3. februára 2015

► Versace Bright Crystal

Parfum bol odjakživa nenahraditeľným doplnkom našej ženskosti. Síce neviditeľným, ale o to dôležitejším.  Parfum nie je len kokteilom rôznych vôní, ako by sme sa mohli nazdávať. Výsledný produkt tvorcu parfumov keď sa to tak vezme je viac umelecké dielo, ako len obyčajný chemický mix (v minulých časov to bolo s parfumami dosť zlé a tak sa stávalo, že ženy zväčša voňali ako ruže, fialky, levandule, či iné kvety, v dnešnej dobe parfumy obsahujú niekoľko desiatok prvkov (syntetických alebo prírodných), takže je to rozmanitejšie a o to aj pre nás lepšie) a tak si môžete povedať že každý deň si na seba aplikujete nejakú jedinečnú zmes. :)  Dnes Vám predstavím jednu moju lásku, ktorá mi však už dochádza... no chcem vám o nej dať vedieť, lebo skutočne stojí za to - pôjde o parfum Versace.

VERSACE BRIGHT CRYSTAL ma očaril už dávno, avšak nepoužívala som ho tak často, skôr len príležitostne na nejaké oslavy a pod.. (dalo by sa povedať, že som si ho šetrila) Niečo sa však muselo zmeniť, lebo teraz sa ho neviem "nabažiť" a vlastne aplikujem si ho na seba každý jeden deň. Míňam ho skutočne rýchlo - jednoducho je to božský parfém (v skutočnosti je to toaletná voda, ak by niekomu vadilo moje označenie "parfém" :)) a úplne ho vystihujú slová tvorkyne. 

“Chcela som vytvoriť vôňu, ktorá by bola príťažlivá, svieža a kvetinová, tak ako všetky vône, ktoré zbožňujem. Bright Crystal sa predstavuje vo flakóne, ktorý je stelesnením večnej elegancie, pričom sám evokuje svieže a kvetinové tóny obsiahnuté vo vôni.” Donatella Versace.


Tento pre mňa už vzácny prekvapivo krásny klenot možno charakterizovať ako číru zmyselnosť, krištáľovú priezračnosť a oslnivú žiarivosť. Vo vôni Versace Bright Crystal objavíte zmes sviežich, vitálnych a kvetinových tónov. Vôňa Bright Crystal je harmonická svieža vôňa, spočiatku sa vinie sviežosť granátového jablka a citrusov, nasledujú vodné kvety a jemná magnólia. Základ je ľahko sladkastý a zanecháva po sebe príjemnú hladkú stopu.

Zloženie vône Versace Bright Crystal
Hlava: granátové jablko, ľadový akord, yuzu
Srdce: magnólia, pivonka, lotosový kvet
Základ: pižmo, rastlinná ambra, drevo akašu


Čo sa týka flakónu vône, tak ten bol určite navrhnutý tak, aby pôsobil luxusným vzácnym dojmom. Pretože na mňa aspoň tak pôsobí Je z čistého lesklého skla a spoznáte ho podľa čistých kriviek ako aj priezračnosti, ktorá odhaľuje nežnú ružovú farbu vône. Na flakóne je už len potom strieborný nápis s názvom vône VERSACE BRIGHT CRYSTAL. Elegantný krištáľový a pomerne nezvyčajne veľký uzáver má tvar a žiarivosť diamantu a je skvelým zapečatením mimoriadnej čistoty a ľahkosti vône. Síce to už odfotené nemám, no vonkajšie balenie je rovnako luxusné a elegantné. Jemné odtiene ružovej so strieborným písmom navodzujú dojem kvetinovej sviežosti  tejto vône. Ak som Vás navnadila na túto toaletnú vodu, nájdete ju potom TU

Versace Bright Crystal je jednou z vôní, ku ktorej nájdete dajme tomu ľudovo povedané aj doplnkovú starostlivosť. Na parfums majú hneď niekoľko možných variácií s týmto parfumom a môžete si teda vybrať aj darčekové balenie s parfumovaným kúpeľovým a sprchovým gélom alebo nájdete aj parfumované telové mlieko či parfumovaný dezodorant v spreji. Sama za seba odporúčam toto balenie s taštičkou - Versace Bright Crystal darčeková sada X.


A čo vy? Aj vám dochádza nejaký váš obľúbenec? 
Ktorý parfém by ste odporúčali vyskúšať ostatným?

4 komentáre:

  1. Ja ho doslova milujem. Dostala som ho od priateľa a teraz sa k nemu vraciam ako nejaký závyslák :) mám doma viac toaletiek aj parfémov, no táto je u mňa absolútny víťaz.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že nie som jediná, ktorá aktuálne na tomto parfume fičí. Heh... No ale je to pravda ja som tiež na nej závislá, aj keď jej už nedávam veľa dní. :( :)

      Odstrániť
  2. Mne práve dochádza Calvin Klein Euphoria Blossom a už teraz viem, že sa k nemu raz vrátim. Je to nádherná vôňa, ktorá vydrží celý deň a neviem sa jej nabažiť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miška, od CK mám viacej vybraných vôní, ktoré chcem a aj táto je medzi nimi takže niekedy ju budem vlastniť aj ja, lebo ak píšeš tiež je to nádherná vôňa. :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!