19. januára 2016

► Realash - zhodnotenie po 7 mesiacoch

Každá z nás túži po krásnych mihalniciach, a preto mnohé z nás siahajú po tých obyčajných nalepovacích trsoch z drogérie, prípadne si zájdete do štúdia, kde sa o vás postará nejeden profesionál. Avšak... Mnoho takýchto zásahov v konečnom dôsledku končí ešte horšie - vlastné mihalnice si neprimerane zaťažujete a tým pádom sa o nej aj pripravujete. Už som sa stretla s nejednou babou, ktorá kvôli takejto umelej "kráse" prišla skoro o všetky mihalnice. 



Už vyše roka, skoro dvoch (aspoň čo tak ja u nás na Slovensku registrujem) prepukol na trhu boom so zázračným sérom, vďaka ktorému môžete mať krásne husté a dlhé mihalnice. Sérum REALASH je zázrak, ktorý som už vy-používala. A dnes vám prinášam pohľad na to, ako hodnotím sérum po 7 mesiacoch.

Základné informácie o sére sa dočítate v mojom prvom článku zverejnenom ešte v lete: ► pretože REALASH je úžasné sérum pre úžasnú ženu...

Vrchné fotky PRED - spodné fotografie PO cca dvoch mesiacoch používania 
Výsledky pri pravidelnom používaní na seba nenechali dlho čakať. Ja mám svoje mihalnice svetlé a bez použitia riasenky ich ani nevidieť. Už po prvom mesiaci boli voľným okom viditeľné výsledky, stále krajšie a krajšie mihalnice som mala tým, že deň čo deň som sérum používala. Po cca dvoch mesiacoch som sérum vysadila. S výsledkom naozaj krásnych mihalníc - hustých a dlhých som bola nadmieru spokojná. Obdivovala ich nejedna kamarátka, myslím si, že fotky povedia viac - aaach jednoducho nádhera :)  Avšak ako išli týždne a mihalnice prirodzeným spôsobom vypadávali a rástli nové, tak v tedy bolo badateľné, že sérum by potrebovali znovu. Už neboli také husté ani také dlhé.  A tak som prešla na ďalšie používanie, pretože produkt som z ďaleka nemala minutý. Používanie z dňa na deň som však už nerobila, sérum som si aplikovala pre zmenu každý 2-3 deň ako som si spomenula, avšak ten jeden deň som si tú pauzu nechávala. Tým spôsobom som fungovala dlhé asi 3 mesiace. Hoci sa to zdá dlhá doba, tak nič na tom nieje, pretože aplikáciu štetčekom som zvládla do pár sekúnd. Týmto spôsobom sa mi mihalnice znovu odvďačili a ja som sa tešila zas raz z krásnych hustých a dlhých mihalníc - zdôrazňujem slovo SVOJICH, nie umelých nalepovacích. Prirodzene vypadávali a rástli (mám pocit, že keď som sérum používala, tak boli moje mihalnice aj silnejšie, viac vydržali čo sa týka ich líčenia/odlíčenia), takže nejaké zlé vedľajšie účinky som za tú dlhú dobu nespozorovala,  Aktuálne už sérum dlho nemám a pohľad spätne na fotky je k neuvereniu. 

Tým že som sérum prestala používať tak znovu sa mi mihalnice vrátili do pôvodného stavu. Dlhé husté mihalnice nahradili moje síce tiež ako tak dlhé ale podstatne redšie. Za celé používanie mi nespôsobilo sérum žiadnu alergickú reakciu, ani s aplikáciou som nemala žiaden problém. Ak ste teda ochotné venovať 10 sekúnd denne aplikácie tohto produktu, tak už po cca mesiaci sa môžete tešiť na naozaj akoby malý zázrak. :) A čo je hlavné produkt len tak rýchlo neminiete (takže ak sa niekomu cena 50€ zdá veľa za balenie, stojí za uváženie či nákup tých umelých mihalníc či návšteva kozmetičky nestojí ešte viac). Vďaka jednému séru sa tak ako ja môžete tešiť vyše pol roka z krásnych mihalníc a preto si myslím, že cena je primeraná kvalite. :) 

Viac o značke, produkte a sortimente sa dočítate TU: www.realash.sk


Výhercu vyhlásim tu aj na fb, pokiaľ sa mi sám do týždňa neozve vyhlásim druhého víťaza. Cenu do tejto súťaže venovala spoločnosť REALASH. 


6 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    2. Buat saudara punya permasalahan ekonomi: hub aki santoro,karna saya sudah membuktikan bantuan aki santoro yang berminat,hub aki santoro di nomor 0823 1294 9955, atau KLIK DI SINI

      Odstrániť
    3. Buat saudara punya permasalahan ekonomi: hub aki santoro,karna saya sudah membuktikan bantuan aki santoro yang berminat,hub aki santoro di nomor 0823 1294 9955, atau KLIK DI SINI

      Odstrániť
  2. Ziadny rozdiel. Kolko ti poliaci zaplatili za propagaciu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, nikto mi nič nezaplatil, rozdiel v dĺžke a hustote som mala a okom naozaj viditeľný. :) Moje testovania som opísala, to ako ho zoberieš ty, už ja neovplyvním, ale za sérom a jeho účinkami si stojím.

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!