22. decembra 2014

► kolekcia Winter Wishes od Mary Kay

Už len niečo viac cez 24 hodín a tak dlho očakávaný deň bude tu. Poviem vám, hoci som chorá a mám chytené priedušky, dnes som bola na poslednom nákupe v Žiline. Žilinu mám veľmi rada, a hoci sa teraz každý sťažuje, že ľudia sú taký a onaký... dnes sa mi všetci zdali všetci úplne milí. Je pravda, že ľudí je všade plno a každý sa ponáhľa, avšak stejne si každý nájde čas na úsmev a pozdravenie, poprípade popriatie pekných sviatkov hoci sa s dotyčnou osobou vôbec nemusíte poznať. :) Vianočnú atmosféru pociťujem už skutočne intenzívne a posledné týždne mi ju spríjemňuje aj táto vianočná kolekcia od Mary Kay. :)


Od Mary Kay som doposiaľ mala len skoro samú dekoratívnu kozmetiku, uznávam tá vždy stála za to (aktuálne aj stále používam a mám v kozmetickej taštičke tiene a púder - púder určite odporúčam transparentný - je božský), no k telovej kozmetike som sa nikdy nedostala. Táto kolekcia pochádza z limitovanej edície pre túto zimu - nádherné darčekové plechovkové balenie v ktorom sa nachádza sprchový gél a telové mlieko.


Kolekcia je "osviežujúca", má nádhernú ovocno - kvetinovú vôňu. Z ovocných zložiek sú v kolekcii winter wishes obsiahnuté jablká a citrusové plody, z kvetinových je to (pre mňa božský) jazmín a pižmo. Spojenie týchto zložiek jednoducho lahodí môjmu nosu... :)


Sprchový gél obsahuje milióny červených trblietok. Tie sú však len pre efekt pri umývaní sa. Na pokožke po kúpeli neostávajú a neuchytávajú sa ani na vani. Gél je extra voňaví - jeho vôňa prebíja aj cez obal. Pokožka ostane po ňom nádherne prevoňaná a skoro vôbec tento gél pokožku nevysušuje. Keďže však ide o duo netreba zabudnúť ani na telové mliečko. Mlieko je hutnejšie (taktiež obsahuje trblietky - ale len decentné, ktoré pokožke dodajú jemný lesk), do pokožky sa ihneď pri rozotieraní vpíja a nezanecháva pokožku lepkavú. Má jemnejšiu vôňu ako sprchový gél. Pokožku pekne hydratuje na dlhú dobu, parfumáciu je však citíť nanajvýš dve hodinky, potom sa stráca. 


Cenovo ide o drahšiu kolekciu - 41,00 €, sprchový gél aj mlieko majú po 88ml. Táto kolekcia je vhodná ak ako darček - nakoľko sprchový gél aj telové mlieko je zabalené vo sviatočnej vianočnej plechovej krabičke. Tak ak náhodou niekto ešte len bude kupovať darčeky a obdarovávať blízkych neskôr - toto podľa mňa poteší každú ženu. :) A čo vy? Stihli ste nakúpiť všetko čo ste chceli, alebo budete ešte len zháňať darčeky?

6 komentárov:

  1. pre mňa je Mary Kay zbytočne predražená a nikdy ma nelákala :/ za ten peniaz sa dajú nájsť aj omnoho kvalitnejšie výrobky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno súhlasím s tým, že za tie peniaze si môžeš kúpiť mnoho iných možno aj lepších výrobkov, avšak ak MK má super produkty, ktoré jednoducho stoja za to ich vyskúšať, hoc ich cena je vyššia... :)

      Odstrániť
  2. od MK sa oplatí pleťová kozmetika dokáže výrazne pomôcť a to za jej cenu stojí, teraz sa dajú objednať aj vianočné balíčky ešte za super cenu, takže ja mám nakúpené pre sestry moje zlaté :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som si objednala jeden balíček - zmatňujúci make-up, transparentný púder a dva štetce +ako bonus mám fialový očný tieň za necelých 50€ super kúpa si myslím ;) Čo obsahovali tvoje balíčky?

      Odstrániť
  3. Anonymný23.12.14

    Mary Kay krásne vonia vo všetkom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Telová kozmetika určite áno, to súhlasím. :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!