15. marca 2015

► februárové novinky Balea a Ebelin

Tak ako každý mesiac aj tentoraz v DM drogérii pribudli nové produkty. Za mesiac február nám blogerkám prišli na testovanie dva produkty a to Balea pleťová voda a púder v jenom a ebelin masážna kefla na tvár. Aké sú tieto novinky podľa mňa? To sa dozviete v dnešnej recenzii. :) 


Ebelin masážna kefka podľa výrobcu slúži na jemné a dôkladné čistenie pleti. Popravde mňa kefka moc nezaujala, je to však kvôli tomu, že ja som už zvyknutá používať iný produkt na čistenie pleti, donedávna to bola sonická čistiaca kefka I-bling no a teraz používam Philips VisaPure, ktorú som si zamilovala (ale o nej niekedy inokedy). Ebelin kefka má na moju pleť tvrdšie štetinky, a tak je pre mňa resp. moju pleť nepredstaviteľné používať každý deň. Využitie však u mňa nájde a to asi hlavne tedy, keď si budem chcieť urobiť pleťový peeling. :) 

Pokiaľ však si vy stále pleť umývate rukami, mohla by byť takáto čistiaca kefka pre vás príjemnou zmenou a novou skúsenosťou. Kefka sa používa tak, že si navlhčíte pleť a aj kefku, potom na kefku aplikujete malé množstvo čistiaceho gélu a krúživými pohybmi začnete s ňou pohybovať po pleti. Celé čistenie pleti  potrvá najviac jednu-dve-tri minútky, potom si pleť a kefku už len umyjete.

Cena: 2,99€


Druhou novinkou je Balea pleťová voda a púder v jednom. Áno čítate správne v pleťovej vode sa nachádza púder - to som veru ešte nikdy nič podobné nevidela ba ani som ešte o takomto produkte nepočula. Vo fľaštičke sa okrem vody nachádza aj biely prášok, preto je pred použitím túto vodu potrebné pretrepať, aby sa zložky spojili. Pleťová voda má peknú malinovú vôňu, je však trošku chemická, no po krátkej dobe po nanesení na pleť vôňa vyprchá. Obsiahnutý púder v pleťovej vode po nanesení na pleť sa naozaj postará o zmatnenie pleti. 

Pleťová voda mne na čistenie pleti nestačí, preto ju odporúčam hlavne používať na ranné dočistenie pleti, na to je ako stvorená - pleť dočistí a pekne zmatní (akoby ste mali na pleti púder, no nevidieť ho :)). Výhodou je, že pleť nevysušuje. Nakoniec si na pleť už stačí naniesť krém, nejakú dekoratívku a môžete vyraziť do práce či školy.  

Cena: 200ml - 1,99€


Oslovili vás tieto produkty? Aké novinky vás v dm-ke zaujali za mesiac február/marec?

4 komentáre:

  1. Ta pletova voda se mi zamlouva.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta pleťová voda je zajímavá.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pride mi to ako okopirovane z ineho znameho blogu. Trocha pomeneny slovosled

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Anonymný24.10.15

    Pleťovú vodu som vyskúšala, okrem toho že pekne vonia nie je na nej nič dobre. Očný make-up prevažne iba rozmaže, oči musíte potom poriadne drhnúť kým to odtiaľ dostanete a všeobecne neodstráni make-up ako by bolo potrebné. Na tvári zanecháva lepkavý pocit, ktorý nie je veľmi príjemný.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!