4. septembra 2014

► klasické a peelingové vatové tampóny, vatové tyčinky a odlakovač


Takže po včerajšku pokračujem v recenzii na výrobky  tento raz značky ebelin, ktorá spadá taktiež pod dm drogeriu. Tento raz pôjde o produkty, ktoré na blogoch nie sú často recenzované, avšak každá z nás ich používa - niektoré aj každý jeden deň. Opäť aj toto bude pozitívna recenzia, prečo sa už dočítate ďalej.

Odličovacie tampóny zo 100% bavlny

Dm-ke som v tomto smere verná už naozaj dlhú dobu z mnohých dôvodovou a to aj z finančného hľadiska. Spravidla si sama kupujem balenie ktoré obsahuje 140ks tampónov. V ďaka spolupráci som mala možnosť vyskúšať aj novinku tejto značky o to peelingové tampóny. To čo majú oboje spoločné je fakt, že svoj tvar držia pevne a vôbec sa nerozpadávajú medzi prstami/nemenia tvar. Úplne najlepšie na nich je ich zloženie - tampóny sú zo 100% bavlny a tak pleť vôbec neškriabu (ja osobne neznášam "umelé" tampóny, ich vlákna moju pleť veľmi dráždia a škrabú). Tampóny neobsahujú vonné látky a sú bielené bez použitia chlóru. Čo sa týka novinky - peelingových tampónov, tak tie sú dosť zaujímavé. Ja ich používam každý druhý/tretí deň, pretože ich peelingová časť je naozaj peelingová teda aspoň pre moju pleť. Drsnejšia strana tampónu sa postará o odstránenie odumretých čiastočiek kože a jemnejšia pleť hladko odlíči a zbaví nečistôt. Tým že sú väčšie tak na odlíčenie postačí jeden tampón. 





Vatové tyčinky z čistej bavlny 

Toto je ďalší tip čo sa oplatí kúpiť. V balení ich je až 200ks, takže ich doma budete mať dlhšiu dobu kým ich miniete. :) Opäť sú z čistej bavlny a sú bielené bez použitia chlóru. Mám ich rada  aj pre to, že "palička"/stredná časť je pevná a neláme sa, neohýba sa. Hlavičky tiež držia pevne a to či už ich hodláte používať nasucho alebo namokro- nerozpadávajú sa, nie sú ani prehnane veľké ani moc malé. 

Už len poznámka pre milovníkov prírody - kartón je vyrobený z 95% recyklovatelného materálu. :)



Bezacetónový odlakovač 
s ryžovým olejom

Už ani neviem ako dlho mám tento odlakovač doma, ale je to odvtedy čo som ho zbadala v dm-ke. Je úžasný. Jeho použitie je rýchle a jednoduché. Funguje na takom princípe, že nalakovaný prst, vložíte do nádobky/kelímka/obalu (neviem jak to nazvať) tam kde je tá dierka, prstom pár-krát otočíte, potom ho vytiahnete a vuala nechet je odlakovaný. Je to naozaj skvelí pomocník, v priebehu jednej minúty si odlakujem všetky prsty na oboch rukách. Odlakovač po otvorení klasicky smrdi, ale zaujímavosťou je, že odlakované prsty pekne voňajú. Za tie mesiace čo ho mám doma, stále funguje ako má, takže táto kúpa na neuveriteľne oplatí!


Používate nejaké výrobky značky ebelin? Ste s nimi spokojné nespokojné? 
Čo hovoríte na tieto produkty?

4 komentáre:

  1. Anonymný5.9.14

    Já jsem se zamilovala do Bocoton to jsou Organic Fair Trade odličovací tampony :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pozerala som ich na parfums.sk a mám ich aj v košíku, tak pri najbližšej objednávke ich kupujem - som na ne zvedavá, snáď budú dobré minimálne tak ako tieto od ebelin! :)

      Odstrániť
  2. pouzivam Lidl tampony su lacne a dobre

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú lacné ale aj z časti umelé, ak myslíme na tie isté, takže za mna im hovorím nie... :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!