery však aj po zídení rúžu ostávajú hydratové ešte dlhú dobu.


Informácie o značke a všetky tieto produkty ako aj iné nájdete TU: www.parfemy-elnino.sk

7 komentárov:

  1. Krásny odtieň a hlavne nádherne nafotené :) Máš veľmi pekné pery :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Buat saudara punya permasalahan ekonomi: hub aki santoro,karna saya sudah membuktikan bantuan aki santoro yang berminat,hub aki santoro di nomor 0823 1294 9955, atau KLIK DI SINI

      Odstrániť
    2. Buat saudara punya permasalahan ekonomi: hub aki santoro,karna saya sudah membuktikan bantuan aki santoro yang berminat,hub aki santoro di nomor 0823 1294 9955, atau KLIK DI SINI

      Odstrániť
  2. más dokonalé pery, ten rúž ti pasuje a súhlasím s Klaudy's, nádherne si to nafotila, pekné detaily :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. más dokonalé pery, ten rúž ti pasuje a súhlasím s Klaudy's, nádherne si to nafotila, pekné detaily :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krasne pery ale ja by som pouzila este konturku pre vacsi efekt

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krasne pery ale ja by som pouzila este konturku pre vacsi efekt

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!