15. novembra 2014

► tekutý rúž na pery Giordani Gold



Tekutý rúž s ľahkou konzistenciou, ktorého farba a lesk vydrží na perách dlhý čas. Inovatívna, ľahká konzistencia, zložky s hydratujúcim účinkom a sýte farby v okamihu zmenia každé pery na dokonale zmyselné. Takto predstavuje Oriflame tento tekutý rúž.

Rad výrobkov s názvom Giordani Gold vo mne evokuje niečo luxusnejšie ako sú ostatné výrobky v Oriflame katalógu či na stránke. Keďže som už mala možnosť vyskúšať niekoľko výrobkov od GG, tak vopred som myslela, na to, že tento rúž ma nesklame - dopadlo to naozaj tak?


Určite budete so mnou súhlasiť keď poviem, že už len balenie tohto tekutého rúžu je luxusné. Rúž má krásny jednoduchý čierno-zlatý dizajn. Otváranie funguje na klasické "odšróbovanie". Odšróbovanie ide ľahko, no potom je nutné ešte rúž vytiahnuť a to už ide ťažšie, pri tom je nutné  ťahať aplikátor pomaly, pretože pri rýchlom vytiahnutí hrozí, že sa zašpiníte farbou.

Aplikátor tohto tekutého rúžu je skosený a kopíruje tvar pier (hlavne spodnej pery). Je jemný a naozaj dobrý, pretože nenaberá veľké množstvo farby.  Vlastním odtieň Lucent Pink, popísala by som ho ako krvavo červený s trochou, alebo jemným náznakom do ružova. 




Ako môžete vidieť na spodnej fotke, tak rúž je nádherne sýty, a to ho vôbec nie je nutné aplikovať viac krát. Je naozaj tekutý, po perách sa krásne pri nanášaní "rozleje" a pritom sa nerozpíja. Zo začiatku je aj lesklý, potom trošku uschne a je matnejší. Ja si ešte vždy pery prejdem balzamom, lebo rúž perám nedáva žiadnu výživu ani hydratáciu podľa mňa.

To však nič nemení na tom že je skutočne dlhotrvácny a preto ho jednoznačne ho odporúčam! Určite ak máte možnosť ho vyskúšajte, podľa mňa nebudete ľutovať. :)

Odporúčaná cena: 10,9 €


Čo poviete na tento tekutý rúž od Oriflame?

8 komentárov:

  1. krasna sýta farba:)ale je pravda že od oriflame už moc neobjednavam

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež nie, ale niektoré ich výrobky dokážu pekne prekvapiť :)

      Odstrániť
  2. Je nadherny!

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež si myslím, ale je odvážne ho nosiť :)

      Odstrániť
  3. Tak to vypadá skvěle! Moc pěkná barvička :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj je, ten odtieň je naozaj super, krásne sýty. :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!