1. novembra 2014

► Dove rad Oxygen & Moisture



Nová expertná vlasová starostlivosť Dove Oxygen & Moisture je súčasťou prelomovej série Advanced Hair Series, ktorá bola navrhnutá tak, aby vyriešila dilemu každej ženy pri výbere tej správnej vlasovej starostlivosti.

Teraz už nemusíte robiť kompromisy a rozhodovať sa, či si zaobstaráte prípravky, ktoré vaše vlasy hydratujú, alebo prípravky na ich objem. Nový rad vlasovej kozmetiky Dove Advanced Hair Series – Oxygen & Moisture – obsahuje plne inovatívne a jedinečné zloženie obohatené o technológiu Oxyfusion. Tento rad s ošetrujúcimi zložkami, ktoré v sebe obsahujú kyslík, hydratuje jemné vlasy a dodáva im objem. 



Šampón Dove Oxygen & Moisture s technológiou Oxyfusion jemne čistí a hydratuje vlasy každý deň, vdýchne život jemným a spľasnutým vlasom a dodá im až o 95 % väčší objem*. Tak to sú slova výrobcu. Moje vlasy nie sú úplne tak jemné, avšak objem v nich nemám a to, že tento šampón sľubuje to čo sľubuje ma potešilo a zaujalo. 

Šampón má priehľadnú konzistenciu, nie moc tekutú a krásne vonia. Pení dobre a nie je nutné si ho aplikovať veľa. Ja som sa naučila si hlavu zmývať dvakrát - takto som to robila aj s týmto šampónom, avšak mne moc nesedí. Z tohto radu je toto jediný výrobok, s ktorým nie som spokojná, pretože ma po ňom strašne svrbí hlava. Taktiež som nezaznamenala nejaký objem vo vlasoch (to však môže byť zapríčinené dĺžkou vlasov a teda ich ťažobou) , myslím si však, že objem urobí, pokiaľ máte kratšie vlasy - krátky strih. 

Nezáväzná odporúčaná spotrebiteľská cena:  3,17 €


Dove Oxygen & Moisture kondicionér - veľmi veľa žien vystavuje svoje vlasy riziku vysušenia a poškodenia tým, že nepoužívajú kondicionér. Obávajú sa totiž, že kondicionér ich vlasy zbytočne zaťaží - to však nie je pravda, pokiaľ ho viete správne používať. Kondicionér Dove Oxygen & Moisture s technológiou Oxyfusion bol navrhnutý tak, aby svojimi účinkami dopĺňal šampón Dove Oxygen & Moisture. Luxusný kondicionér sa ľahučko rozotrie do vašich vlasov a jemne ich vyhladí bez akéhokoľvek zaťaženia. Napriek tomu im dodá až o 95 % väčší objem*. 

Kondicionér má bielu hustú konzistenciu. Do vlasov sa krásne zapracuje, ale pozor! Aby ste si vlasy nezaťažili nenanášajte ho od korienkov. Kondicionér nanášajte najlepšie od polovice dĺžky vlasov - to bohate stačí. Taktiež ho netreba veľmi veľa - kondicionér predsa nie je maska! Vlasy krásne prevonia a uhladí. Nie sú rozlietané ani "neelektrizujú". Sľubovaný objem som však márne hľadala.

Nezáväzná odporúčaná spotrebiteľská cena:  3,17 €





Dove Oxygen & Moisture vzdušná maska na vlasy, táto vzdušná maska ​​s technológiou Oxyfusion má bohaté a vzdušné zloženie a dodá vašim vlasom zvýšenú dávku hydratácie, zanechá ich hebké a hodvábne, bez toho aby ich zaťažovala. S týmito slovami môžem len a len súhlasiť. Tiež si myslím že z tohto radu, pokiaľ chcete niečo vyskúšať je práve táto maska najlepšia. Vlasy sú po nej úžasné, krásne plné "života" a dokonca aj voňajú. Neviem Vám to ani opísať no už dlho som takú parádnu masku nemala :)

Použitie masky: Naneste na čerstvo umyté vlasy, nechajte pôsobiť 3 až 5 minút a opláchnite. Masku môžete používať každý deň. Ja odporúčam každé druhé umytie vlasov.

Nezáväzná odporúčaná spotrebiteľská cena:  3,87 €

*Čerstvo umyté vlasy ošetrené prípravkami Dove Oxygen & Moisture v porovnaní s neumytými vlasmi.


Vyskúšali ste nejaký Dove rad na vlasy?
S ktorým ste boli najspokojnejšie?

13 komentárov:

  1. Dove mam zafixovany ako telovu kozmetiku.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som tak Dove niekedy brala, avšak doba sa zmenila a niektoré výrobky na vlasy stoja za o ich vysúšať :)

      Odstrániť
  2. Zase plné silikone, ne, děkuji...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niekomu to vadí, inému nie,...mne napríklad nie :)

      Odstrániť
  3. pouzivam sampon a kondicioner na znicene vlasy a som spokojna nemenila by som ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je dobre, keď si si našla výrobky, ktoré ti vyhovujú. Ja mením vlasovú kozmetiku, takže neostávam verná len určitému radu, aj keď niektoré som si už kúpila opakovane :)

      Odstrániť
  4. Rada vyzkousim uz sem po techto samponech koukala, ale zatim odolovam 😀
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak na trhu je toho veľmi veľa a každý mesiac je niečo nové, ono to ani nejde všetko vyskúšať ... :)

      Odstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dove na vlasy som ešte asi neskúšala, ale táto rada sa mi celkom páči :) Ale zase keď hovoríš , že dlhé vlasy sú bez objemu tak to nie je nič pre mňa :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak to je naozaj umenie vyčariť objem na dlhých vlasoch... ja si ešte pomáham fénovaním v predklone za studena a niekedy tupírovaním... inakšie sú vlasy také splasnuté :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. zatiaľ som neskúšala žiadny Dove výrobok na vlasy, ale ich telovým mliekam som verná!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som si obľúbila mydlo a telovú kozmetiku od Dave. Hoci keď som bola naposledy u kozmetičky, túto značku mi veru neodporučila:(Obsahuje veľa chemie,ale moja pokožk na neho tiež dobre reaguje:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!