2. septembra 2014

► Playboy ‪‪#‎generation‬ pre ňu



Poznáte značku Playboy? Myslím si, že určite áno a veľmi dobre. V ponuke nájdete množstvo produktov - pre nás ženy ale aj mužov, ktoré patria do určitých edícií. Ja som toho už vyskúšala od tejto značky dosť, pretože ju zvyknem dostať ako darček k sviatku. Sama ju väčšinou kupujem priateľovi, ktorý je s touto značkou a kozmetikou spokojný. Takže ak náhodou neviete čo niekomu kúpiť, tak v tomto je Playboy dobrá voľba. :) Dnes som si pre vás pripravila recenziu na pár noviniek, ktoré boli uvedené do náš trh tak poďme na to:


Toaletná voda Playboy #generation pre ňu

Klasický sklenený flakónik s čiernymi uškami, tak taký je charakteristický hádam pre všetky Playboy vôňe.  Čo sa týka vôní playboy, tak moja najobľúbenejšia z tých čo som vyskúšala je Play it sexy, túto #generation by som radila na druhé miesto, lebo sa mi páči o dosť viac ako Play it lovely. Hoci leto nám tento rok nepraje, tak táto vôňa je čisto letná - krásna nie moc silná a sladká. 

Hlavu tejto vône tvoria červené čerešne, ružové korenie a mandarínka, v srdci sa ukrýva kvetinovo-ovocný mix jasnímu (zbožňujem jasmín :)), fialky a malín. Základ tvorí drevo a pižmo. 

Na priek tomu, že vôňa nie je moc silná, tak výdrž má dobrú - nie však celodennú! Presne tak ako sa v kampani hovorí: táto vôňa je hravá, napriek tomu však zmyselná a je dokonalým doplnkom pre všetky dievčatá a ženy, ktoré sa chcú baviť.

Sprchový gél Playboy #generation pre ňu

Dievčenský, ružový, gélový a poriadne voňavý! Sprchový gél má krémovo gélovú hutnú konzistenciu sfarbenú do ružova. Pôvodne som si myslela, že obal je taký ružový, ale omyl to tej gél!. Po otvorení balenia ma očarila skutočne krásna, priam okúzľujúca vôňa dosť podobná toaletnej vode, ale to je asi pochopiteľné, keďže sa jedná o výrobky z rovnakej edície. :) 

Vôňa sprchového gélu mi príde o niečo intenzívnejšia, opäť taká letná a svieža. Gél v sprche pekne pení a dobre pokožku umyje. Po osušení ostáva po ňom pokožka jemne prevoňaná, vôňa sa však pomerne rýchlo stratí. 

Keďže moja pokožka na tele je suchá, tak tento gél mne osobne pokožku trochu vysušil, takže som sa musela natrieť telovým mliekom. Len pre info mužský sprchového gélu má pre pánov jednu výhodu a tou je, že v sebe zahŕňa sprchový gél i šampón zároveň. 




Telový sprej Playboy #generation pre ňu

Ide o klasický typ telového deodorantu v sprejovej forme. Jeho vôňa je taktiež krásna neodolateľná. Z pomedzi týchto troch výrobkov ma zaujal najviac hoci je to len deodorant - avšak spĺňa všetko čo má - má nádhernú vôňu! 

Keďže ide o deodorant tak tento sprej bojuje s nepríjemným zápachom potu a to tým, že neutralizuje baktérie ktoré zápach potu spôsobujú. 

Pokiaľ idete do fitka, ale moc sa nepotíte resp. v ňom nemakáte a postačuje vám len prekryť aký taký zápach tak doň investujte - budete voňať pekne a cítiť sa sviežo. Vlastne deodorant postačí mnohým aj v tomto počasí, pretože vonku je chladnejšie tak sa aj menej všetci  potíme (aspoň jedno pozitívum tohto leta:)) Avšak celkovo by som čakala od neho viac, aj počas dňa treba aplikáciu opakovať.


A čo vy? Máte svoju obľúbenú Playboy edíciu?

7 komentárov:

  1. Tahle nova kolekce me hrozne laka :)
    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anonymný2.9.14

    mám ráda vůně Playboy a miluji jejich sprchové gely

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nestotoznujem sa s filozofiou tejto znacky, takze urcite NIE.

    Kaviaren-u-macky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hoci ja som si tým nie až tak istá, tak myslím, že je taká aby žena (keď hovoríme o ženských verziách výrobkov) bola hravá, zvodná, zmyselná a celkovo sexi :)

      Odstrániť
  4. Od tejto značky som skúšala voňavku ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. neter by sa potesila ma tuto znacku rada

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!