29. januára 2016

Jednoduché plesové líčenie s Bourjois Paris

Plesová sezóna je v plnom prúde a tak som si pre vás pripravila moje plesové líčenie. Je jednoduché a zvládne ho určite každá z vás. Popri líčení si samozrejme aj môžete prečítať recenzie na 3 produkty. Ja nie som žiadna expertka na líčenie, ale keď to je potrebné, dám si záležať na tom, aby to nevyzeralo len tak hala bala. :) ...ja sa na všetky spoločenské akcie vždy upravujem sama, takže...



Samozrejme, že farebnosť líčenia si vždy treba zvoliť podľa farby plesových šiat. Aj pri tomto líčení platí, že jeho dokonalosť závisí od dobre pestovanej zdravej pleti a správne tvarovaného a upraveného obočia. Moja pleť  dokonalá nieje, ale tak aspoň obočie vyzerá podľa mňa naozaj dobe (ach samochvála smrdí, ja viem :D). Ak ste milovníčka umelých rias, ktoré k slávnostnému večernému líčeniu patria, kľudne ich použite - dodajú vášmu pohľadu ten správny šmrnc. Ja však ich zástankyňa nie som. Produkty, o ktorých si dnes prečítate, mi boli zaslané v rámci spolupráce internetovou parfumériou Elnino.sk



K testovaniu som dostala darčekovú sadu, tak som ju teda využila. Špirála Mascara Volume Glamour Max ma zaujala naozaj zaujímavým a výrazným obalom. Krásna žiarivá ružová farba, a jedinečný tvar, ktorý len tak nevidíte - jednoducho dievčenské a hravé - to je niečo pre mňa. :)  Kefka je hustá a veľká, bez toho aby sa ku koncu zužovala.  V dnešnej dobe je takáto hustá umelohmotná kefka zriedkavosťou, nakoľko výrobcovia produkujú podľa môjho názoru hlavne špirály s úzkymi kefkami. U tejto špirály badám pekné prečesanie rias, avšak predĺženie a objem rias nie sú úplne také, ako sľubuje výrobca. Aby som však príliš nekritizovala, musím špirálu pochváliť v tom, že počas celého dňa neopadáva.

K špirále v darčekovej sade bola aj ceruzka - čierna ceruzka Eye Pencil Khol Contour - klasika, ktorou nikdy nič nepokazíte. Čiernu ceruzku považujem za produkt, ktorý by nemal chýbať v kozmetickej taštičke žiadnej ženy. Ceruzka má výbornú pigmentáciu a na oku vydrží po dlhú dobu. Ak používate podkladovú bázu, tým zaručíte ešte lepšie predĺženie. Farba ceruzky je intenzívna čierna, bez akýchkoľvek odleskov či trblietok. Jej využitie je všestranné - buď ju použijete klasicky na linku, alebo si s ňou vytvoríte krásne dymové líčenie, alebo práve ceruzku použijete ako podklad pri líčení čiernymi tieňmi. Jej konzistencia ceruzky je akoby krémová a dobre sa nanáša, po viečku fantasticky kĺže a linka sa s ním maľuje jedna radosť. Pozor si treba dať pri strúhaní, pretože má tendenciu sa zlomiť. 

Úžasný odtieň  farebnej ceruzky - odtieň 52 Disco Ball  
Keďže v líčení som robila linku na linke, tak druhú ceruzku som použila Bourjois Paris Contour Clubbing Waterproof Eye Pencil. Ceruzka zanechá na viečkach krásnu dlhotrvajúcu a výraznú očnú linku. Nie ako tie farebné ceruzky, ktoré musíme pritláčať, aby zanechali aspoň nejakú stopu.  Ceruzka obsahuje kvalitné vosky a oleje, vďaka ktorým vydrží na očiach celé hodiny (drží omnoho lepšie ako vyššie spomenutá čierna ceruzka s ktorou som tiež bola spokojná). Poznáte ten pocit, keď si chcete naniesť linku a môžete tlačiť a prechádzať štyrikrát po tej istej linke a nedostaví sa ten pravý sýty efekt. Tu vďaka kvalitným voskom a olejom sa o to nemusíte báť. Jedným pohybom vám zanechá tú najkrajšiu žiarivú linku. Jednoducho láska po prvom použití.

Čierna ceruzka aplikovaná na vrchné viečko  a trošku na spodnú časť oka (jemne rozmazať) - farebná ceruzka aplikovaná na čiernu linku - špirála.
Wualá obe očká. :) 

Tu som pridala aj fialové očné tiene, ktoré som však aplikovala cez linky aby boli nenápadnejšie.
Informácie o značke a všetky tieto produkty ako aj iné nájdete TU: www.parfemy-elnino.sk

9 komentárov:

  1. Vyzerá to veľmi pekne :) ja sa tiež zvyknem líčiť sama, väčšinou nejak extra netieňujem, skôr dám jeden nejaký metalický tieň a pridám čiernu linku. Ale tento nápad s farebnou sa mi tiež pozdáva :)
    Owl Heaven

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Buat saudara punya permasalahan ekonomi: hub aki santoro,karna saya sudah membuktikan bantuan aki santoro yang berminat,hub aki santoro di nomor 0823 1294 9955, atau KLIK DI SINI

      Odstrániť
    2. Buat saudara punya permasalahan ekonomi: hub aki santoro,karna saya sudah membuktikan bantuan aki santoro yang berminat,hub aki santoro di nomor 0823 1294 9955, atau KLIK DI SINI

      Odstrániť
  2. Líčení je krásné a po té stříbrné tužce se tedy musím podívat! Linka na linku je klasika, a tys ji moc hezky využila :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéj, líčenie je krásne. Ani sa mi nechce veriť, ako málo produktov si použila. Kika - Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ako sa hovorí - v jednoduchosti je krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. líčení je povedené :) někdy opravdu platí, že v jednoduchosti je krása

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne líčenie, strieborná linka vyzerá nádherne! Značku Bourjois mám inak veľmi rada, najmä špirálu Volume Glamour.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!