16. marca 2015

► Makeup Revolution London palette - Iconic 3

Nová a svieža značka Revolution Makeup pochádza z Londýna, mekky kvalitnej a pritom dostupnej dekoratívnej kozmetiky. Značka si získala veľmi rýchlo popularitu predovšetkým vďaka krásne pigmentovaným paletkách očných tieňov. Na blogu a celkovo u mňa som premiéru mala tiež s jednou z paletiek. Konkrétne hovorím o paletke Iconic 3, ktorú som mohla vyskúšať v ďaka spolupráci s parfumériou Elnino.  Aké sú moje dojmi? Ako paletku hodnotím ja?


Balenie paletky je jednoduché - celé čierne, so zlatým nápisom a priehľadným vrškom, vďaka ktorému krásne môžete vidieť všetky odtiene. Balenie drží pevne, paletka so mnou niekoľko krát cestovala a doteraz to ustála, okrem niekoľkých škrabančekov, ale za to môže plastové prevedenie obalu! Paletka obsahuje 12 nádherných takých naružovelých odtieňov s akoby krémovejšou textúrou - všetky odtiene sa mi páčia, či už tie matné alebo tie perleťové. Súčasťou balenia je aj penový aplikátor, ktorý je tiež postačujúci -  je pevný, nedrolí sa z neho ani po niekoľkých použitiach/očisteniach.


Tiene majú dobrú pigmentáciu - svetlejšie hlavne matné odtiene sú však akoby menej pigmentované, preto ich je potrebné aplikovať viackrát. Naopak tmavé odtiene majú pigmentáciu skvelú, niet im čo vytknúť. Na viečkach po nanesení vyzerajú presne tak isto ako v paletke. Ich výdrž je priemerná, nezlezú len tak rýchlo, no zas na druhú stranu nevydržia celý deň, ja však nepoužívam žiadnu bázu, preto mi 4 až  5 hodinová výdrž postačuje. Samozrejme, že každá z nám má iné viečka, preto aj výdrž tieňou sa môže v závislosti od toho líšiť. 

Vrchné fotografie sú odfotené s bleskom, spodné bez blesku.
Nevýhodou tieňov resp. ich nedostatkom čo som si všimla je občasná prášivosť.  Tiene mi prášia pri aplikácii štetcami, avšak akonáhle použijem priložený aplikátor, alebo prsty tak tento efekt nebadám... Celkovo sa s nimi pracuje dobre, ja ako bežná žienka, bez nejakým ohromných skúseností v líčení, ich dokážem pekne roztieňovať, kombinovať, jednoducho viem sa s nimi vyhrať - teda aspoň mne sa moje líčenie samej seba vždy páči, hehe. :)

Túto paletku si môžete zakúpiť tu: → Makeup Revolution London Redemption Palette Iconic 3 očné tiene


Tak a na záver malá ukážka toho, čo som s touto paletkou vyčarovala. :)


Máte aj vy skúsenosť s nejakou paletkou?
Aké produkty od tejto značky používate? S ktorými ste najviac spokojné?

5 komentárov:

  1. mám túto istú, len akosi ju moc nepoužívam keďže skoro vôbec nepoužívam očné tiene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekna recenzia a krasne licenie podla mna sa ti to velmi podarilo a krasne ti to zvyraznilo farbu oci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekna recenzia a krasne licenie podla mna sa ti to velmi podarilo a krasne ti to zvyraznilo farbu oci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten zlatý a tmavě hnědý stín je parádní! A líčení se ti povedlo.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. táto paletka vyzerá fakt super! pekné prirodzené využiteľné tiene :)

    http://simonattanomis.blogspot.no

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!