12. novembra 2015

► WELEDA Citrusový osviežujúci sprchový krém

Medzi prírodnou a obyčajnou (dajme tomu chemickou) kozmetikou sú rozdiely markantné. Či už sa jedná o pleťovú/telovú/vlasovú kategóriu produktov. Je mnoho ľudí čo povie, že prírodná kozmetika je až moc drahá a preto do nej nechce investovať, na druhú stranu ak Vás trápia nejaké problémy tak účinky prírodnej kozmetiky pocítite ihneď (teda v mojom prípade to tak je)...



Citrusový sprchový krém Weleda Citrus Creamy Body Wash dodá telu novú energiu a pokožke príjemný zážitok zo sprchovania. Vôňa certifikovane ekologicky pestovaných citrónov a pomarančov má povzbudzujúce a aktivujúce účinky. Pokožka je po sprchovaní príjemne hladká a hebká na dotyk.


Zloženie
voda, sezamový olej, cukrový tenzid, alkohol, jemný Aniónové tenzid, rastlinný glycerín, karagén, parfum (prírodné éterické oleje), xantán (prírodná látka s bobtnavými účinky), kyselina mliečna, éterický olej z oplodie citrónu, limonén * linalool * citral *.
* Súčasť prírodných éterických olejov


Táto sprchovacia emulzia vonia neskutočne krásne po citrusoch, skutočne je to čistá krásna a pomerne dosť silná vôňa. Nie nadarmo sa jej pripisuje, že je povzbudzujúca. Ja som ju najradšej používala ráno, vtedy príjemne nabudila moje zmysli a bola som pripravená na celý deň, poprípade  som ju aj použila večer keď som nemala zrovna dobrú náladu a potrebovala som niečo na uvoľnenie a zbavenie sa stresu - v tomto mi úplne vyhovovala (mala som aj levanduľovú emulziu, a tú teda na odbúranie stresu odporúčam tiež). Emulzia má bielu riedku konzistenciu, ktorá sa vôbec nepodobá klasickým sprchovacím gélom, ale akoby telovému mlieku. Pokiaľ ste zvyknuté na množstvo peny, tak pri tejto emulzii si ju neužijete pretože pení len jemne. Keďže emulzia je jemná, tak ju možete použiť aj na holenie - nedráždi ani nič podobné. Po sprche som mala vždy pokožku jemne prevoňanú a hlavne hydratovanú. 


Túto sprchovaciu emulziu, ale aj inú prírodnú kozmetiku od značky Weleda nájdete na: www.mojalekaren.sk

7 komentárov:

  1. Milujem citrusové vône takže toto môže byť super ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Buat saudara punya permasalahan ekonomi: hub aki santoro,karna saya sudah membuktikan bantuan aki santoro yang berminat,hub aki santoro di nomor 0823 1294 9955, atau KLIK DI SINI

      Odstrániť
    2. Buat saudara punya permasalahan ekonomi: hub aki santoro,karna saya sudah membuktikan bantuan aki santoro yang berminat,hub aki santoro di nomor 0823 1294 9955, atau KLIK DI SINI

      Odstrániť
  2. Mala som vzorku telového mlieka v tejto vôni a bol úžasný :)
    Owl Heaven

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já tento produkt vlastním a používám ho moc ráda :)

    Rimmel Wonder'full Wake Me Up

    OdpovedaťOdstrániť
  4. citrusove vone su top u mna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moj najoblubenejsi je jednoznacne levandulovy :) relaxuje upokoji a pokozka je krasne hebka. Urcite vyskusam aj tento! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!