11. mája 2015

► Playboy VIP for Her toaletná voda

Achh to by som nebola asi ja keby si každý mesiac nezakúpim nejakú novú vôňu. To viete zbožňujem sladké (čo sa týka vôní) a rada objavujem nové a nové parfumy, ktoré ma zaujmú. Nemôžem si však často dovoliť kúpiť drahšie čo vydržia aj celý deň, preto si často urobím radosť aj s pár eurovým parfumom, no a čuduj sa svete - neviem si ich vynachváliť... A tak sa aj dnes dočítate o jednom, ktorý som si tiež zamilovala od prvého streknutia... :)
Legendárny pánsky časopis Playboy začal vydávať Hugh Hefner v davnych rokoch minulých v novembri 1953. V prvom čísle bola na obálke oblečená Marilyn Monroe (určite viete, že to bola známa americká filmová herečka, známa tiež aj ako sexuálny symbol 50. rokov 20. storočia.). Playboy sa v tých rokoch snažil svojim konceptom skĺbiť tradičné erotické fantázie s dievčaťom od vedľa. Koncept bol podporený apelom na vzdelaných a bohatých mužov prostredníctvom vážnych rozhovorov s osobnosťami ako boli Castro, Martin Luther King a pod. Pod značkou Playboy sa však dnes neskrýva len časopis. Po celom svete dnes nájdeme obchody Playboy s oblečením pre mužov aj ženy. Medzi nimi nájdeme tiež jedinečné pánske aj dámske sexy Playboy vône - a o jednej takejto vôni vám dnes poviem viac.

Poznáte značku Playboy? Myslím si, že určite áno a veľmi dobre. V ponuke nájdete množstvo produktov - pre nás ženy ale aj mužov, ktoré patria do určitých edícií. Ja som toho už vyskúšala od tejto značky dosť, hlavne preto, že ju zvyknem dostať ako darček k sviatku. Sama som ju väčšinou kupovala bývalému, ktorý bol s touto značkou a kozmetikou spokojný. Takže ak náhodou neviete čo niekomu kúpiť, tak v tomto je Playboy podľa mna naozaj  dobrá voľba - hlavne pánske verzie sa mi veru ľúbia najviac, nimi sa nedá nič pokaziť. (Pomerne dosť chalanov ich má aj na internáte čo som si stihla u niektorých kamarátov všimnúť - takže niečo na tom bude.) :) Avšak...

Charakteristický flakónik sa nezaprie ani pri tejto toaletnej vode Playboy VIP. Čierne ušká "previazané" zlatou mašľou pôsobia na mňa hravo a žensky (lepšie povedané dievčensky). Hoci cieľová skupina pre túto nie extra sladkú toaletnú vodu (táto toaletka sa naozaj neradí medzi tie sladké cukríkové parfmy) a tak celkovo, čo sa týka kozmetiky je asi 14 - 18r. (neviem, no myslím si to) - mne sa ľúbi tiež. Parfum nieje veľmi sladký, takže treba sním preto zaobchádzať nejak veľmi opatrne.

Ja ho zvyknem používať ani nie na oblečenie či na pokožku, ale hlavne do vlasov. Po umytí a vlastne len tak hoci kedy urobím dva - tri streky do vlasov a hneď mám jednak na sebe príjemnú vônu a na druhú stranu z vône mám aj lepšiu náladu, keďže sa mi páči a ja také pekné jemné ale aj výraznejšie sladké parfumy môžem. Vo vlasoch sa akoby jemne vôňa stratí (nie doslovne) a tak tá sladkosť až tak "nebije". Vlásky krásne prevonia a vlastne už sa ani voňať viacej nemusím - postačuje mi to. Tým, že toaletná voda je sfarbená do žltkasta, neodporúčam ju ani moc aplikovať na oblečenie, pre istotu - pretože hrozí, že po nej ostanú na oblečení nepekné fľaky (viem o čom hovorím to mi verte, hlavne to zamrzí pri pekných blúzkach). Jednoducho povedané, Playboy VIP mi postačuje na všedný deň - do práce, školy, na nakúpi či len tak. :)

Výdrž je ako som naznačila vyššie slabšia, no s tým je nutné počítať keďže ide o toaletnú vodu. Ja ju nanajvýš cítim 3 hodinky, takže aplikovať si ju na seba je potrebné viac krát počas dňa. Takže aj o niečo rýchlejšie sa vypotrebuje - na druhú stranu jej cena je úžasná a tak mi to vôbec nevadí. :)


Ešte pridávam oficiálny popis a zloženie tejto toaletky: 
"Playboy VIP predstavuje sviežu ovocnú a kvetinovú vôňu pre ženy inšpirovanú luxusom a extravaganciou. Zmyselná a hravá esencia VIP, ktorá upúta každého muža, v sebe ukrýva zmes nektáriniek, červeného ovocia spolu s kyticou pivónií a vanilkou."

Vôňa Playboy VIP For Her
Hlava: pivónia, kvety pomarančov, nektárinka a cukor
Srdce: červené jablko, červené bobule, heliotrop a ovocné akordy
Základ: biele exotické drevo, santalové drevo a pižmo

Túto toaletnú vodu kúpite na www.parfums.sk tu →  Playboy VIP ← za naozaj úžasnú cenu. :)

Máte aj vy obľúbenú Playboy toaletnú vodu?

4 komentáre:

  1. Mě osobně playboy nikdy nevoněl.. :(

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/mala-boure-v-sephore.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tuhle jsem jeste nemela. Ja playboy mam velice rada.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuhle jsem neměla, ale Play It Spicy jsem měla asi třikrát, tu miluju :)

    Spotřebováno: Duben 2015 + GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja zbožňujem Playboy vône a deodoranty, podľa mňa to naozaj vedia :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!