18. septembra 2014

► balzam na pery FRUITY SHINE WATERMELON


Ahojte žienky :)

Dnes to bude len o pár riadkoch o balzame, ktorý aktuálne nosím v kabelke, v kozmetickej taštičke. Značku Labello určite poznáte, tento balzam je preslávený rôznymi jeho variáciami - schválne - koľko ich máte doma? Koľko ste ich už vyskúšali? Keď si tak teraz spomínam, tak ja som vyskúšala klasický, taký akoby "lekárenský" biely, kamilkový, jahodový a aj s ochranou pred slniečkom. Isto som mala aj iné, ale teraz si na tie všeliake príchute nespomeniem.  


Tento balzam je novinkou tohto leta, má príchuť vodného melóna - mňam mňam. :) Hoci toto nie je balzam, ktorý by sa o pery nejak extra staral v zmysle hojenia rán a vo výraznej hydratácii, avšak za tú cenu za ktorú sa predáva je naozaj postačujúci.

Tento balzam má vraj inovatívne zloženie s Hydra IQ, obsahuje aj jemné farebné pigmenty. Dodá perám príjemný ružový nádych a hlavne aj lesk. Pery hydratuje, no len chvíľku a skôr len tak povrchovo - pery sú však po ňom jemné a vyzerajú 100% lepšie ako bez balzamu (teda aspoň tie moje) :D . Len pre info, výrobca hovorí, že jemný ružový nádych, rešpektuje módne trendy tohto roka 2014. Takže pokiaľ máte radi tónovacie balzami, tento je celkom fajn a navyše v dm drogerii je teraz v akcii za 1,99 :)


Vyskúšali ste už balzam Labello? Máte svoj obľúbený?

10 komentárov:

  1. Mám akorát jahodové :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňam to musí dobre voňať, jahôdky ja môžem. :)

      Odstrániť
  2. Ja si chcem kupit ruzovy balzam bez lesku. Nikde ho vsak nemaju, aj ked ho labello vyraba.
    KAVIAREŇ-U-MAČKY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skúšala si pozerať v Tescu? U nás Labello majú hlavne v ňom (hádam aj všetky druhy) a vždy veľa v zásobe. :)

      Odstrániť
  3. Ja som maniacka mam doma skoro vsetky a aj Hurraw. Teraz si rozsirujem zbierku balzamov Lavera a chem aj BabyLips. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teda, to si ozajstná maniačka. :) Ja by som doma narátala tak 6 balzamov dokopy - vždy sa snažím minúť to čo mám aby som ich nemala otvorených až príliš veľa, lebo predsa len aj taký balzam má záruku - tak pozor na to! :)

      Odstrániť
  4. mám podobný, který je s jahodovou příchutí :D :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tiež používam Labello, ale najradšej mám klasické tmavomodré, pretože mi príde ako najviac výživné pre moje pery :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj:))
    Tiež som nedávno robila na svoj blog článok o produktoch na pery :)))Budem rada ak sa tam mrkneš :)
    http://dreamklara.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj:))
    Tiež som nedávno robila na svoj blog článok o produktoch na pery :)))Budem rada ak sa tam mrkneš :)
    http://dreamklara.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!