23. apríla 2015

► Garnier Pure All In One micelárna voda

Jeden produkt a množstvo funkcií - tak to je micelárna voda od značky Garnier s názvom Pure All In One. Ak doma používate odličovacie mlieko a jemný odličovač očí či klasickú čiastiacu pleťovú vodu tak to všetko Vám teraz nahradí jedne jediný produkt a to micelárna voda. 

Micelárna voda dostala svoje pomenovanie podľa zhlukov molekúl, takzvaných micel, ktoré ľahko a dokonale odstraňujú nečistoty z pleti. Micelárnych vôd je na trhu naozaj mnoho, už aj v naších testoch ste sa mohli stretnúť s nejednou recenziu (spomeniem napr. micelárnu vodu od značky Lirene, Nivea, Bioderma, Dermacol,..).

Aká je teda táto micelárna voda od značky Garnier?

Oficiálny popis:

Prvá micelárna voda pre zmiešanú až mastnú pokožku a citlivú pleť od Garnier. Dokonale čistá a matná pleť. Dermatologicky a oftalmologicky testovaná. Bez parabénov.

Vlastnosti:

- dokonale čistí
- zmatňuje pleť
- odstraňuje nečistoty, kožný maz a líčidlá


Moje hodnotenie:
  • odolné balenie (myslím hlavne otváracio-zatváraciu časť) - ľahko sa otvára
  • jemne a dôkladne čistí pleť, nie je potrebných veľa tampónov na dokonalé odlíčenie
  • rýchlo sa s ňou dá odstrániť aj vodeodolný make-up
  • nepodráždi oči - ja ich mám citlivé a mnohé prípravky mi ich dokážu nepekne podráždiť
  • skutočne je po odlíčení pleť zmatnená, nezanecháva mastný či lepivý pocit
  • pleť ani očné okolie nieje po jej použití napnuté, pokožka nie je podráždená, nie je sčervenaná
  • do "karát" jej hrá aj jej super cena


Zloženie: 

Aqua/Water, Hexylene Glycol, Glycerin, Alcohol Denat., Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium Edta, Poloxamer 184, Polyaminopropyl Biguanide.

Používate aj vy micelárnu vodu na odlíčenie?
Vyskúšali ste už micelárnu vodu zn. Garnier? - Ako ju hodnotíte vy?

7 komentárov:

  1. Od tejto ma odrádza iba ten alkohol v zložení, mala som ružovú a tá mi naozaj vyhovovala..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Micelárky zrovna dvakrát nepoužívám, ale nad některým Garnierem už uvažuju delší dobu, tak možná padne volba právě na tuhle :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Asi tak pred dvoma mesiacmi som ju chcela vyskúšať, ale nevidela som ju nikde v drogérke. Teraz ma už ani neláka, lebo som si našla parádny odličovací fluid :) Na micelárkach Garnier sa mi veľmi páči ich balenie.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelé, teším sa, že je na trhu konečne aj micelárka pre mastnú pleť - myslím v drogériách, keď začal ten boom micelárok pre citlivú pleť, myslela som, že ma porazí, zvyčajne mám po nich lepivý pocit. Túto určite skúsim, vďaka za tip. Doposiaľ som používala hlavne Biodermu, Eucerin alebo Dermacol, všetko micelárky buď priamo pre mastnú pleť alebo Eucerin bol pre všetky tipy pleti, no žiadna nelepila, čo bolo super. Micelárky mám veľmi rada a hlavne v lete sa s nimi super odličuje, mám taký svieži pocit.
    http://biankacosmetics.blogspot.sk/2015/04/effaclar-duo-plus.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj :) Vždy ma veľmi zaujmú tvoje príspevky, rovnako ako aj tento :) GARNIER mám veľmi rada, no tento výrobok som ešte nevyskúšala. Určite ho budem musieť vyskúšať.

    Dúfam, že budeš mať aj naďalej takto super príspevky, alebo ešte lepšie (teda, ak sa to ešte vôbec dá) :)
    Verím, že aj ja budem raz taká dobrá a populárna, ako ty.

    Začínajúca blogerka:
    co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj :) Vždy ma veľmi zaujmú tvoje príspevky, rovnako ako aj tento :) GARNIER mám veľmi rada, no tento výrobok som ešte nevyskúšala. Určite ho budem musieť vyskúšať.

    Dúfam, že budeš mať aj naďalej takto super príspevky, alebo ešte lepšie (teda, ak sa to ešte vôbec dá) :)
    Verím, že aj ja budem raz taká dobrá a populárna, ako ty.

    Začínajúca blogerka:
    co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Anonymný3.4.16

    Ja ju používam už vyše mesiaca a som nadmieru velmi spokojna, pouzivala som predtym červenu Biodermu, ale je dosť drahá a táto garnier mi ju naplno vynahradila, som velmi spokojna...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!