12. októbra 2015

► Mary Kay - dekoratívna kozmetika (časť 3.)

Ach tie novinky, tiež máte také dni, kedy pozeráte čo je nové na našom trhu? Ja si v každom mesiaci niekoľko takých dní na brúsenie si po internete vyhradím. Vždy nájdem od množstva výrobcov niekoľko úžasných výrobkov, ktoré by som chcela vyskúšať. Nie je však v mojich silách ich všetky mať, ale aj napr. v ďaka novej spolupráci s MK sa mi to u niektorých podarí.




Od MK mám toho doma naozaj veľa. Ak ma sledujete dlhšie, tak určite viete, že Mary Kay mám veľmi rada a skoro so všetkým, čo som mala, som bola spokojná. Dnes vám predstavím dve Mary Kay novinky a o jednu si budete môcť aj čoskoro zasúťažiť. :)

Mary Kay® Duo minerálnych farieb na líca



Produkty od MK mám doma už zo dva mesiace, nafotené ich mám už tiež dlhšie ale posledný polrok mi nejak všetko dlhšie trvá. Vždy sa nájde tak veľa vecí a niekedy je ťažké sa dostať k dokončeniu článku. Na stranu druhú, verte, že produkty mám otestované naozaj dokonalo a našla som si aj nového obľúbenca. 

Minerálna farba na líčka to však nie je. Avšak MK ponúka ako novinku hneď dve. Odtieň Juicy Guava (mnou testovaná) a Ripe WatermelonKaždá paleta obsahuje nádherný odtieň farby na líca plus doplnkový svetlý perleťový odtieň, ktorý sa ľahko rozotiera a pomáha zvýrazniť lícne kosti. Farba na líčka ma veľmi zaujala, ja osobne však pri bežnom dennom líčení ju nepoužívam. Nájdu sa však udalosti, akcie ako nejaká oslava, babské jazdy a pod. kedy chcem vyzerať o kúsok lepšie a práve aj drobnosť ako farba na líčka mi ku krajšiemu looku dopomôže. Celkovo farbu na líčka hodnotím pozitívne, hlavne vďaka oranžovej, ktorá sa mi zdá na nadchádzajúce obdobie úplne ideálna.  

Juicy Guava sa skladá z krásnej oranžovej farby a jemnej pleťovej. Na fotkách vyzerá paletka o kus tmavšie ako je v skutočnosti, avšak dôležité je si uvedomiť, že výber správneho odtieň farby na líčka závisí od tónu vašej pleti. Ak ste tmavovláska tak ako ja, tak vy ktoré máte svetlú pleť, by ste mali siahnuť po červenej, naopak  ženy s teplým pigmentom po hnedej, tehlovej a broskyňovej a  ak ste zimný typ, tak vám pristanú aj ružové pudrové odtiene. Takže môj výber bol jasný. 

Farba na líčka vyzerá na pleti veľmi prirodzene, v podstate na fotografiách som to nevedela zachytiť, iba ak by som to s ňou prehnala a to už vyzeralo komicky. V jemnej vrstve je však naozaj krásna a prirodzená.  Čo sa mi na paletke páči je jej pigmentácia, ktorá je naozaj skvelá. Oranžová neobsahuje trblietky, je pekne matná, trblietky, ktoré sú na pleti skoro neviditeľné, obsahuje perleťový odtieň.  Výdrž je priemerná, vydrží 5 - 6 hodín a potom už to nie je také ako ráno, ale stále vyzerá pleť dobre. Ja ju nanášam väčšinou na TimeWise matnú podkladovú bázu.  Žiadne mapy ani nič podobné som nepostrehla. 


Mary Kay At Play™ Očné tiene & Ceruzka na oči

Mojim obľúbencom sa stala práve táto dvojka - očné tiene a ceruzka na oči v jednom? Skvelá kombinácia! Na výber ponúka MK až 3 kombinácie - Caramellow, Iced Lilac a Rebel Rose.  Multifunkčné očné tiene a kontúrovacia ceruzka v jednom majú ultra krémovú receptúru, sýtu stálu farba, ktorá je odolná proti vyblednutiu a rozmazaniu. Často krát sa stane, že výrobca deklaruje niečo, čo nie je pravda - pri MK sa mi to však ani pri tomto produkte nepotvrdilo. Tak ako výrobok charakterizoval, tak taký aj je.

Rebel Rose v sebe spája staro-ružový očný tieň a čiernu ceruzku na oči. Táto kombinácia je skvelá - hodí sa skoro ku všetkému, tak ako aj odtieň Caramellow (ktorý je na ceste ku mne už tiež).  "Oba" produkty (aj tieň aj ceruzka) sa nachádzajú v tube, z ktorej sa vysúvajú.

Tieň si sýty, veľmi dobre pigmentovaný - intenzita sa dá zvýšiť bezproblémovým vrstvením. Obsahuje  veľmi drobné trblietky, nepôsobí to však na viečku prehnane - skoro vôbec ich nie je vidieť. Tieň má naopak taký matný kovový lesk. Pre zvýraznenie očí tiež veľmi dobre poslúži ceruzka na oči. Ceruzka je čierna a obsahuje tiež trblietky - na svetle krásne "hádžu" odlesky do strieborných tónov. 

Pri nanášaní som nepoužila podkladovú bázu pod očné tiene. Hoci moje viečka sú mastnejšie, tieň aj ceruzka držali perfektne. Už teraz sa teším na odtieň Caramellow, ktorý budem mať už na budúci týždeň doma tiež a keďže si pripravujem pre vás väčšiu GA, tak jeden z produktov bude aj tento multifunkčný produkt - takže sa máte na čo tešiť! :)

Všetkyletné novinky od Mary Kay nájdete tu: novinky Mary Kay


Vyskúšali ste aj vy nejaké novinky od Mary Kay?
Máte od MK nejakých obľúbencov?


9 komentárov:

  1. ja by som ti dala testovať riasenky mas mega krasne mihalnice, mne sa licenka nepaci ani jedna podla mna su to zbytocne produkty, ani tien s ceruzou ma nezaujal, ale už neraz som na teba dala takze na a sa tesim na ga za vyskusanie by to stalo ked sa ti to pacilo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zakúpila som si vďaka tebe rúž, tak sa mi páčil minule na fotkách, že som ho musela mať. :-) Ešte rozmýšľam o makeupe, ale stále váham, či sa mi investícia oplatí. Tiež mám mastnú pokožku a matný finish s dlhou trvácnosťou by sa mi veru hodil. Ktorý je podľa teba najlepší? Tieto novinky ma moc nezaujali, farbu na líčka skoro vôbec nepouživam ani tiene teda aj, áno ale nie takéto farby, tak to ide mimo mňa. Klasické obyčajné ceruzky Mary Kay stoja za vyskúšanie, tie mám overené a stále len tie používam. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Alica, teší ma, že som ti pomohla pri nejakého výbere skvelého produktu - dúfam ž si aj ty spokojná, minimálne tak ako som písala v recenzii. Ak si si čítala články a videla porovnania pred a po, tak buď by som volila Endless Performance™ Púdrová podkladová báza alebo TimeWise® Zmatňujúca podkladová báza. Ak sa nevieš rozhodnúť, vyhľadaj si nejakú MK poradkyňu, s ňou určite nájdeš aj ty správny produkt pre seba.. :)

      Odstrániť
  3. Anonymný12.10.15

    pekné fotky, rada by som vyskúšala :) Ann

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na blogoch vidieť teraz veľa kozmetiky Mary Kay, nie každá blogerka napíše svoju osobnú skúsenosť. Nudia ma na blogoch kopírované texty, len ta ďalej pokračuj v písaní, je vidieť, že si dáš záležať na recenzii, rada si prečítam aj o inej kozmetike. Držím palce v spolupráci. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. It is heart touching online journal you know. It is a quick delayed consequence of it contains to an astounding degree rise information of data.
    vegan cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!