30. marca 2015

► A-DERMA Exomega D.E.F.I – Emolienčný krém

Už ste sa niekedy zapojili do nejakej výzvy, na ktorú ste natrafili keď ste „brúsili“ po nejakej stránke? Na rôznych  webových stránka nájdete množstvo výziev a do niektorých sa veru oplatí zapojiť. Tak som urobila aj ja a zapojila som sa do výzvy na portáli Blogerky.cz, vďaka ktorej som mala možnosť otestovať dnes recenzovaný produkt – A-DERMA EXOMEGA D.E.F.I  Emolienční krém 200 ml.


...na začiatok sa ospravedlňujem žienky za kvalitu fotiek, ale zradila ma technika, takže som musela použiť na fotenie mobilný telefón...

Čo sa týka značky, pre mňa bola neznáma, niečo som o nej počula, ale v postate to bolo minimum informácií. Teraz som rada, že som si rozšírila svoje obzory, pretože krém mi sadol ako sa hovorí -všetkými desiatimi. 

A-DERMA Exomega D.E.F.I – Emolienčný krém slúži na upokojenie podráždenej pokožky vďaka obsahu cennej aktívnej látky a to extraktu z výhonkov ovsa Rhealba. Svojimi ďalšími účinnými látkami by mal pokožku hydratovať  a následne aj podporiť obnovu ochrannej kožnej bariéry, ktorá je pri podráždenej pokožke narušená. Aká je moja skúsenosť?

Začnime pekne od začiatku a to balením. Krém je balený v škatuľke s popisom informácií, keď ju otvoríte tak už samotný krém vyzerá klasicky ako hocaký iný čo sa týka obalu, avšak rozdiel je vidieť pri dávkovaní.  Balenie – dávkovací systém  má opatrený patentovaným uzáverom D.E.F.I. , ktorý bráni kontaminácii produktu baktériami vďaka čomu zaisťuje sterilitu počas celého používania. Dávkovací uzáver je teda odlišný, avšak funguje jednoducho – na to aby krém z tuby vyšiel a teda uzáver povolil je potrebné tubu stlačiť silnejšie, vďaka čomu sa samotný aplikátor vysunie a začne dávkovať krém.  


Krém sa môže používať na telo ale pleť, ja som ho teda používala len na telo a hlavne na ruky, na ktorých ma trápi atopický ekzém a teda celkovo suchá pokožka.  Konzistencia je hutnejšia, nakoľko krém nie je liaty. Krém je bezfarebný a neparfumovaný, výrobca ešte uvádza že je aj hypoalergénny, takže si myslím že poteší mnohé z vás. Krém sa do pokožky dobre vsiakne a nenechá ju na povrchu mastnú. Po cca 3 týždňovom používaní hodnotím krém na výbornú – pokožka je vždy po jeho použitý skvele hydratovaná a aj keď vynechám deň bez nakrémovania, tú radikálnu suchosť nepociťujem. Taktiež badám aj vynikajúce výsledky čo sa týka exzému. Keďže toto je blog a mohli ste na ňom čítať už mnohé recenzie aj na produkty, ktoré mne pomáhali/pomáhajú s exzémom, tak dovolím si tvrdiť, že tento krém sa vyrovná aj ospevovanej Bioderme a krémom z radu Atoderm. Jednoducho som spokojná a nemám mu čo vytknúť...


Poznáte značku A-Derma? Trápi aj vás sucha pokožka?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!