21. novembra 2014

► deo-body sprej s nádhernou vôňou maliny


Dnes to bude o produkte značky Balea, konkrétne Vám predstavím Balea deo-body sprej s vôňou maliny, ktorý mi prišiel v rámci spolupráce s DM drogériou.

Popravde už dlhšiu dobu (okrem ešte jedného spreja, o ktorom si tiež čoskoro prečítate recenziu na blogu) som nemala žiaden deo-body sprej. Sama ich ani nevyhľadávam a v drogérii si produkty na tento štýl nevšímam. Avšak keďže mi prišiel na testovanie, nepovedala som si že ho nevyskúšam...a tak som ho testovala. Na začiatok chválim obal, ktorý je krásny pestrí a ihneď zaujme.  :)

Sprej má vôňu malín, vôňa je taká umelá, ale pekná. Zo začiatku mi príde až príliš silná, čo vám môže podráždiť trošku čuchové receptory, avšak po malej chvíľke kedy vyprchá a sa zjemní, je naozaj nádherná. Čo určite prekvapí je výdrž - vôňu malín cítiť aj 5 hodín po nasprejovaní keď vybehnem do mesta a mám akú takú záťaž - treba však zdôrazniť to, že tento sprej neslúži na to, aby ste sa nepotili, ale slúži na prekrytie zápachu. Ja ho mám akurát na internáte a keď nikam nejdem tak si s ním vystačím aj celý deň. Navyše keď ho sem tam nastriekam len tak do ovzdušia, krásne prevonia priestor. :) 

Odporúčaná cena: 150ml - 1,39€


Vyskúšali ste aj vy v poslednej dobe nejakú Balea novinku?

2 komentáre:

  1. Balea ma vsetko neskutocne krasne vonave!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno Janka, v tomto s tebou úplne súhlasím... :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!