30. decembra 2014

► zatočte s rozšírenými pórmi

Našla som asi prvý čistiaci gél, ktorý viditeľne pomáha v boji s rozšírenými pórmi/čiernymi bodkami! Medik8 poreCleanse Gel mám doma už cca tri mesiace, najprv som ho používala a striedala s inými prípravkami na čistenie pleti, no teraz už dlhú dobu používam len tento gél. Gél má 150ml - ide o taký žltkasto-zelenkastý gél, ktorý má neuveriteľne príjemnú vôňu - stále mi pripomína niečo z detstva, avšak dodnes som neprišla čo... 


Hlavnými účinnými látkami v tomto géli sú kyseliny: 
Kyselina L-mandľová - jemná AHA kyselina, známa pre svoju schopnosť exfoliácie a hĺbkového čistenia pokožky.
Kyselina salicylová - BHA kyselina, ktorá tiež prispieva k exfoliácii a má protizápalový účinok.
Kyselina L-mliečna - AHA kyselina, ktorá pokožku hydratuje, prispieva tiež k exfoliácii.

Gél používam 2 až 3 krát do dňa. Na celú pleť stačí gélu málo - pleť kompletne zbaví všetkých nečistôt a aj make-upu. Dokonca som prestala teraz používať na pleť aj micelárnu vodu, lebo dočistenie pleti nie je potrebné. Jedine oči si musím micelárkou dočistiť, lebo v očiach štípe a vlastne sa ani nemá na oči používať! 

Celkovo však rozdiel v pleti vidím, pleť mám omnoho čistejšiu,  je rozžiarenejšia. Dokonca mám pocit že pomáha aj v boji s akné, lebo odkedy tento gél používam samostatne tak žiadne vyrážky sa mi na pleti netvoria a celkovo sa pleť akoby "vyčistila". Póry sú čistejšie a čiernych bodiek mám na pleti viditeľne menej - takže u mňa čistá spokojnosť!

Mám taký pocit, že Medik8, aj vďaka recenziám od iných blogeriek sa môže stať skvelou voľbou pokiaľ Vás trápia nejaké problémy s pleťou. Ja tento gél považujem za objav roka 2014 v čistení pleti - predčil aj môj obľúbený gél Bioderma Sébium moussant gél!

Objem: 150ml
Cena: 18€
Viac informácii o tejto kozmetike sa dozviete na stránke: www.medaprex.sk


Vyskúšali ste alebo plánujete vyskúšať túto kozmetiku? 
Ako bojujete s rozšírenými pórmi Vy?

11 komentárov:

  1. to vypadá zajímavě, já jsem nikdy na gely nebyla, ale dostala jsem teď Braun kartáček a nejlíp se mi s ním používá právě gel, tak na tenhle určitě mrknu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja práve gél používam stále, pretože už tiež mám dlhšiu dobu čiastiacu kefku I-bling a už sa očista pleti s ňou stala mojou rutinou. Dôležité je len nájsť si ten správny gél, ktorá pleť nebude vysušovať a ani inak dráždiť. :)

      Odstrániť
  2. Tak na tenhle gel si me nalakala.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemám mu čo vytknúť a navyše stačí ho málo na jedno použitie, takže ešte stále sa z neho teším a to ho už mám doma dlllho. :)

      Odstrániť
  3. Na výrobky tejto značky čítam samú chválu, takže časom po nich asi skutočne siahnem...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Eli, tiež som najprv na ne čítala len a len chválu a teraz som už aj ja niečo vyskúšala a nedá mi ináč, len tiež pochváliť... raz darmo, dobrá je to kozmetika. :)

      Odstrániť
    2. aj ja som na citala vela dobrych recenzii

      Odstrániť
  4. ja väčšinou používam len čistiace vody, ale tento gél vyzerá byť fakt super :)

    Natália

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Natálka, je vážne skvelí, tak pokiaľ ti nevadí väčšia investícia - smelo doň! :)

      Odstrániť
  5. Ja som tento gél tiež testovala a úplne sa zhodujem s tvojimi výsledkami, je to jeden z najlepších gélov, aké som kedy vyskúšala.

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že nezdieľam len ja tento názor a aj ty si s ním spokojná. :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!