8. decembra 2014

► Môj Vianočný wishlist :)



Tak a už je to tu..., Vianoce sa blížia závratnou rýchlosťou! :) V podstate posledné dni som už úplne na ne naladená, všade počujem vianočnú hudbu - dokonca aj na internáte s babami ju už počúvame a všetko sa už pomaly začína ligotať malými svetielkami, ktoré sem tam blikajú. Ach jaj... páči sa mi to a viete čo? Tento rok mi ani nevadilo, že všetko sa to zas začalo už od novembra...  :)  Vianočnú náladu je cítiť už aj v mestách a hlavne nákupných centrách, kde sa (poviem to možno tak zvláštne) "každý pred každým predbiehame", všetci už máme tú pravú nákupnú horúčku a hľadáme to najlepšie pre našich blízkych. Ja Vám nasledujúce týždne budem dávať pár mojich tipov čo komu kúpiť - čo sa týka oblasti kozmetiky (pretože kozmetika ako darček podľa mňa vždy poteší). ;) Vianoce sú tiež tým časom, kedy si človek môže zapriať aj také veci, ktoré by si možno sám ani nikdy nekúpil či nemohol dovoliť... Ja sama ešte len darčeky pre rodinu kupovať budem, niektoré z výrobkov aj uvidíte v budúcich článkoch, no teraz Vám ukážem môj wishlist, teda čo by som si z kozmetického sveta vypýtala ja - a pevne dúfam teda že sa mi to aj splní. ;)


Bvlgari Jasmin Noir parfémovaná voda pre ženy , je  jedno úžasné dielo od tvorcov Sophie Labbé a Oliviera Polgea. Jasmin Noir je podľa mňa jednou z tých najlepších klasických vôní od Bvlgari. Otvára novú kapitolu vo svete príťažlivosti a kreativity, ponúka modernú interpretáciu jedného z najvzácnejších kvetov používaných v parfumérstve - jazmínu. Pokiaľ hľadáte originál parfémovú vodu v ktorej je skutočne cítiť jazmín, tak potom je to práve táto Jasmin Noir, Jasmine Noir v preklade znamená čierny jazmín hoci v reálne ide o snehobiely delikátny a drobný kvet. Tento kvet v šere uvoľňuje teplé a zmyselné tóny, aby tak odhalil svoju hypnotizujúcu a záhadnú dušu. Jasmin Noir je originálnou interpretáciou tejto duality, transformuje vzácny a tajomný kvet do metafory. Jasmin. Tak ako jemné nuansy jazmínových okvetných lístkov kontrastujú s celkovou intenzitou kvetu, žena, pre ktorú je Jasmin Noir určený, odhaľuje jemnú a zároveň zvodnú dušu. Vôňa Jasmin Noir je jej najcennejším tajomstvom: otvárajú ju živé, svieže tóny, ktoré sa rozvíjajú do príjemnej hrejivosti, aby odkryli fascinujúcu osobnosť. Toto je môj aktuálny favorit medzi všetkými vôňami. ;)


Missha M Signature Real Complete BB krém, pre niekoho možno otrepaná záležitosť, avšak ja stále fičím na bb krémoch - samozrejme moc na tých čo sa dajú zohnať v drogérii nie, ale tieto originál z Južnej Kórei sú jednoducho TOP! Tento BB krém je veľmi jemný, vhodný pre všetky typy pleti (a to aj na citlivú) - skúsila som ho vďaka vzorke a teda tá mi veru sadla. Mnohých môže potešiť zloženie, pretože tento bb krém obsahuje ECO-CERT organický komplex liečivých rastlín (nájdete v ňom hlavne extrakt z levandule, ktorá na pleť pôsobí obnovujúco a antibakteriálne a extrakt z harmančeka o ktorom je všeobecne známe že to je dobrý antioxidant a na pokožku má upokojujúce účinky). Tento bb krém tiež samozrejme poskytuje pleti UV ochanu, obsahuje prírodné bieliace zložky, takže pomáha aj proti pigmentovým škvrnám a určitým spôsobom slúži ako prevencia proti vráskam. Ako hovorím pre mňa Kórejské bb krém top, a tento je jednoducho úžasný! :)


Saloos Cosmetic Set kozmetická sada Pomegranate IX. ako posledné čo by som určite neodmietla a chcem je nejaký set od značky Saloos - potešilo vy ma teraz hlavne granátové jabĺčko. Kto vyskúšal nejaký ten výrobok, určite vie, že táto kozmetika je na nezaplatenie. Ja akurát fičím na niekoľkých karité balzamoch a stále si rozširujem zbierku. V tomto sete pomegranate nájdete:
a) Telový a pleťový masážny olej z granátového jablka s ľahkou citrusovou vôňou, ktorý revitalizuje a omladzuje pokožku. Jeho antioxidačné vlastnosti chránia pokožku pred voľnými radikálmi a pôsobia preventívne proti predčasnému starnutiu. Obsiahnuté nenasýtené mastné kyseliny pokožku hydratujú, chránia pred vysychaním a zvyšujú jej pružnosť. Olej je vhodný na relaxačnú masáž, ale taktiež na každodenné ošetrenie pokožky po kúpeli alebo sprchovaní.
b) Balzam na ošetrenie pleti, dekoltu a celého tela - hoci je hlavne určený pre zrelšiu pleť, láka ma to, že už samotné granátové jablko má bohaté antioxidačné, ochranné a regeneračné účinky pre naše telo/bunky. Orientálna zmes vzácneho oleja z granátového jablka a zmesi éterických olejov v kombinácii s bio bambuckým maslom a prírodnými voskami, prirodzeným spôsobom spomaľuje proces stárnutia pleti - stárne každý, v každom veku a prečo nedopriať aj "mladej" pokožke niečo čo proti tomu bojuje? Účinné bioaktívne látky zachovávajú pevnosť a zamatovú hebkosť pokožky a  zjemňujú textúru pleti. Vás to neláka?
c) Výživný balzam na pery s hojivými účinkami rakytníka rešetliakového spoľahlivo chráni a ošetruje pokožku pier. Účinne ošetruje pokožku pier a chráni ju za každého počasia a počas celého roka. Účinný pri popraskaní pier, prevencia oparov a ústnych kútikov. V prípade už vzniknutých poranení ich hojí a upokojuje. Na zimu to najlepšie čo si žena môže priať. :)

Toľko k môjmu "skromnému" wishlistu - hoci viem, že pod stromčekom neuvidím všetky tri veci, k dvom sa isto posnažím dostať ;) A čo VY? Čo si prajete? Po čom vaše srdce túži z kozmetického sveta?

7 komentárov:

  1. Anonymný8.12.14

    to si celkom skromna ked len toto chces :D jasminovy parfum je najlepsi od sharini tusim sa vola dako jasmine celeste, so saloosom suhlasim je to super znacka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Saloos kosmetika je skvělá to souhlasím :) a vůně vypadá super určitě se po ní kouknu až budu v Sephoře :)
    www.beautylook.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Saloos mám rada aj ja. Hm, tvoj zoznam je celkom skromný, až závidím, že si vieš tak určito povedať, chcem len toto ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. bože, ja si radsej ten moj wishlist ani nezostavujem :DD saloos som skusala a je to u mna taky priemer :) Pozývam ťa k nám na nasu úúúžasnuuu suťaž.. urcite sa mrkni :) Výhra je naozaj hodnotná :) LIPSTICKS JUNGLE GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. bvlgari <3 moja najoblubenejsia vona! na toto rocne obdobie ako stvorena :) ja som si ju pred par tyzdnami kupila sama ako predvianocny darcek :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Baby, ten wishlist je prispôsobený mojim finančným možnostiam, ktoré nie sú boh vie aké veľké, keď si poplatím veci okolo bývania a tak :D takže asi toľko k tomu... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja chcem tie kozmetiku pod stromcek.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!