8. marca 2015

► L´OREAL PARIS LASH ARCHITECT 4D

L'Oréal Paris je pravdepodobne najznámejšou francúzskou a svetovou značkou kozmetiky vôbec. Vďaka spolupráci s parfumériou Elnino som mala možnosť si vybrať a otestovať nejakú špirálu a teda moja voľba padla na špirálu Lash Architect. Špirálu mám už mám a používam už vyše mesiaca a teda dnes sa dozviete ako dopadlo moje testovanie. :)


Popis riasenky:
Vlákna „4D“ sú dlhé 4 mm a zaisťujú 4 podstatné vlastnosti rias: objem, dĺžku, štruktúru a natočenie. Tieto vlákna sú jemné – zvýrazňujú a posilňujú riasy bez straty ich ohybnosti. Vlákna v zložení špirály sa nanášajú výnimočnou kefkou, ktorá riasy priamo „tvaruje“ a vytvorí na nich efekt „umelých rias“.
Zloženie obsahuje výnimočnú novú priľnavú živicu, ktorá skvelo viaže vlákna na riasy a okamžite im tak dáva objem. Táto priľnavá „guma“ funguje v spojení s druhým adhezívnym polymérom tak, že zaistí pre vlákna množstvo fixačných bodov. Vlákna sa tak môžu dobre prichytiť, držať pohromade a vytvárať objem. Bez tejto látky má každý ťah kefkou tendenciu „zotrieť“ ten predchádzajúci, takže špirála sa na riasach nedrží dostatočne. Bez fixačných bodov, ktoré vytvára táto látka, vlákna na riasach nedržia a ďalšie nanesenie nevytvára požadovaný objem.



Moje hodnotenie:
V podstate som mala už nejednu špirálu od tejto značky, avšak všetky boli s názvom Volume Million Lashes. Táto riasenka má veľmi zaujímavý strieborný obal - to že som si na testovanie vybrala túto mascaru bolo asi hlavne kvôli dizajnu, ktorý ma nesmierne zaujal. Je originálny, má nápad a nesie v sebe niečo "nepoznané".

Hlavička riasenky nie je flexibilná a ku vrcholu sa štetiny zužujú, takže by mali štetinky rovnomerne od korienku ak ku končekom naniesť farbu. Keď som riasenku začala používať zo začiatku, tak sa mi zdala až príliš mokrá, vtedy som s ňou až tak nebola spokojná lebo mihalnice mi naozaj dosť zlepovala. Avšak ako som ju rozpoužívala tak si myslím že pomerne dosť rýchlo "vyschýna" avšak nie je to naškodu, v mojom prípade sa mi teraz s ňou omnoho lepšie manipuluje.

Po nanesení riasy pekne obalí farbou - nie moc, pekne ich prečeše a len veľmi málo zlepí. Na fotkách uvidíte, že naozaj pekne dodá dĺžku o nejakom objeme by som nehovorila. Výhodou je, že po nanesení sa neotláča na viečko - rýchlo mi na mihalniciach farba zaschne.Také menšie mínus je že mi sem tam tvorí žmolky, avšak to len minimálne. Po celom dni však vyzerá ako práve nanesená, nejak sa nedrobí. 
Nieje vodeodolná! Pozor si treba ešte dať, ak si pošúchate oči a dostane sa Vám náhou dnu do očí, alebo aj pri nanášaní, tak mňa osobne začali dosť rezať oči. Z tohto hľadiska ktorá máte citlivé oči radšej siahnite po nejakej inej. Veľmi ľahko ju odlíčite úplne čistou vodou, a teda rýchlo aj rôznymi inými odličovacími vodami.Celkovo som s ňou spokojná, lebo dokáže to, čo dokáže - viď fotka nižšie. :)


Na záver malé zhrnutie:

Výhody:
+ silikónová kefka s hustými štetinami
+ pekne oddelí mihalnice, po dlhšom používaní keď nieje moc mokrá
+ vydrží celý deň, bez trúsenia
+ dodá dĺžku
+ neotláča sa
+ rýchlo a ľahko sa dá odlíčiť

Nevýhody:
- minimálne ale predsa tvorí žmolky
- nevhodná pre citlivé oči
- nieje vodeodolná

Túto riasenku si môžete zakúpiť tu: → L´Oreal Paris Lash Architect 4D Mascara riasenka


Čo poviete na túto riasenku? Mali ste ju, máte - ste s ňou tiež spokojné?

2 komentáre:

  1. Vypadá docela dobře :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já ji měla včera v ruce :D Ale zas jsem ji vrátila do stojanu, že se přece jen nejdřív podívám na nějaké recenze. Tvoje řasy po nalíčení vypadají hezky, možná by mi vyhovovala, i když mám taky radši voděodolné řasenky.
    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!