29. novembra 2014

► Zažiarte ako filmová hviezda s novou dekoratívnou kolekciou Hollywood od Avon-u!



Ako z červeného koberca! Presne tak sa budete cítiť s novou kolekciou dekoratívnej kozmetiky Hollywood od spoločnosti Avon Cosmetics, ktorá bola uvedená v kampani 15/2014. Nadobudnite vzhľad krásky z filmového plátna a ohúrte svoje okolie Hollywoodskou klasikou! Avon prináša novú kolekciu dekoratívnej kozmetiky, ktorú inšpiroval úžasný Hollywood. Stavte na klasické líčenie a cíťte sa ako filmová hviezda. S nadčasovými červenými perami, tmavým dymovým líčením, nádhernou pleťou a očarujúcimi nechtami budete neprehliadnuteľná! Kolekciu Hollywood si zamilovala aj čarovná hviezda slovenského hereckého neba Táňa Pauhofová. V tento kolekcii nájdete tri rúže, ceruzku na oči, dva laky na nechty  a rozjasňujúci púder - a dnes Vám všetku túto nádheru predstavím. :)

Rúže Ultra Color Hollywood

...sú mojim top favoritom z tejto kolekcie a to nie len kvôli tomu nádhernému dizajnu (ktoré je podľa mňa naozaj luxusné - no nemám pravdu?) ale aj kvôli ich vlastnostiam a využitiu. 

Dva odtiene sú naozaj výrazné a sýte, hoci na bežný deň si ich neodvážim dať sa seba, viem že ich vynosím - s kamarátkou teraz častejšie chodíme do jedného baru tancovať a jednoducho vždy keď ideme, siahneme po výraznom rúži. Na bežný deň siahnem skoro vždy po neutrálnom odtieni a preto odtieň Starlet Glamour využijem na deň. Rúže majú jemnú peknú parfumáciu. Na pery sa nanášajú jednoducho - po perách pekne kĺžu. Pery vyživia a pekne hydratujú. 

Rúže majú pokročilé zloženie - obsahujú: olej z arktických bobúľ, vitamín E a Omega-3. Olej z arktických bobúľ je známy vďaka svojim silným antioxidačným účinkom, bojuje proti voľným radikálom a redukuje príznaky starnutia buniek. Bambucké maslo pomáha okamžite zjemniť a hydratovať pery. Rúže disponujú aj ochranným faktorom 15.

Ich nevýhodou je však otláčanie, pretože sa otláčajú naozaj na všetko. Ich výdrž je tie super, pokiaľ nič nejete/nepijete tak vydržia aj cca 4hodinky so stálym pocitom hydratácie. :)
Bežná cena:  6,90 € aktuálne v akcii: 3,90 €


Laky na nechty Hollywood

V tejto kolekcii sa nachádzajú dva laky - jeden je naozaj krásny a to v nude odtieni s názvom Beige Drive In a druhý taký "čokoládový" s názvom Vixen. Priznám sa, že odtieň Vixen som nechcela ani moc skúšať, lebo vo fľaštičke sa mi ten odtieň nepáčil.  Prekvapenie však prišlo pri lakovaní - ten odtieň úplne ináč vyzeral na nechtoch ako v tej fľaštičke a nakoniec je z neho pre mňa krásny "čokoládový" lak. 

Odtieň Beige Drive In si zamiluje každá jedna, čo zbožňuje nude laky - a to myslím vážne! Laky majú dobrú kryciu schopnosť a na úplné krytie teda postačujú dve vrstvy. Štetček je nemenný a taký ako majú iné laky od Avon-u majú aj tieto. 

Laky majú zloženie s komplexom DURA-PLUS, ktorý posilňuje nechty až o 80%. Podľa výrobcu sú tiež odolné voči škrabancom a nárazom pre 12 dní dlhotrvácnej farby. To však pravda nie je, pretože prečože špičky sa mi začali olupovať už v piaty deň - navzdory všetkému je však 5 dní naozaj slušná výdrž!
Bežná cena: 5,50 € aktuálne v akcii: 2,90 €


Ceruzka na oči Hollywood

Ceruzka ma prekvapila asi najviac. Tiež ste si všimli, že za uplynulú poslednú dobu prišlo na trh viacero značiek so skosenými ceruzkami? Aj Avon prišiel na trh s jednou takou - ceruzka je jedinečne tvarovaná v hranatej skosenej forme. 

Doma však žiadnu inú takúto ceruzku nemám, takže práca s ňou bola u mňa v premiére - navzdory všetkému, musím povedať, že sa mi s ňou pracuje dobre a celkom ľahko som si na ten tvar a aplikáciu zvykla. Ceruzka je v čiernej farbe, avšak pokiaľ si ňou neprejdete linku viacej-krát, tak vyzerá skôr tak sivo ako čierne. Na viečku drží pevne ani sa neotláča. 

Jediný problém vidím v tom, že pri opätovnom nanášaní akoby niekedy "hrudkovala". V celku som však s ňou spokojná. 
Bežná cena:  7,40 € aktuálne v akcii: 4,50 €





Rozjasňujúci pleťový púder Hollywood

Toto je produkt, ktorý ja využijem asi isto najmenej, pretože na mňa má až moc výrazné trblietky (a to mi jednoducho vadí a bráni mi to v jeho ďalšom používaní, čo sa týka pleti) - to však neznamená, že púder je zlý...

Zlý naozaj nie je, pleť pekne rozjasní a dodá líčeniu svieži jasný vzhľad. Púder má béžovo zlatistý odtieň a zbytočne moc nepráši.
Bežná cena: 7,50 € aktuálne v akcii: 4,90 €


Čo poviete na túto najnovšiu kolekciu dekoratívnej kozmetiky od Avon-u?
 Páči sa vám? Čo Vás najviac zaujalo?

11 komentárov:

  1. ruže su bomba no ja by som take sýte odtiene nevyuzila nikdy som az priliš bledá na takéto odtiene :) paci sa mi ešte nude lak taky nemam doma len nepruhuje? co mam laky z avonu tak mi všetky pruhujú a neviem už ako by som tomu zabranila, neviem kde je problem... ostatne vyrobky ma nezaujali ale pekne fotky si porobila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Elenka, aj sýte rúže sa dajú nanášať jemnejšie, trebárs len poklepaním prstov po perách - vtedy aspoň trochu oživia pery. :) Laky mi nepruhujú, ani nude ani ten "chocolate", skús nanášať hrubšie vrstvy laku, kedy sa aj lak akoby sám trochu rozleje po nechce a scelí, možno v tom bude problém, že lakuješ nechty s minimom. Ďakujem za pochvalu. :)

      Odstrániť
  2. Kolekce vypada hodne dobre a libi se mi hlavne rtenky.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V tom som s tebou za jedno. :) Tiež sú mojím favoritom, čo sa týka tejto kolekcie. :)

      Odstrániť
  3. ruže maju veľmi pekné odtiene :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, to majú - hlavne tie sýte sú božské. :)

      Odstrániť
  4. Anonymný30.11.14

    rúže sú TOP!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mne sa lúbia laky tie odtiene su bozske, neviem čo na ružoch všetky vidíte :D keď idem po ulici tak stretnem málo žien s takým výrazným rúžom, hoci všetky pisete že by ste ich vynosili a neviem čo všetko ešte..... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak sa ti páčia, tak potom radím kupovať čo najskôr kým sú v akcii. :) A čo sa týka rúžov, tak ja naopak stretávam veľa žien, ktoré ich nosia a ak nie cez deň tak večer isto! Sýte odtiene sa k večeru jednoducho hodia - tiež jak píšem na diskotéku, do klubu sú nenahraditeľné. :) :)

      Odstrániť
  6. rúže sú proste skvelé:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!