2. novembra 2014

► Avon očné tiene a ceruzka na oči



Po teste na rúže od Avonu, tu mám pre Vás dnes opäť niečo z dekoratívnej kozmetiky tejto značky - tentoraz sa však zameriam na oči. Avon má vo svojom portfóliu množstvo rôznych paletiek, či už nejaké duá, trio alebo quatro. Tentoraz to bude recenzia na dve duo paletky a k nim som pridala aj test na ceruzku na oči, ktorá je taktiež svojím spôsobom duo. :) Tak poďme rovno na recenziu:


Očné tiene True Color Duo - špeciálna edícia

Prvú "po zub" si predstavíme paletku zo špeciálnej edície v odtieni Deep Wine. V tejto paletke nájdete dva krásne matné odtiene, jeden je taký béžový, ktorý môžete nosiť skoro každý deň a druhý je taký tmavo fialový, hodí sa skôr na nejaké slávnostné príležitosti. Ich konzistencia je akoby "krémová" aj keď nie v úplnom pravom slova zmysle, tiene sa jednoducho neprášia.

Hoci v paletke nepôsobia sýto po nanesení vyzerajú omnoho sýtejšie, hlavne ten fialový je o dosť jemnejší. Výdrž je super, hoci nie je celodenná na akcie alebo osem hodín v práci na viečkach vydržia. Už po tej dobe sa začnú vytrácať a pomaly aj zhlukovať do záhybov, no ako píšem nie je to okamžité, až po tých niekoľkých hodinách. :) Zloženie tejto paletky a teda tieňov je založené na techológii Color Revea. Pigmenty obsiahnuté v zložení jej dodávajú výraznú farbu.

Ďalšie sú tiene Očné tiene True Color Duo, z ktorých som vyskúšala paletku s odtieňom Enchanted Forest. Taktiež ani táto paletka nie je prašná. Oproti tým vyššie sú tieto tiene krásne metalické, hlavne po nanesení na viečka. 

Zloženie s Technológiou Color Reveal odhaľuje žiarivosť pigmentov pre úžasný efekt. Vďaka saténovej štruktúre sa jednoducho nanáša a okamžite odhaľuje intenzívnu farbu, opäť ani tieto tiene nie sú výdržou celodenné, no len tak sa z viečka nevytratia. Zaujímavé je, že tieň do zlatá drží na viečku poriadne, zatiaľ čo ten zelený moc nie.


Ako sa takéto duo paletky používajú?
Naneste tiene na očné viečka pomocou aplikátora. Noste ich samostatne alebo ich kombinujte podľa vlastného vkusu. Tmavší odtieň môžete naniesť do vnútorného kútika oka a pozdĺž línie rias a doplniť ho svetlejším odtieňom.

Poznámka k prvej paletke (béžový a fialový tieň): najreálnejšie sú tiene v paletke, na očiach či ruke mi ich fotoaparát priveľmi skresluje, ale aspoň môžete vidieť sýtosť a to, že sú matné. Poznámka k druhej paletke: obe fotografie vyzerajú reálne. Žiaľ je vidieť že tiene nevynikajú svojou sýtosťou.

Obojstranná kajalová ceruzka na oči

Obojstranná ceruzka slúži pre rýchle a efektívne rozžiarenie a zvýraznenie farby našich očí. Mne sa do rúk dostala klasická veria v prevedení bielej a čiernej - odtieň Gunmetal Shimmer Duo. Ide o čisto krémovú ceruzku, ktorá po viečku len tak kĺže a "nezadrháva sa". Oči rozžiaruje jedným ťahom, dovolím si povedať, že aj po celý deň. Pokiaľ si oči nijak nešúcham počas dňa, tak večer čiernu linku mám na viešku stále, hoci to nevyzerá st percentne. 

Tmavý odtieň dodá očiam intenzívny vzhľad a svetlý ich rozjasní, hoci priznám sa, že ten svetlý používam málo, len tak niekedy do kútika ale moc teda nie. Pretože ja v očiach neznesiem vnútornú linku, to ma vždy oči začnú rezať, a teda klasickú linku si zo svetlým tieňom nerobím...

Používate niečo, s čím ste veľmi spokojné z dekoratívnej  kozmetiky od Avonu?


11 komentárov:

  1. Anonymný2.11.14

    Tiene som neskusala, ale neverim, ze vydrzia osem hodin. Osem hodin nevydrzia ani poriadne drahe a kvalitne tiene. Nebudes nahodou Avon Lady?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, tak s tvojím názorom sa nestotožňujem. Vôbec nemusíš mať drahé očné tiene, aby ti vydržalo líčenie toľko hodín,... Samozrejme, že u každého je to inak, toto je však moja skúsenosť. :) A nie nie som Avon Lady a ani by som ňou nechcela byť.

      Odstrániť
    2. Anonymný2.11.14

      Tak tomu tedy věřte :) a vydrží těch 8 hodin i bez fix.báze pod stíny..mám vyzkoušeno a doporučuji.Já stíny nikdy nepoužívala,dokud jsem nevyzkoušela Avoňácké,teď mám vyhlídlé duo stíny v k.17,kde je nový odstín Pink Ice-perleťová růžová/fialová a na ty se moc těším ;)

      Odstrániť
    3. Včera jsem měla nalíčené Luxe avon stíny Stone chic s bází avon a vydržely stejné 12 hodin, a vydrželo by to i víc, kdybych nešla spát a neodlíčila se :)

      Odstrániť
    4. Anonymný3.11.14

      Také mám stíny od Avonu a vydrží celý den, musím použít bázi (taktéž avon), jinak je mám okamžitě pryč. S bází a nanášení štětečkem není problém i 12hodin (nevím proč, ale když je nanesu tím aplikátorem, tak mi vydrží i s bází tak 6 hodin max.). Takže ano, vydrží celý den :))

      Odstrániť
  2. Máš úžasné články aj vzhľad blogu. Check out mine :)

    http://natalihnat.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Stíny vypadají hodně lákavě :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem za vaše komentáre k príspevku :) aspoň je jasne vidieť, že na to, aby líčenie vydržalo niekoľko hodín, nepotrebujeme mať doma neviem akú drahú/značkovú kozmetiku! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ono môže byť problém aj v tom, že každý ma iné kritéria a inú predstavu o tom, čo znamená ,,líčenie vydržalo". Jednej vadí keď sa spraví ,,čiarka" na viečku a a druhej stačí, že na viečku zostanú tri zrniečka tieňa a tvrdí, že líčenie vydržalo a je s tým spokojná.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja si myslím, že každý kto má zdravý rozum, rozumie pod pojmom líčenie vydržalo fakt, že očné tiene vyzerajú akoby boli práve nanesené poprípade s nejakými minimálnymi zmenami, ktoré nie sú nejak významné... ale však hej no každý pod tým pojmom vidí to svoje... :)

      Odstrániť
  6. Kozmetiku tejto značky vôbec nepoužívam, ale občas si pozriem ich katalóg a musím priznať, že je v ňom veľa zaujímavých vecí. Napríklad aj tiene, konkrétne odtiene, ktoré tu dnes prezentuješ ty, vyzerajú vážne pekne.
    S výdržou tieňov to môže byť veľakrát dobrá stávka, pretože závisí aj na pôde (viečku), na ktorom sú tiene nanesené. Ja mám mastnejšie viečka, ktoré sa správajú dosť náladovo. Raz mi tiene vydržia celý deň, inokedy sa mi zlejú do čiarky. Pritom používam rôzne značky, lacné aj drahé, občas kvalitný podklad.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!