8. októbra 2014

► Bioderma Sensibio H2O, alebo micelárna, ktorá nikdy nesklame!


Rad Sensibio, kozmetiky Bioderma je určený pre citlivú pokožku. Citlivá pokožka sa prejavuje pocitmi pálenia a rozšíreným, alebo lokalizovaným začervenaním. Ľahko sa dehydratuje a následná suchosť vedie k ďalšiemu oslabeniu a sprevádzajú  ju pocity napnutia pleti. V závislosti od pôvodu, rozsahu a štádia citlivosti kože a od diagnózy stanovenej odborníkom, Sensibio  ponúka kombináciu aktívnych zložiek a vhodnej textúry. Toľko o rade, v ktorom nájdete aj túto micelárnu vodu.

Mnoho z Vás, už túto čistiacu a odličovaciu micelárnu vodu na citlivú pleť určite pozná, ale ak sa nájde niekto kto o nej ešte nevie tak článok je určený práve pre Vás. Micelárna pleťová voda je určená na každodenné čistenie a odstraňovanie mejkapu z citlivej pokožky. Táto micelárka je bez parfému, bez alkoholu a bez fenoxyetanolu. Pred prvým použitím je chránená ochranným malým plastom, ktorý je potrebné strhnúť, potom už môžete micelárku začať používať.



Aká je micelárna voda podľa mňa?

- dokonale a jemne čistí pleť
- dôkladne a rýchlo odstraňuje vodeodolný make-up a  pri tom si ani nemusíte tvár "drhnúť" vatovým tampónom
- nepodráždi Vám oči, ja ich mám citlivé a mám problém aj s obyčajnou vnútornou linkou, ktorú na očiach dlho neznesiem... s touto vodičkou sa oči vôbec nezačervenajú, ani nijak s micelárkou nereagujú
- pleť ani očné okolie nieje po jej použití napnuté
- ak používate odličovacie vody a pleť Vám sčervená, tak pri tejto Sensibio micelárnej vode Vám sčervenanie nehrozí
- ak máte podráždenú pleť a pociťujete pálenie táto voda vám pleť krásne upokojí
- voda nieje parfumovaná, je bez alkoholu a bez konzervačných látok
- je hypoalergénna 
Zloženie: WATER (AQUA), PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, PROPYLENE GLYCOL, CUCUMIS SATIVUS (CUCUMBER) FRUIT EXTRACT, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, DISODIUM EDTA, CETRIMONIUM BROMIDE.
Odporúčaná cena: 250ml - 13,90€
Odporúčaná cena: 500ml - 19,90€
Ja Vám ju len a len môžem odporúčať, sama ju používam už veľmi dlho a ešte ma nikdy žiadna nesklamala. Túto micelárnu vodu zoženiete v 250ml, 500ml, a výnimočne aj 1000ml balenie som už mala. O jej cene sa informujte v lekárni, kde určite budú mať na ňu rôzne akcie. Aspoň ja ju kupujem vždy v akcii spolu s nejakým krémikom keď je, alebo aj dvoj-balenie.  Túto micelárku si veľmi obľúbila aj moja mamina, ktorá už inú ani moc používať nechce. A čo vy? Tiež máte svoju obľúbenú micelárnu vodu?

8 komentárov:

  1. této micelárky jsem vypoužívala minimálně 6 balení...ale pak jsem objevila Loreal a ta se stala mou oblíbenou..jenže potom jsem objevila od Garnier, která má 400ml a v poměru cena/kvalita prostě nejlepší :)
    ale Bioderma nezklame nikdy :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Loreal som ešte nemala, ale za to Garnier je tiež super, to musím teda uznať...no Bioderma je taká moja stálica, ktorá naozaj nesklame nikdy! :)

      Odstrániť
  2. ja som ju ešte nemala, možno raz na staré kolená si ju zadovážim :-D
    http://kissinka7.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj Janka, prečo na staré kolená? Pozeraj akcie a potom sa jej kúpa určite oplatí! :)

      Odstrániť
  3. jedna z nej micek, bohužel ta cena... plnohodnotnou náhradu za ni jsem našla v L'Oréal Sublime Soft, Garnier je taky docela dobrá, ale malinko mě dráždí (i když by měly mít stejné složení, nechápu!)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi vyskúšam aj ja tú Loreal, ako pozerám tak je podľa blogeriek naozaj dobrá micelárka, ono ja som tiež už mala niekoľko naozaj dobrých, však na blogu sú aj články, ale o tejto hovorím asi najčastejšie - resp. najčastejšie si ju aj kupujem/e s maminou. A čo sa týka toho zloženia, však to rovnaké môže byť, avšak pomer v akom sú miešané, už rovnaký byť nemusí... :) :)

      Odstrániť
  4. na moju pleť je najlepšia zelená :) táto mi moc nesedí

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú som používala tiež dlho, hlavne s výrobkami z toho radu, odkiaľ je aj ona Sébium, keď som mala dosť veľké problémy s akné a celkovo s pleťou. Vtedy sa tá micelárka, parádne s nimi dopĺňala. :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!