27. decembra 2014

► nečakaná nádielka, ktorá ma potešila... :)

Ahojte :) tak čo, ako ste prežili Vianoce? Snáď ste si poriadne oddýchli, načerpali nové sily, stretli s rodinkou a príjemne si podebatovali a nejaké tie fajné dobroty popapali. :) Ja som ich mala tento rok dosť chaotické (z časti som ich strávila v nemocnici) a popravde nič som nestíhala čo som chcela/mala na pláne. Teraz sa blogoch všade vidím články v znení "čo som dostala pod stromček" a podobne... joj tak si to rada prezerám a čítam, tak som sa rozhodla Vám ukázať aj ja moju nádielku. Ja sama som si nejaké veci nakúpila ako každý rok (haha :)), ale to som tu nezahrnula, v tomto článku nájdete len to, čo ma príjemne prekvapilo, čo som nečakala že dostanem. :)


Začnem kozmetikou, dostala som dva krémiky od Alverde - denný a nočný krém s olejom z divých ruží pre suchú pleť. Teraz na zimu sa mi hodia mastnejšie krémy, tak sa teším keď ich čoskoro začnem používať. Od DM-drogerie som dostala takéto prekvapenie v podobe telových masiel od Alverde z limitovanej edície. To ma veru veľmi potešilo a takto aj Lucke a Natali za to ďakujem. :)


Taktiež ma prekvapila aj Bioderma - vlastne Lucka, ktorá s nami blogerkami komunikuje - darčekom bol kalendár, ktorý sa zíde, keďže na nadchádzajúci rok som ešte kúpený nemala.


Čoby to boli za Vianoce, keby som nedostala ponožky... :) opäť mi takéto farebné pribudli. K nim mám však aj úžasné teplé papučky, ktoré si s najväčšou pravdepodobnosťou zoberiem aj na internát, kde mi je stále zima, takže som nim veľmi rada. Tiež som dostala aj šál, je úplne nádherný (asi najkrajší z tých všetkých čo už mám doma), dlhý, hrubý a super hrejivý! 


Mini kabelka sa mi zíde, pred sviatkami som vytrieďovala šatník a veľa oblečenia aj kabeliek som dávala preč, ostali mi len dve (hnedá a modrá) a toto je vlastne tretia, ktorá sa svojou farbou hodí ku všetkému, takže super. :) Aby mi nebola zima na ruky, tak som dostala aj rukavičky - ja ich volám palčiaky, sú z Tchiba a sú super, cez týždeň chcem ísť preto aj do obchodu pozrieť či ich ešte nemajú aj v inej farbe, a ak áno, tak si nejaké ešte určite zoberiem. 


No a toto je niečo čo ma poteší vždy - pečený čaj, klasické čajíky a tyčinky z celých semien a orechov - mňam mňam. :)

Čo potešilo tento rok najviac Vás? 

6 komentárov:

  1. pekné darčeky, nás potešil na Vianoce o 22:16 novorodenec, malý Lukáško :-* :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gratulujem, to je krásny darček! :) Nech je chlapec zdraví a nech sa mu s maminkou darí. :)

      Odstrániť
  2. Samé pěkné dárečky, musely udělat radost :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru urobili... :) sú od mamči a brata s priateľkou takže sa trafili do môjho vkusu. :)

      Odstrániť
  3. Anonymný29.12.14

    Moc pěkný dostala jsi spoustu krásných dárečků. Já jich ale dostala víc. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Tak to je super, hlavne aby si ich využila a zbytočne nestáli niekde v poličke. ;)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!