17. septembra 2014

► novinka od Avon-u riasenka Big&Daring



Spoločnosť AVON Cosmetics exkluzívne v spolupráci s Táňou Pauhofovou prináša v tomto období na náš trh novú zhusťujúcu špirálu Big and Daring. Túto novinku nám blogerkám, ktoré so značkou Avon spolupracujeme poslal na testovanie niekedy ku koncu augusta. Riasenku som začala skúšať dá sa povedať hneď v ten deň, kedy som ju dostala do rúk a používam ju aj aktuálne teraz. Počas testovania som vychytala jej muchy (teda aspoň v to dúfam, ale myslím si že hej :D) a dnes vám prezradím ako ju vidím ja - v čom je super a v čom naopak nie. 

Okrem riasenky som v obálke našla aj sprievodcu dekoratívnou kozmetikou 2014/2015 (viď vrchná fotka), v ňom sa nachádzajú nejaké rady v líčení, avšak hlavnú časť tvorí prehľad dekoratívnej kozmetiky a teda tento sprievodca je veľmi dobre spracovaný - takže ak budete mať záujem tak Vám ho môžem celý nefotiť - má 27strán.

Späť k novinke - aká je táto riasenka?


Táto novinka - riasenka, bola zo začiatku zabalená v papierovej škatuľke, priznám sa, že už samotná škatuľka na mňa zapôsobila, preto som sa tešila čo v nej nájdem. ...a teda po otvorení som ostala nadšená a ešte viac ma riasenka zaujala. Nie nadarmo sa hovorí, že obal predáva - veď určite to poznáte, že keď vás niečo zaujme už len na pohľad, tak sa o daný produkt začnete zaujímať ešte viac - tak to bol presne môj prípad. Riasenka má krásny čierno-červeno-biely dizaj

Kefka je veľká, objemná, má nahusto poukladané štetiny. Tento typ kefiek ja môžem a ak ma už dlhšie sledujete, tak už určite viete, že väčšinou všetky riasenky mám s takýmto typom.Výhodou je, že kefka nenaberá veľa farby, takže obtierať ju nie je nutné. Farba je gélovo-krémová.


Po nanesení riasenky, veľmi rýchlo farba na riasách zaschýna - má parádnu výdrž, nerozmazáva sa, nedrobí, jednoducho počas celého dňa vyzerajú riasy parádne. Riasi viditeľne predĺži, zvýrazní a dodá aspoň nejaký objem, aj keď rozhodne nieje explózny, ako hovorí sám výrobca/kampaň. 

Medzi nevýhody zaraďujem zlepovanie, aj keď... - riasenka dokáže naozaj pekne riasy prečesať a teda skoro vôbec ich nemusíte mať zlepené, problém je však v tom, že riasenka tým že rýchlo schne, musíte pracovať s ňou naozaj rýchlo, ináč výsledok pekne oddelených rias nedocielite. Taktiež odporúčam nanášať len jednu vrstvu - viď fotka nižšie, tak ako mám ja. Pri viacnásobnom vrstvení, riasy nepôsobia dobre a sú až moc zlepené. Výhodou/nevýhodou môže byť aj ťažšie odlíčenie. Celkovo ju hodnotím kladne a odporúčam vyskúšať, myslím si že výsledný efekt je viac než dobrý. :)

Riasenka sa predáva v dvoch odtieňoch: Black a Brown Black.
Bežná cena: 10ml - 8,90€

  
Čo poviete na výsledný efekt? Kúpili by ste si túto riasenku? Máje ju už doma?
Chcete nafotiť sprievodcu dekoratívnou kozmetikou 2014/2015?

13 komentárov:

  1. Na ociach vyzera velmi pekne. Ja vsak zostavm verna riasenke od Rimmel.
    KAVIAREŇ-U-MAČKY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak toto tiež nie je moja naj riasenka, ale dobrá je. Z Avonu mám najradšej SuperSHOCK, tá je proste naj naj, ale celkovo čo sa týka riaseniek nemám žiadnu, ktorej by som bola verná - rada skúšam iné. Ktorú od RL máš tak veľmi rada?

      Odstrániť
  2. ja som si ju objednala hned ako somju uvidela v časopise ale ešte ju nemam,, pači sa mi ta kefka že nie je umela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak snáď budeš aj ty spokojná tak ako som ja, či iné dievčatá! :)

      Odstrániť
    2. tesim sa na nu od zaciatku, ale tiez mi este nedosla

      Odstrániť
    3. ja by som chcela vidiet aj sprievodcu, u ssvagrinej avon lady som ho este nevidela

      Odstrániť
    4. Elenka, nafotím ho a potom publikujem - bude to však až v ďalšom týždni, snáď bude pre Vás tak ako je pre mňa užitočný :)

      Odstrániť
  3. já jsem ji zkoušela už od začátku června, v půlce srpna jsem ji vyhazovala a furt byla taková nějaká mokrá, i po té době... efekt není špatný, ale čekala bych víc

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej hej to máš pravdu ona sa javí byť naozaj dosť mokrá, avšak pri nanášaní to ani nevnímam, lebo extra rýchlo schne. Mala si ju nechať pár hodín otvorenú, možno by ti potom vyhovovala viac - že by oschla, no ktovie. Mňa prekvapila pozitívne. :)

      Odstrániť
  4. Pekne ti predlzila mihalnice a su take velmi decentne pekne :) ale pisu tam ze 6x hustejsie :) mne sa zda ze ich mas 6x dlhsie:) ale nevadi a kefka sa mi zda presne taka aku mamaj ja rada :) na tebe vypada super ta spirala :)

    ja akurat pouzivam Vamp Od PUPY a tiez s nou zacinam mat problemy pri odlicovani aj ked je dobra v tom ze mi staci sa len s nou namalovat lebo mi da aj objem aj mi riasy nadvihne aj predlzi ale vcera ked som sa odmalovavala nevedela som prestat . Stalesom mala pocit ze mam cierne okolo oci. :)

    Beauty Bubble

    Pekny den :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak áno objemovo to nieje nič extra ale tá dĺžka je viditeľná poriadne to máš pravdu. :) Ja som dnes zistila, že táto špirála má vodeodolné zloženie, tak to ťažšie odlíčenie je spôsobené tým - zaujímavé ale je, že v katalógu o tom nie je vraj zmienka, ale na internete sa to píše, tak sranda. :) Ja som od PUPY mala nejaké výrobky, ale tuším že riasenku ešte nie. Na druhú stranu, takto aspoň budeme vedieť aké riasenky budú super na budúce leto! :)

      Odstrániť
  5. Urobila ti krásne mihalnice, tiez by som take chcela mat aj ja. Moje su rovne a to ma stve. :( ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) a skúsila si použiť klieštiky na mihalnice? Alebo existuje aj taký elektrický hrebienok, niečo ako žehlička na vlasy, ktorá vlasy vyrovnáva, tak toto ti naopak vytočí mihalnice, skús niečo popozerať na internete - v dnešnej dobe je už veľa zlepšovákov. :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!