10. mája 2015

► COLLISTAR cosmetics made in Italy

Vzácne a exkluzívne zloženia, výsledok najpokrokovejšieho výskumu. Starostlivo vyberané a otestované aktívne zložky. Inovačné komplexy, ktoré prebúdzajú vitalitu pleti, skrášľujú telo, dodávajú objem a lesk vlasom. Absolútne revolučné špeciálne prípravky s overenou efektívnosťou ponúkané exkluzívne kamenných či e-shop-ových v parfumériách za zvýhodnené ceny. Značka Collistar sa právom umiestnila na prvom mieste (podľa údajov z agentúry NPD) v predaji skrášľujúcich prípravkov (dekoratívnych a kozmetických) v talianskych parfumériách. Výnimočný výsledok odráža úspech výrobkov s označením Made in Italy, a zároveň je dôkazom kvality a tvorivosti talianskej značky, ktorá sa v súčasnosti predáva vo viac než 40 krajinách sveta - a jednou z tých krajín je aj Slovensko. 


Mňa táto značka lákala už veľmi dlho - jej portfólio výrobkov je naozaj široké a tu platí jediné - každá z nás si v sortimente nájde to svoje. Mala som viacero "favoritných" produktov na vyskúšanie, avšak cenovo to kozmetika nieje najlacnejšia (na druhú stranu nieje ani prehnane drahá, ale ja som študentka a z brigád až tak veľa nezarobím, takže preto ju považujem ja za cenovo vyššiu :)). Avšak vráťme sa ku kozmetike... Z tých všetkých produktov čo som chcela som si vybrala jeden na vyskúšanie a teda čo myslíte? - oplatila sa kúpa, alebo nie?


Svoju kúpu som realizovala dávnejšie, keď som mala skôr suchšiu pleť. Preto moja voľba padla na výrobky z radu  "Special NORMAL and DRY SKINS" (aneb pokroková línia pre normálnu až suchú pleť). Tento rad výrobkov sa opieral o starostlivo vybrané vitamíny, ktoré pleť ošetrujú a udržujú ju prirodzene sviežu po celý deň. 

Collistar NMF Complex
Vedci Collistar skúmali rad špeciálnych aktívnych látok, ktoré nie len dopĺňajú pleti hydratáciu, ale zároveň dokážu reaktivovať fyzioloické procesy dôležité pre zachovanie prirodzenej hydratačnej rovnováhy pleti. Vyvinuli exkluzívny komplex Collistar NMF Complex, ktorý obnovuje vlastný, prirodzený hydratačný faktor pleti.


V tomto rade nájdete výrobky rozdelené do 3 kategórií:
HYDRATÁCIA
  • Deep Moisturizing Cream - Hĺbkovo hydratačný krém
  • Extremely Deep Moisturizing Cream - Intenzívny hĺbkový hydratačný krém
  • Hydro-Protective Cream - Hydratačný ochranný krém proti vonkajšiemu znečisteniu s SPF 20
  • Hydro-GelCream - Hydratačný gélový krém s vodnými lipozónami
  • Deep Moisturizing Mask - Hĺbková hydratačná maska
OŠETRENIE
  • Energizing Day-Night Cream - Energiu dodávajúci denný a nočný krém
  • Dermoplastic Anti-Wrinkle Cream - Dermoplastický krém proti vráskam
  • Eye Contour Toning Gel-Cream - Gélový očný krém proti opuchom a tmavým kruhom
ČISTENIE A TONIZÁCIA
  • Multivitamin Make-up Remove Milk - Čistiace pleťové mlieko so 6 vitamínmi
  • Multivitamin Cleansing Cream - Mltivitamínový čistiaci krém
  • Multivitamin Toning Lotion - Multivitamínové tonikum
  • Multivitamin Exfoliating Gel - Multivitamínový exfoliačný gél → o ňom vám aj poviem viac, čo sa týka mojich skúseností

Multivitamínový exfoliačný gél - je inovačný gél pre odstránenie odumretých buniek a novú vitalitu pleti. Ultrajemné mikrosféry rozptýlené v gélovej konzistencii majú výbornú zvláčňujúcu silu, zaručujú efektívnu obnovu, ktorej výsledkom je čistejšia, hladšia a žiarivejšia pleť. Toto je jedna z oficiálnych charakteristík tohto výrobku, s ktorou súhlasím do bodky. Tento peeling ukrýva v sebe malinké čiastočky, nie sú také ostré ako má mnoho iných peelingov a preto sa k pleti správajú šetrne "neagresívne - neškriabu ju". Peeling nie je tekutý, je poriadne hustý - má čisto gélovú textúru.  V posledných mesiacoch už pravidelne dva až tri krát do týždňa nepoužívam peeling ani masku, použijem ich až v tedy keď cítim, že moja pleť potrebuje "niečo viac" a práve tento peeling mi vynahrádza všetko. Prečo? Lebo pri používaní mám pocit akoby som mala na pleti masku, hoci si pleť masírujem peelingom. Tiež k tomu prispieva aj ten fakt, že po umytí peelingu mám pleť vláčnu. Som s ním spokojná a príjemná (taká svieža ovocná) je aj jeho vôňa, preto určite odporúčam vyskúšať. :)

Cena: 100ml - 16,25€
Ja som si tento gél kúpila cez www.parfums.sk nájdete ho tu: Exfoliačný gél pre normálnu až suchú pleť


Používate kozmetiku zn. Collistar?
S ktorým produktom ste spokojné a ktorý by ste odporúčali vyskúšať?

3 komentáre:

  1. Od této značky jsem zatím nic nezkoušela, ale musím říct, že mě produkt zaujal a určitě nabídku této značky prozkoumám :)

    Spotřebováno: Duben 2015 + GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zatím jsem nic nezkusila, ale tohle nevypadá zle.. :-)

    zvu tě na blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/maminko-ja-se-vcelicek-nebojim.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ani som nevedela ze taka znacka je, dakujem za predstavenie znacky, zaujala ma ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!