17. októbra 2015

► 3x áno pre značku Balea

DM drogéria je pre mňa ako taký začarovaný kruh - v jedno obdobie si "fičím" na kozmetickej značke Alverde, pretože prírodná kozmetika je pre pokožku naozaj tá naj, no iné obdobie ma zas láka značka Balea, či už z hľadiska ceny (tie ceny sú božské :)) teda dostupnosti ale aj čo sa týka vôní a pomerne dobrých účinkov na pokožku.






Balea Wasser Spray Aqua

Tvoril (áno minulý čas, pretože už som ho minula) môjho verného spoločníka pri jumpingu a indoor cyclingu. Jooj ani si neviete predstaviť ako mi vždy dodal po osviežení akoby energie. 

Na rozpálenej pokožke vďaka výkonu sa ihneď vytratil, avšak to osvieženie a krátke akoby schladenie stálo vždy za to! Tento sprej slúži iba na osvieženie pokožky, resp. na akoby jej nabudenie. Nič viac od spreju nečakajte - pokožke nedodáva žiadne minerálne ani iné prvky, nie je to dermálny/termálny sprej.





Balea sprchovací gél Shining Cocos 

Neviem ako u vás, ale v Žiline sú posledné dni chladné a upršané - mne to moc na nálade teda nepridáva. Avšak večer a niekedy aj ráno sa ocitnem vďaka tomuto sprchovaciemu gélu akoby niekde v raji, kde je príjemne teplúčko - ach chcela by som vrátiť leto. :D 

Tento sprchový gél má vôňu kokosu - vôňa mohla byť o čosi lepšia, lebo je skutočne taká umelá, ale za tú cenu, za ktorú sa sprchový gél predáva je postačujúca. Samotný sprchový gél je modrý, tekutejšieho charakteru a obsahuje neskutočne veľa mini trblietok. Tie trblietky sú v ňom len pre efekt, pretože na pokožke neostávajú. S týmto sprcháčom zažijete trošku návrat do letných dní a priamo pri sprchovaní vás obdarí bohatou penou. Na výživu pokožky nečakajte - ak ju máte suchú, siahnite radšej po nejakom vyživujúcom sprchovacom géli. 


Hydratačné & čistiace & odličovacie obrúsky v boxe

Hebké, voňavé a ako tak účinné. Stručná charakteristika, ktorá je však do bodky pravdivá. Aktuálna novinka - dvojbalenie navlhčených obrúskov s plastovým boxom je moja aktuálna intráková vychytávka na poličke nad posteľou. 

Obrúsky sú hebké - na pleti veľmi príjemné, nemajú taký ten drsný povrch, ktorý rýchlo dokáže podráždiť pokožku. Voňajú po fialkách, sú skutočne silno parfumované, mne sa vôňa páči, avšak nie každému táto parfumácia môže vyhovovať. Pre určité osoby môže byť až moc silná a ako som čítala aj na iných blogoch, tak baby písali, že ich parfumácia rozkýchala - takže na to pozor. Ich účinnosť je stredná čo sa týka odlíčenia. 

Na odličovanie ako dennú rutinu určite nie sú, nedokážu pleť dokonalo vyčistiť. Avšak poslúžia dobre na také to predčistenie, alebo ak si potrebujete upraviť make-up, či odstrániť nejaké chyby pri líčení. Takéto obrúsky jednoducho najlepšie poslúžia pri cestovaní. :)


Aká novinka  vás oslovila resp. aký produkt od značky ste si v poslednej dobe obľúbili?

8 komentárov:

  1. Ten sprchový gel si chci určitě koupit, už jen kvůli tomu, že miluji kokosovou vůni :))

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O Krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Buat saudara punya permasalahan ekonomi: hub aki santoro,karna saya sudah membuktikan bantuan aki santoro yang berminat,hub aki santoro di nomor 0823 1294 9955, atau KLIK DI SINI

      Odstrániť
    2. Buat saudara punya permasalahan ekonomi: hub aki santoro,karna saya sudah membuktikan bantuan aki santoro yang berminat,hub aki santoro di nomor 0823 1294 9955, atau KLIK DI SINI

      Odstrániť
  2. Baleu mám rada aj ja, je to asi jediný výrobca kozmetiky, ktorý prináša každý mesiac toľko noviniek do svojich predajní.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tn sprej balea je co? iba cista voda? nepochopila som podstate...
    na gel sa urcite pozriem aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já mám baleu moc ráda, nejraději mám krémy a masky :) super blog!:)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!