16. decembra 2014

► starostlivosť o ruky, nohy, štetce + malá rýchla giveaway

Pri starostlivosti o našu pleť, vlasy či celkový výzor častokrát denne zabúdame na "nechránené" časti tela. Tie však práve počas tohto ročného obdobia - zimy, potrebujú intenzívnejšiu starostlivosť ako kedykoľvek predtým. Ruky musia byť jednoducho ako v bavlnke a pokiaľ neviete ako na to, mám pre vás dnes jeden tip! Taktiež aj starostlivosť o nohy nie je len letnou záležitosťou. Nohy v zime šupneme do teplých čižiem či topánok a nesú nás kade tade, pričom doma im venujeme minimálnu starostlivosť - preto si dnes prečítate aj o starostlivosti o nohy. Celý dnešný príspevok ešte zakončím starostlivosť o štetce a malou, len pár dní trvajúcou GA. :) Tak poďme na recenziu:



Balea krém a maska na ruky 2v1 - obsahuje olej s makadámiového orecha a bambuckého masla a práve toto spojenie je pre naše ruky najlepšia kombinácia a ošetrenie pokožky rúk. Krém je hutnejší, po nanesení zanecháva na rukách mastnejší povrch, takže je vhodnejší na večer - teda aspoň ja ho použijem pred spaním. Ráno sa potom "teším" z jemný hladkých rúk a s hydratovanou (nie suchou) pokožkou. Tento krém má okrem klasického využitia aj iné  a to také, že krém môžete použiť aj ako masku. Krém sa nanáša v hrubšej vrstve a nechá pôsobiť minimálne 30 minút. Priznám sa, že som ho tak použila len raz a ruky boli po ňom naozaj hebunké a úplne hydratované. Výsledok po použití je naozaj super, avšak vydržať s namazanými rukami len tak mi robí problém, takže ja si vystačím s ním ako s klasickým krémikom. :)

Odporúčaná cena: 100ml - 1,39€


Balea intenzívne mlieko do kúpeľa na nohy - mlieko je dvojfázové skladá sa z mliečnej a olejovej časti a tak je ho nutné pred použitím pretrepať aby sa jednotlivé zložky premiešali. Ja si kúpeľ pre nôžky robím pomerne dosť často, avšak podobné mlieko do kúpeľa na nohy som ešte nikdy vyskúšala - vždy si totižto pridám soľ a relaxujem. Možno by niekto povedal, že je jedno či použijem soľ alebo mlieko, avšak pravda to nie je a rozdiel je badateľný! Toto mlieko od značky Balea obsahuje makadamiový olej a mandľové mlieko, vďaka čomu nohy vyživí a zanechá ich na dotyk zamatovo hebké. Na jedno použitie bohate postačujú 3 vrchnáčiky vyliate do "horúcej" vody, celý kúpeľ následne "sprevádza" príjemná nasladlá vôňa. Po kúpeli sú nohy ako vymenené - jednak sú oddýchnuté a prehriate z teplej vody a na druhú stranu sa teším z príjemne hladkej pokožky. :) Z tohto mliečka spolu s nejakou inou starostlivosť o nohy (napríklad krémom) môže byť aj dobrý darček! Jednoznačne odporúčam vyskúšať.

Odporúčaná cena: 150ml - 2,69€


Ebelin čistič kozmetických štetcov - je sprej, ktorý je určený na denné čistenie kozmetických štetcov. Ja cez deň bežne použijem 4 štetce - na make-up, púder a očné tiene. Tieto štetce som doteraz nečistila každý deň, skôr to bolo tak dva krát do mesiaca. Už dávno som videla aj na rôznych e-shopoch rôzne kozmetické čističe, avšak ceny boli dosť vysoké a mne bolo ľúto dať toľké peniaze na to. Avšak keď sa ku mne dostala informácia, že v dm-drogerii bude kozmetický čistič značky ebelin hneď som vedela že poň pôjdem a aj som tak urobila.  Ebelin je vlastná značka dm-drogerie a tak ani cena tohto čističa nebola veľká a už teraz viem, že investícia sa vyplatila. Ako sa tento čistič používa? - jednoducho! Niekoľko krát stisknete pumpičku a produkt aplikujete priamo na štetiny štetca, potom chvíľku počkáte a následne už len štetec poutierate (krúživými pohybmi to ide najlepšie) do utierky. Potom sa už len tešíte z čistých štetcov - celkovo hodnotím tento produkt pozitívne, čistenie s ním ide rýchlo a jednoducho je to dobrý pomocník. :)

Odporúčaná cena: 100ml - 3,99€


Tak a teraz ku GA: keďže od zastúpenia dm-drogerie som na testovanie dostala tiež tento čistič, rozhodla som sa teda že usporiadam GA, nech si ho môže vyskúšať ešte niektorá z vás. :) Spolu s čističom niektorej z vás pošlem aj nejaké vzorky a ešte nejaké prekvapenia. :)
Pravidlá GA:
• Sledovať blog cez GFC ("Pripojiť sa k tejto lokalite")
• Sledovať blog na fb stránke TU
• Napísať odpoveď na otázku: Ktorý produkt vlastnej značky dm-drogerie (Alverde, Balea, ebelin,...) vás v poslednej dobe najviac očaril?
• stihnúť to všetko do 18.12 do 20:00 (teda do dvoch dní) - aby som ešte v štvrtok mohla GA vyhodnotiť a v piatok poslať balíček aby stihol prísť do Vianoc :)

_________
Výherca bude vyhlásený na FB! :)

18 komentárov:

  1. sledujem, sledujem, vsade sledujem :-)
    najviac ma zaujala sada troch telovych masielok znacky Alverde vo vianocnej edicii :-) su bozske!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová
    z baleáckej kozmetiky nikdy nesklamú sprcháče... :) a od Ebelin som si veľmi obľúbila odlakovače na nechty...

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. gfc ervulenka
    fb eva richterova
    Balea - konkrétně sampon na vlasy s vuni jahody :)
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sledujem :) my ted v dmce kupujeme nejvic znacku babylove pro nasi malinkou a ja jsem nadsena z limitky masilek alverde :)
    spacesusi.blog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. gfc i fb-Jana Svobodová
    Nejvíc mám asi ráda limitky od Baley,které mě vždy překvapí vtšinou krásnými vůněmi a obaly :)
    januka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. najobľúbenejši je alverde gél na obočie :) luciinecka@gmail.com a všetky podmienky spĺňam ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moja top vec z DM su jednoznacne odlicovacie obrusku Balea na citlivu plet
    ..maju taky bielo ruzovy obal a pouzivam ich uz viac ako 4 roky :)
    Sledujem ta vsade :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A este medzi moje stalice patri odlakovac Ebelin, vatove tampony ale z noviniek su to urcite peelingove vatove tampony :) odporucam vyskusat ;)

      Odstrániť
  8. já jsem si naposledy pořídila odlakovač ebelin, ještě jsem měla v plánu si koupit vánoční sadu másílek, protože mě fakt zaujaly, ale těm jsem nakonec odolala, mazadel mám teď dost, ale trochu toho lituji, když na ně slyším tu chválu :-D
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. sleduji přes GFC jako Luci
    na FB jako Lover of accessories Blogspot
    Já všeobecně mám ráda tělová mazadla od Balei. Naposledy mě ale dostal oční krém od Alverde. Bohužel si teď nemohu vzpomenout jaké parfemaci či typu, mám ho totiž doma:(

    OdpovedaťOdstrániť
  10. stejně jako loni vánoční sada minimásel od alverde :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. práve tento čistič štetcov :)
    n.princess@azet.sk
    sledujem všade

    OdpovedaťOdstrániť
  12. sledujem :) naposledy telové mliečko do sprchy s vôňou vanilky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ja nemam cas sa v poslednej dobe venovat sa ani rukam, telu a pod a nie este noham :-D mozno na dochodku budem :-D inak ja mam najradsej Balea sprchace, tie su super

    OdpovedaťOdstrániť
  14. sledujem všade :)
    nikolaorechovska@gmail.com
    mňa hlavne balea suchý šampón a kondicioner tejto značky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. GFC Denisa Sloboová
    FB Andi D Voilá
    denisa.slobodova@centrum.sk
    Ja mám rada hlavne Alverde a Baleu. Mňa nadchli tie mini telové masielka od Alverde čo sú balené po 3 kusoch :) zobrala som si hneď 2. Tie s ružovým uzáverom a ešte tie v červenom balení

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Stalking: Amy Noire, FB veřejně vypisovat nebudu, kdyžtak bych svoje jméno napsala do mailu ;)
    noireamy@gmail.com
    Alverde - čistící gely na obličej, jsou boží! A potom mám od Baley ráda šampon na barvené vlasy, deo spreje, a jejich limitky - ty vůně <3 - můžu zmínit jabko&skořice nebo marcipán, nejlepšíí)) vždycky si koupím balzám na rty a sprcháč :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Alverde je skvelá, používam čistiace gély, sú fantastické:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!