30. marca 2015

►Playboy VIP Platinum

Prednedávnom ste mohli na blogu čítať recenziu na úžasnú sladkú dámsku vôňu Playboy, a teraz som tu s ďalšou recenziu. Dnes Vám predstavím novinky v podobe novej limitovanej edície Playboy VIP Platinum, ktorá nie je určená pre nás ženy, pretože táto edícia je pre naše drahé polovičky. :) S testovaním mi pomohol kamarát Erik, ktorý fičí na sprcháčoch a deo produktoch tejto značky, takže som bola zvedavá či sa mu zapáči aj táto novinka.

Ak viete chlap toho veľa nepovie, avšak podstatné vždy vystihne takže recenzia bude o niečo stručnejšia ako ste u mňa zvyknuté, preto pripojím sem aj oficiálne popisy a môj pohľad čo sa týka dizajnu.

Toaletná voda
Balenie je klasické avšak v strieborno zlatom prevedení, ktoré pôsobí ozaj eleantne mužsky a pomerne vo mne zanecháva aj dojem niečoho luxusnejšieho. Mne osobne sa vôňa páči, je typycky mužská. 

Hlava: bergamot, brezové listy, cédrové listy
Srdce: aquatické nóty, zelené jablko, lístky fialky
Základ: santalové drevo, pralinka, tonka bôby

Erik - „...zo začiatku je jemná ale postupne sa zvýrazní a vonia silnejšie, nemyslím tým však ťažko, lebo to ja nemusím...hoci som nemal veľa voňaviek tak nikdy ma Playboy nesklamal a tak to nebolo ani teraz, vydržím na nej aj pol dňa, takže s výdržou som spokojný...“

Odporúčaná cena: 100ml – 14€


Deodorant

Erik – „...haha čo ti naň povedať? No tak takto, mne vyhovuje, je to opäť vydarený kúsok – aplikujem si ho keď idem do fitka, s chalanmi do baru, za Eliškou (jeho priateľka) a vždy som v pohode a cítim sa fresh haha...Eliške sa páči ako voniam tak to je dobre nie? No a tiež nefarbí...“ 

Poviem vám pri tejto konverzácii sme sa nasmiali, ale podstata je, že on ako chlap je spokojný. Ide o klasický telový deodorant znesie aj niekoľko hodinovú záťaž. Vonia tak ako toaletná voda, len o niečo jemnejšie, avšak práve o to ide, že tieto produkty sa výborne navzájom dopĺňajú.

Odporúčaná cena: 150ml – 3,99€


Sprchový gél  a šampón

Čo sa týka vône mamám ja osobne gélu čo vytknúť, vonia krásne naozaj tak typicky pánsky. Čo sa týka konzistencie tak je to priezračný gél, riedkejšieho charakter. 

Erik „...pení  tak  ako má, vlasy dobre umyje a dokonca aj navonia, hlavu no vlastne vlasy voňajú pár hodín od mytia... Pokožka ma z neho nesvrbí, nerobia sa mi ani lupiny a to ho používam fakt často denne a niekedy aj viac krát denne, takže s gélom som spokojný. “

Odporúčaná cena: 250ml – 2,99€



Keďže ide o limitku, odporúčam Vám žienky  ju ísť čím skôr obzrieť , podľa mňa sa vydarila naozaj super. Nie je to detská vôňa, vonia pánsky a je vhodná pre normálneho dospelého chlapa. :)

Používajú vaše polovičky výrobky značky Playboy? 
Ktorá pánska edícia sa Vám doteraz najviac páčila?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!