15. novembra 2014

► Niche parfémy



Ahojte žienky :)

už je tomu vyše mesiaca, čo som dostala ponuku otestovať niečo čo bolo pre mňa dovtedy nepoznané. Dostala som totižto jedinečnú príležitosť otestovať 3 luxusné Niche parfémy. Priznám sa, že dovtedy som o Niche parfémoch nikdy nepočula a nevedela som hneď čo si pod tým mám predstaviť. Preto by som aj Vám na začiatok ujasnila, čo sú to teda tie Niché parfémy:  
Niche parfémy sú exkluzívne, osobité a originálne vône, ktoré nadväzujú na tradíciu parfumérskeho remesla. Vyrábajú ich obvykle menšie luxusné kozmetické značky, ktoré  pri výrobe kladú dôraz na vyváženosť molekúl, ušľachtilé prírodné ingrediencie a absenciu lacných syntetických látok. Niche parfémy sú luxusné predovšetkým vďaka ingredienciám, ktoré obsahujú a nákladnému a zložitému procesu výroby. Tieto vône sú natoľko unikátne, že ich väčšinou nenájdete v bežných parfumériách, ale iba online alebo v špecializovaných obchodoch. Nie sú určené pre masového spotrebiteľa, ale pre zákazníkov so špecifickým a vycibreným vkusom. 

Ja osobne som naozaj nikdy žiaden takýto drahý parfém neskúšala, preto ma vzorky na otestovanie potešili a som rada, že som dostala tú možnosť. Predsa len, ja ako študentka, by som sa len tak k takýmto parfémom tak ľahko asi nedostala. Tak a poďme teda rovno na recenziu.


Nu_Be Helium parfémovaná voda unisex - tak tento Niche parfum som skúšala ako prvý. V podstate tento parfém mi príde akoby taký klasický ničím moc zaujímavým čo by ho odlišovalo od iných "lacnejších" (aspoň tak to vidím ja), hoci je to unisex (vôňa vhodná pre ženu aj pre muža) tak skôr sa mi hodí k mužskému pokoleniu. Je to tým, že vôňa mi príde až príliš korenistá, na čo u ženským parfumov moc zvyknutá nie som. 

Ak však máte radi ťažké a silné vône tak vám sa možno bude páčiť bude. V zložení nájdete zložky ako: ruža, pačuli, bergamot, kosatec, vetiver, styrax, benzoin, guajakové drevo, škorica, tabak, šalvia. 

Táto hrejivá unisex gurmánska vôňa je vhodná hlavne  na nosenie v chladnejších mesiacoch roka. Teda kľudne by z nej mohol byť aj darček pod stromček. :)





Dueto Parfums Golden Boy parfémovaná voda unisex - ďalším Niche parfémom, ktorý som skúšala sa stal tento, v krásnom atypickom obale (pripomínajúc pánsky parfém). Opäť však aj tento parfém sa radí medzi unisex. Táto vôňa je úplne iná ako Nu_Be Helium a Cool Lady, o ktorej si ešte len prečítate. V tejto unisex vôni cítiť korenie veľmi ale mieša sa to so silou kvetinových vôní - najviac v ňom však cítim cédrové drevo, to je naozaj silné. 

V zložení nájdete zložky ako: šafrán, lístky fialky, tymián, levanduľa, koža, céder, semiš, kadidlo, vanilka, pižmo. Parfém je veľmi silný a obyčajné dva streky postačia na celý deň (ak to preženiete, môže vás z nej ľahko rozbolieť hlava), opäť aj tento parfém je vhodný na chladné obdobia - určitým spôsobom si ma však získal.




Dueto Parfums Lady Cool parfémovaná voda pre ženy - tak toto je moja najobľúbenejšia vôňa - jednoznačný favorit! Lady Cool je čisto čiste ženský parfém, či si už zoberiem krásny opäť netradičný ružový obal parfému alebo jeho vôňu.

Vôňa je taktiež prenikavá, veľmi silná (takže opatrnosť pri používaní je namieste :)), a tým čím mi učarovala je jej sladkosť! Zbožňujem sladké a citrusové vône a táto je úplne čisto sladká, ale zároveň taká nepoznaná (neviem si vybaviť nijakú inú vôňu, ktorú by som k nej prirovnala).

V zložení nájdete zložky ako: citrón, hruška, kardamóm, jazmín, ruža a základ tvorí vanilka, pižmo, santalové drevo a fazule tonka. Tento parfém je pre sebavedomé a moderné ženy, čo určite mnohé z nás sme.






Tieto Niche parfumy som testovala dosť dlhú dobu a jednoznačne viem povedať, že Lady Cool je ten naj. Jednoducho aj po týždňovej a potom ďalšej prestávke keď som ho použila cítila som naozaj príjemnú vôňu, ktorú mám teraz už len v mysli. Pokiaľ plánujete kúpu nejakého takéhoto parfému, odporúčam si zaobstarať vzorky, lebo ceny sa pohybujú dosť vysoko - avšak za kvalitu sa platí. :)


Počuli ste už o Niche parfémoch?  
Kúpili by ste si taký parfém? Vyskúšali ste už niekedy nejaký Niche parfém?

4 komentáre:

  1. O Niche parfémoch som už počula, ale nikdy som sa o ne veľmi nezaujímala, lebo v tejto oblasti mám svoju "klasiku". No ale keď tak čítam o tom poslednom ružovom parfémiku, ten by bol pre mňa iste vhodný ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz dosť na blogoch boli o nich recenzie, čo je super si takto rozšíriť rozhľad, avšak tie ceny nie sú pre každého, teda aspoň ja si dovoliť rozhodne nemôžem... :)

      Odstrániť
  2. Anonymný19.11.14

    Aj ty si sa nechala nalakat na tuto spolupracu.... hm

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prečo aj nie? Sama som skúsenosť nemala a nevidím v tom nič zlé vyskúšať niečo nové. :) Ty vari áno?

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!