6. septembra 2014

► Dermacol novinky a stále prebiehajúca akcia



Opäť tu mám pre Vás nejaké tie novinky (aj keď už staršie ale stále to novinky sú), ktoré značka Dermacol uviedla na trh toto leto. Uviedla ich skutočne hodne a mnohé novinky by mnoho ľudí ani nečakalo -  vyčítať sa do dalo aj z rôznych reakcií na rôznych blogoch či web strnkach. Dnes vám teda predstavím aj ja výrobky ktoré mám doma a teda pôjde o  bronzujúcu kolekciu. Bronzujúca kolekcia podľa oficiálnych slov dodá bronzovo zlatistý nádych plný zdravia, kedykoľvek budete mať chuť. Ako hodnotím výrobky ja?

BRONZING PALETTE

Paletka má veľmi kvalitné prevedenie, doma mi totižto padla z poličky a akoby zázrakom ostala celá. Balenie má až 9g takže Dermacol rozhodne nešetril! Paletka ako celok ma dosť prekvapila, pretože je skutočne dobre pigmentovaná - treba preto s ňou zaobchádzať opatrne, aby líčenie nevyzeralo komicky.
Má dve časti - bronzujúcu a kontúrovaciu. 

Keďže tvár mám celkom pekne opálenú tak bronzujúcu časť zvyknem používať namiesto tvárenky. Je to krásna bronzová farba. Spodná matná časť slúži na kontúrovanie, to však ja nerobím (chce to cvik a ten ja nemám a nejak ma to kontúrovanie ani nechytá) preto využívam túto časť ako očný tieň a ten teda na viečku pekne drží. Celá paletka má zaujímavú a celkom silnú parfumáciu, ktorú však na pleti nie je cítiť. Ak hľadáte dobrú bronzujúcu paletku, tak túto určite v drogérii neprehliadajte!


SHEER FACE ILLUMINATOR SUN BRONZE  

Fluid má až 15ml čo je naozaj dosť, takže balenie vydrží dlhú dobu - balenie je praktické, funguje na dávkovanie. Keď som písala, že pri paletke treba zaobchádzať s nanášaním opatrne, tak tu to platí dvojnásobne! Je to výrazný tekutý rozjasňovač, ktorý sa silno trbliece. 

Samotný sa mi ho ešte nepodarilo naniesť, pretože keď som ho aplikovala na xy make-upov, tak sa mi ihneď porobili fľaky, teda som sa musela hneď odlíčiť. Preto ho môžem používať len tak, že si ho už rovno zmiešam s make-upom, stačí ho len málinko. Vtedy už pleť vyzerá dobre a výsledný efekt je na mne prirodzený. 


POZOR: ešte dnes do polnoci prebieha na www.dermacol.sk alebo www.dermacol.cz  skvelá akcia - 50% na dekoratívnu kozmetiku. Ja už som nakúpila aj s kamarátkami, pretože to sa jednoducho oplatí. :) Tak odporúčam aj vám a zároveň vám prajem  ešte pekný večer. :)

Vyskúšali ste niektorú z týchto noviniek?
Aké tohto ročné letné novinky sa vám od Dermacolu zapáčili?

6 komentárov:

  1. Taky bych chtěla si něco z těchto novinek pořídit! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak bol na to najlepší čas počas tej akcie. :)

      Odstrániť
  2. Mám ale tú druhú paletku a používam ju takmer na celú tvár :-) Akciu sme, samozrejme, využili a objednali poriadny balík! :-) Dovolila som sa nominovať ťa do TAG-u http://mycosmetictests.blogspot.sk/2014/09/liebster-award-tag.html :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže ste sa tiež spojili viaceré, však to najlepšie :) aspon človek ušetrí na poštovnom :) . A ďakujem za nomináciu Katka. :)

      Odstrániť
  3. Nakupila som toho vela 38eurova objednaka to budem mat uz aj na darceky tak sa tesim ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fúú, tak to sa teda čudujem, moje výrobky boli v hodnote necelých 15€ a to už som toho mala dosť. Tak ale zas bol to výhodný nákup. :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!