11. januára 2015

► FRUITY PASSION silnejšie, lesklejšie a krásne voňajúce vlasy?

Tiež máte niekedy problém pri výbere toho správneho šampónu? Veru v našich drogériách nájdete mnohé značky a druhy šampónov a to posilňujúce, uhladzujúce, hydratačné, pre objem, pre lepšie rozčesanie, na poškodené či farebné vlasy atď... niekedy sa v tom orientovať je celkom problém, avšak aspoň si máme z čoho vyberať. Na druhú stranu mnoho šampónov nám nemusí vôbec vyhovovať a o tom bude aj tento test.

  ↖ Klikni na obrázok pre zväčšenie. ↗


Priznám sa, že šampónov značky Garnier som vyskúšala už hodne, avšak vždy ma sklamali, resp. mojim vlasom a pokožke nevyhovovali. Nikdy som ich však nezavrhla a nemám problém im dať ďalšiu šancu, tak ako to je aj pri tomto šampóne Garnier Frustis Fruity Passion.

Tento šampón je určený pre normálne a suché vlasy. V ďaka jedinečnej zmesi revitalizačnej marakuje a vyživujúceho extraktu z kokosového oleja šampón "prebudí" so svojou vôňou zmysli a  vlasy. Z obalu sa dozviete, že má ultra šetrné zloženie bez parabénov a silikónov - 90% zloženia je bioodbúrateľné (čo bolo dokázané skúškou OCDE300).

Šampón má gélovú konzistenciu jemne oranžovej farby. Po dobre kedy som používala skôr šampóny, ktoré penili málo, tak tento veru pení naozaj hodne.




Musím jedno uznať - vôňa šampónu je úžasná, je to taká letná citrusová nálož, a pokiaľ vám práve takéto vône páčia, tak šampón si zamilujete! Vlasy ostanú nádherne prevoňané a pekne lesklé avšak to je tak všetko. Šampón mne z iných hľadísk nevyhovuje vôbec. Pokiaľ nepoužijem kondicionér tak vlasy horko-ťažko rozčesávam avšak to mi až tak nevadí, to čo mi vadí je fakt, že ma po ňom veľmi svrbí vlasová pokožka a bez brezovej vody by som sa s prepáčením z toho pocitu "zbláznila", tiež som žiadne posilnenie nepostrehla. 


Takže tomuto šampónu hovorím do budúcna NIE, tak ako aj verzii Grapefruit Tonic, ktorý som mala už dávnejšie a výsledok/dojem zo šampónu dopadol úplne rovnako ako pri tomto šampóne.

Objem: 250ml
Cena: záleží od predajne, ale nájdete ho v rozmedzí od 2€ až 4€.

Aké sú Vaše skúsenosti so šampónmi značky Garnier?
Recenzia vznikla na základe spolupráce s www.kamzakrasou.sk

7 komentárov:

  1. Ahoj :) no ja garnier vobec neuznavam ako znacku mam velmi vyberavu pokozku a to aj na hlave mam velmi citlivu tak momentalne hladam nieco co by mi ju upokojilo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Anna, :) poradila by som Ti vyskúšať neutrálny šampón od Natura Siberica, ich šampóny mám vyskúšané, hoci nie všetky, s tými čo som mala som bola spokojná. Obal šampónu má akoby takú slonovinovú farbu. Alebo potom ešte obyčajný konopný šampón od Naturfyt-u. :)

      Odstrániť
  2. je pravda že garnier šampóny krásne voňajú ale to aj ich telové mlieka a pleťové krémy ale ich účinok je z dlhodobého ale aj krátkodobého hľadiska minimálny od garnieru mi vyhovujú len odličovače neštípu a rýchlo odlíčia čo majú

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa Garnier dosť sklamal, no nebránim sa vyskúšať hocičo, mne vyhovovali kedysi telové mlieka, ale ako píšem to bolo, teraz "fičím" na iných omnoho lepších telových mliek. :)

      Odstrániť
  3. Ja som s nimi spokojna, ale rada mám aj Ultra duox :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pokiaľ Ti Elenka vyhovujú, tak je dobre. :) Používaš stále túto značku alebo skúšaš aj iné značky?

      Odstrániť
  4. Značka Fructis má väčšinou krásne vône. Ale z ich šampénov sa mirobili stále lupiny, tak ju radšej vynechávam.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!