23. júla 2015

► Medik8 - matujúci denný hydratačný krém Beta Moisturise

"Beta Moisturise je veľmi ľahký matujúci denný hydratačný krém bez obsahu olejov. Celé zloženie je založené na šiestich kľúčových ingredienciách, ktoré vedú k redukcii akné a k prevencii vzniku akné. Ide o hydratačný krém, ktorý je špeciálne navrhnutý pre problematickú pokožku. Prebiotiká/probiotiká regulujú rovnováhu obsiahnutých kožných baktérií, Niacínamid udržuje hydratáciu a má protizápalový účinok. Kyselina laurová má veľmi silný antibakteriálny účinok. Špeciálna látka Etyl Linolát reguluje tvorbu mazu, má protizápalový účinok a reguluje vznik rohoviny. Ďalej napomáha redukovať množenie baktérií obsiahnutý výťažok zo škorice, ktorý súčasne redukuje prejavy akné. Beta-glukán je poslednou, nie menej dôležitou hlavnou zložkou, ktorá podporuje bunkovú regeneráciu." 
Oficiálny popis - aká je moja skúsenosť? Dočítate sa nižšie...



Moja skúsenosť:
Krém je balený v obale s pumpičkou - keď som ju stlačila nadoraz, na môj vkus vyšlo krémiku až moc (pre moju tvár bolo krému akoby na dva razy), tak som ju už stláčala menej. Ako prvé vyzdvihnem jeho vôňu - krém krásne vonia, pripomína mi to ovocie, príjemná taká sladko citrusová. Krém svojou konzistenciu pripomína niečo medzi gélom a krémom, ale skôr je konzistencia gélovejšia - čo sa týka textúry nieje hutný, má riedku vodovú štruktúru. Tým, že je to sám o sebe dosť redší krém, stačí ho malé množstvo na celú tvár. Ľahko sa rozotiera a rýchlo sa do pleti vsiakne. Pleť nejak nedráždi, len ak máte nejaké drobné ranky tak vtedy sa pripravte na chvíľkový pocit štípania - to však potom rýchlo pominie. :)

Tak ako výrobca sľubuje krém po krátkej chvíľke urobí pleť matnú, jemnú - jednoducho krásne hladkú na dotyk. Po celú dobu používania som nemala problém s vysušenu pleťou, preto potvrdzujem aj hydratačný účinok.Na krém sa dobre nanáša make-up, avšak ako som písala stačí ho naozaj malé množstvo, ak si krému dáte moc a vytvoríte si takú hrubšiu vrstvu alebo ho dobre nevmasírujete do pleti, môžete mať problém, že pri nanášaní make-upu sa bude "drobiť". Krém som už dopoužívala - cca po mesiaci bolo vidieť na pleti už pomerne radikálnu zmenu - podkožné, ale aj väčšie zapálené červené miesta sa mi prestali úplne tvoriť, sem tam sa mi vytvorili len drobné vyrážky, ktoré na pleti však dlho neostali. Tiež som zaznamenala zmenu aj pri tom, že v stresovom období som sa "nevyhádzala" ako to zvyčajne bolo.  Pleť som teda nemala dokonale čistú, avšak účinok počas používania bol výrazne zreteľný.


Toľko k mojej skúsenosti.  Ak vás zaujal, tak krém nájdete tu → Medik8 - Beta Moisture 

Zloženie (hlavné účinné látky)
  • Prebiotiká – regulujú rovnováhu obsiahnutých kožných baktérií.
  • Niacínamid – udržuje hydratáciu a má protizápalový účinok.
  • Kyselina laurová – má veľmi silný antibakteriálny účinok.
  • Etyl Linolát – reguluje tvorbu mazu, má protizápalový účinok a reguluje vznik rohoviny.
  • Výťažok zo škorice – napomáha redukovať proliferáciu baktérií a tvorbu akné.
  • Beta-glukán – povzbudzuje bunkovú regeneráciu.


Trápi Vás problematická pleť?
Ako s ňou bojujete teraz v lete?

6 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Aktuálne 35,80€ a zakúpiť sa dá tu http://www.medaprex.sk/sk/internetovy-obchod/proti-akne/beta-moisturise-343.html :)

      Odstrániť
  2. Vypadá to skvěle, asi se budu muset porozhlídnou a zakoupit.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/maliny-pro-me-rty.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, bol to skvelí krém. :) K zakúpeniu je na stránke http://www.medaprex.sk/sk/

      Odstrániť
  3. Vyzerá super :) Hodil by sa ...
    Pozývam Ťa na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-chcem-vam-podakovat.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá to super, zaujalo ma hlavne zloženie... cena je tiež fajn.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!