15. marca 2015

► Starostlivosť o pleť s Bioderma Sensibio

Rad Sensibio, kozmetiky Bioderma je určený pre citlivú pokožku. Citlivá pokožka sa prejavuje pocitmi pálenia a rozšíreným, alebo lokalizovaným začervenaním. Ľahko sa dehydratuje a následná suchosť vedie k ďalšiemu oslabeniu a sprevádzajú  ju pocity napnutia pleti. V závislosti od pôvodu, rozsahu a štádia citlivosti kože a od diagnózy stanovenej odborníkom, Sensibio  ponúka kombináciu aktívnych zložiek a vhodnej textúry. Toľko na úvod o rade, z ktorého pochádzajú všetky produkty na pleť, o ktorých si dnes prečítate. :) Tento príspevok bude asi najdlhší aký na blogu mám, pevne však verím, že ho dočítate až do konca a bude pre vás prínosný. :)


Sensibio micelárna pleťová voda je určená na každodenné čistenie a odstraňovanie mejkapu z citlivej pokožky. Táto micelárka je bez parfému, bez alkoholu a bez fenoxyetanolu. Pred prvým použitím je chránená ochranným malým plastom, ktorý je potrebné strhnúť, potom už môžete micelárku začať používať.
Podľa mňa táto pleťová voda dokonalá - jemne čistí pleť, dôkladne a rýchlo odstraňuje vodeodolný make-up a  pri tom si ani nemusíte tvár "drhnúť" vatovým tampónom. Nepodráždi oči, ja ich mám citlivé a mám problém aj s obyčajnou vnútornou linkou, ktorú na očiach dlho neznesiem... s touto vodičkou sa oči vôbec nezačervenajú, ani nijak s micelárkou nereagujú. Pleť ani očné okolie nieje po jej použití napnuté. Ak používate odličovacie vody a pleť Vám sčervená, tak pri tejto Sensibio micelárnej vode sčervenanie nehrozí, ak máte podráždenú pleť a pociťujete pálenie táto voda pleť krásne upokojí. Táto micelárna pleťová voda je hypoalergénna.
Ja Vám ju len a len môžem odporúčať, sama ju používam už veľmi dlho a ešte ma nikdy žiadna nesklamala. Túto micelárnu vodu zoženiete v 250ml, 500ml, a výnimočne aj 1000ml balenie som už mala. O jej cene sa informujte v lekárni, kde určite budú mať na ňu rôzne akcie. Aspoň ja ju kupujem vždy v akcii spolu s nejakým krémikom keď je, alebo aj dvoj-balenie.  Túto micelárku si veľmi obľúbila aj moja mamina, ktorá už inú ani moc používať nechce.


Čistiace Sensibio mlieko je druhým pomocníkom v starostlivosti o moju pleť. Minulý rok som vyskúšala odličovacie mlieko z radu Hydrabio - na moje prekvapenie mi neuveriteľne sadlo. Ako možno viete, moje skúsenosti s odličovacími mliekami sú prevažne negatívne, pretože moja pleť sa skoro vždycky z nich vyhádže. Avšak tak ako pri  odličovacom mliečku Hydrabio tak aj pri odličovacom mliečku Sensibio sa také nič nestalo. Teda pre tie, ktoré ste zvyknuté si pleť odličovať odličovacím mliekom odporúčam aj toto mliečko. 
Pri Sensibio odličovacom mlieku sa moja pleť nijak nevyhádzala ani ináč nepodráždila. Sensibio Mlieko neobsahuje detergenty, konzervačné látky a  parfém,  preto je  vynikajúco tolerované nielen na pokožke, ale aj v oblasti  očí. Mlieko má jemnú parfumáciu a krémovú ľahkú nie moc tekutú textúru - je však o niečo redšie ako odličovacie mlieko Hydrabio. Ľahko odstraňuje nečistoty a makeup - pleť nevysušuje. Mám však pocit, že mlieko z radu Hydrabio mi vyhovuje viacej, o niečo lepšie sa mi sním odličuje. Celkovo som však spokojná.


Krém Bioderma Sensibio Tolerance Plus na pleť citlivú/alergickú/intolerantnú pôsobí ako balzam a upokojuje ju. Intolerantná pleť má podobné prejavy ako pleť citlivá, avšak navyše ešte veľmi silno reaguje na alergény. Majiteľky citlivej pleti si môžu pleť podráždiť už pri použití rôznych kozmetických prostriedkov, alebo po konzumácii určitých potravín. Pleť sa ľahko začervená, do tváre sa dostávajú návaly tepla, pričom sa môžu na pleti objaviť červené škvrny alebo viditeľné žilky.
Ja sa až tak neradím k majiteľkám citlivej/intolerantnej pleti - moja pleť nereaguje až tak razantne, no tiež nemôžem povedať je bez akejkoľvek reakcie - pleť mi sčervená a páli ma pri niektorých kozmetických produktoch, pri silnom slnku a tiež neznesie veľký chlad.  Dávkovanie zabezpečuje pumpička, mne na jedno použitie postačujú dva, poprípade necelé tri stisnutia pumpičkou. Krém má krémovú textúru pomerne dosť riedku, krém je ľahký a má nie moc mastné zloženie.
Je bez akejkoľvek parfumácie - vonia tak nijako. Do pleti sa okamžite vsiakne a zanecháva ju hebkú. Veľmi dobre sa naň aplikuje make-up - či už riedky, v tuhej forme alebo krycí púder. Počas dňa pleti poskytuje dostatočnú hydratáciu, ani raz čo som tento krém použila sa mi na pleti neobjavili suché miesta. S týmto krémom som spokojná a tu opäť v mojom prípade môžem povedať že: Bioderma raz zas nesklamala!
V kréme je obsiahnutý patent Neurocontrol - exkluzívny komplex upokojujúcich účinných látok. Tento patent znižuje precitlivenosť nervových vlákien v pokožke. Sensibio Tolerance je obohatený o sodium PCA, ktorý posilňuje kožnú bariéru a poskytuje optimálnu hydratáciu. Je 100 percentne tolerovaný pokožkou a je nekomedogénny.


Bioderma sensibio očný krém - starostlivosť o očné okolie je veľmi dôležitá, a to nie len v tedy, keď sa nám objavujú nejaké vrásky, alebo tmavé kruhy. Pokožka okolo očí je oveľa jemnejšia ako inde na tvári a preto je potrebné venovať jej zvýšenú starostlivosť. Mnohé asi nepoužívate žiaden očný krém (súdim tak podľa mojich kamarátok a žienok v rodine), však ja som tiež cca dva roky dozadu nič nepoužívala, ale to sa zmenilo a vyskúšala som ich viacero, teraz je očný krém vždy súčasťou môjho denného/večerného kozmetického rituálu. 
Krém je vhodný pri ošetrovaní citlivej a netolerantnej pokožky, vďaka komplexu Toléridine® sa zvyšuje prah tolerancie pokožky. Stáva sa tak odolnejšia, lepšie chránená pred vonkajšími vplyvmi a menej reaktívna. Krém má gélovo-krémovú konzistenciu a na jedno očné okolie ho stačí málinko. Dobre sa rozotiera a do pokožky sa pomerne rýchlo vpíja, no chce to určitý čas (o niečo dlhší než pri kréme na pleť) kým nanesiete derokatívku. Krém okamžite  upokojuje nepríjemné pocity a podráždenie pokožky, hlavne je výborný na opuchy - či už vzniknuté kvôli alergii (ktorých ja mám veru veľa) alebo ak preplače noc a ráno potrebujete mať oči "svieže". Krém obsahuje aktívne neškodné zložky, ktoré prešli prísnym výberom, neobsahuje konzervačné látky a parfum a je preto zárukou výbornej tolerancie pre oblasť okolia očí.  Nespôsobuje tvorbu komedónov a je hypoalergénny. Je tiež dobrým podkladom pod mejkap či už používate penový alebo tekutý a je vhodný pre ľudí nosiacich kontaktné šošovky.


Sensibio AR BB krém - tak a dostala som sa k produktu, ktorý zakončuje celkovú starostlivosť o pleť. Hoci dalo by sa povedať, že tento krém by sa dal zaradiť čisto do dekoratívky (dajme tomu, že ja ho tak aj beriem) a nie do starostlivosti. Sensibio AR BB krém okamžite upokojuje začervenania a zabraňuje jeho zhoršeniu a rozšíreniu. Patentovaný komplex Rosactiv® pôsobí priamo na faktor zodpovedný za dilatáciu a oslabenie kožných ciev (zdroj stáleho začervenania) - krém s dlhotrvajúcim účinkom pomáha v boji proti vzniku a zhoršeniu rozptýlených začervenaní. 
Tento bb krém má konzistenciu ako hocaký krém, teda nie je ani moc hutný ani riedky. Dobre sa s ním pracuje, do pleti sa dá pekne zapracovať či už prstami alebo aj štetcami. Hoci sa môže zdať na prvý pohľad tmavý, na pleti tak rozhodne nepôsobí - pleť krásne zjednotí, zamaskuje jej nedostatky, rozžiari ju a celkovo dodá prirodzenú zdravú farbu. Dokonca sa po jeho aplikácii pleť ani príliš neleskne, takže nieje nutné použiť púder. Myslím si, že tieto slová potvrdia aj fotografie, ktoré hovoria za všetko!
Sensibio AR trvale a dlhodobo pôsobí proti prechodnému a intenzívnemu začervenaniu spôsobeného vplyvom agresie (počasie, emócie, diéty, teplo atď.) i proti začervenaniu permanentnému (malé, viditeľné cievky) - obsahuje patentovaný prírodný komplex D.A.F., ktorý zvyšuje toleranciu pokožky. Krém má príjemnú jemnú parfumáciu a je hypoalergénny.


Tak a dostali ste sa na koniec. Pevne verím, že príspevok resp. recenzia bola pre vás prínosná. Budem rada ak napíšete aj vy svoje skúsenosti, pokiaľ máte z niektorých dnes spomenutých produktov či už dobré alebo nie. :) Aké produkty z radu Bioderma Sensibio máte obľúbené? Ktoré produkty by ste odporúčali ostatným vyskúšať? ...ešte spomeniem, že čoskoro spustím GA (blog mal totižto druhé narodeniny, no kvôli mojim zdravotným problémom som plánovanú giveaway odložila a spustím ju až o pár dní), budú v nej však obsiahnuté aj Bioderma produkty - takže sa máte na čo tešiť. :) Prajem Vám ešte pekný večer kočky. ;)

3 komentáre:

  1. všetky tieto 4 vecičky mám, no príde mi, že ten očný krém nič nerobí a tá micelárka mi až tak nesedí, skôr zelená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tato micelarka je jednoducho naj...neviem si predstavit, ze by som objavila este nieco lepsie na cistenie a odlicovanie pleti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Micelárku mám aj ja, je vážne dobrá, no podľa mňa porovnateľná s tou od Garnier, ktorá je oveľa lacnejšia, pri odličovaní nevidím rozdiel medzi nimi. Taktiež mám skúsenosť aj s očným krémom a podobne ako píše kočka v prvom komentári, nič mi nerobí, o nejakom hydratačnom účinku sa v mojom prípade nedá hovoriť...Ale zaujal ma ten BB krém, určite pouvažujem...:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!