13. augusta 2014

► letná novinka Avon Glow - očné tiene a tekuté linky na oči


Tentoraz tu mám pre vás novinku v podobe letnej dekoratívnej kolekcie Avon Glow. Celkovo v tejto kolekcii nájdete očné tiene (quatro) s názvom Vibrant Spice a tekuté očné linky - modrá Ocean Water, bronzovo-zlatá Sunset Bronze a fialová Exotic Orchid. Tak a teraz Vám predstavím to čo som dostala na testovanie. :)

Najviac ma zaujala paletka → očné tiene Avon Glow, bola som na ňu dosť zvedavá, lebo dve quatro paletky od Avonu už doma mám. Sú síce z inej kolekcie avšak líšia sa od seba sýtosťou pigmentácie, jedna je na tom poslabšie a druhá je naozaj super. Ale späť k tejto. 

Opäť paletka bola zabalená v škatuľke. Z nej sa dá vyčítať napr. zloženie ak niekoho zaujíma, ale hlavne tak ako aj pri iných je na nej ukážka, ktorý tieň z paletky (číselné značenie na tieni) by sa mal naniesť na ktorú časť viečka. Samozrejme dodržiavať to netreba, je to len malá pomôcka a teda aj vysvetlenie prečo je na každom tieni číslo.  Farby na paletke sú ozaj letné a dajú sa krásne kombinovať. Mne ich pigmenácia vyhovuje, je naozaj dobrá, ak by s ňou ale mal niekto problém, tak to vyrieši báza pod očné tiene. Takže celkovo paletke nemám čo vytknúť!


Tekutá linka na oči Avon Glow, tak čo sa týka jej/ich, tak tieto boli opäť balené v škatuľkách. Na testovanie som obdržala modrú a zlato-bronzovú. Každá tekutá linka obsahuje "milión" zlatých trblietavých čiastočiek. Vidieť je ich hlavne hneď po nanesení, kedy je linka ešte mokrá, po uschnutý akoby jemne zmatnia a trblietky už vidieť menej. 

Linka sa aplikuje štetčekom, ten je trošku ohybný do strán, ale dá sa to s ním pekne zvládnuť - chce to cvik - mne sa celkovo tekuté linky najlepšie nanášajú, keď mám ruku (lakeť) opretý na stole a nie len tak voľne vo vzduchu. :)

S linkami som veľmi spokojná, dokonca viac ako s paletkou (hlavne Sunset Bronze nosím fakt často)! Celkovo obe linky sú poriadne sýte (v katalógu, alebo na webe Avonu vyzerajú o dosť svetlejšie - hlavne Ocean Water). Ich výdrž je fantastická a to nekecám -  zvládnu aj celý deň, držia ako by boli pribité, ale keď ich chcete odlíčiť tak idú dolu rýchlo. 

INFO:
Žiaľ foto na viečkach nebude. Už dlhšie mám zrkadlovku pokazenú a môj kompaktný foťák mi viečka nezaostrí dostatočne či už fotím na automatiku, alebo rôzne iné režimy... 

Postrehli ste tieto novinky od Avon-u? Zaujalo Vás niečo? Používate farebné linky?

13 komentárov:

  1. pekne su ale akosi tieto veci moc nepouživam ja som len taka ceruzka špirala a idem:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja v bežný obyčajný deň sa tiež skoro nelíčim, to si dám len niečo na zjednotenie pleti + špirálu a tým končím, ale keď idem vonku s priateľmi a tak, tak tú bronzovú linku sa dám, aktuálne také 3dni v týždni ju mám isto na sebe :)

      Odstrániť
  2. Avon mám osobne veľmi rada , aj keď ku katalógu sa moc často nedostanem. Najviac ma ale zaujali očné tiene. Farby ktoré sa na leto totálne hodia . Na paletkách od Avonu sa mi páči najviac práve to číslovanie . Doma mám fialovú kombináciu a keď už neviem čo vytvoriť na oku idem práve podľa týchto čísel. Je to fajn. .-)

    P.S. : Chcela by som teba a tvoje čitateľky pozvať na na narodeninovú Giveaway ktorá sa koná na mojom blogu. Budem veľmi rada ak sa zúčastníš . :-)
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/2014/08/birthday-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež katalóg som v ruke nemala ani nepamätám kedy, ale v meste máme taký stánoček a tam je vždy položených niekoľko kusov, ja si však rada pozerám katalóg cez internet a keď ma niečo zaujme tak napíšem kamarátke, alebo obzriem dáky e-shop. Ja z paletky často všetky 4 farby nepoužijem, skôr dve tri a tiež mám doma patetku s fialovou kombináciu. :) Ďakujem za pozvanie už aj idem na to :)

      Odstrániť
  3. Avon vôbec nepoužívam, ale paletka ma zaujala maximálne. Tú by som v zbierke rada uvítala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ti odporúčam vyskúšať niečo z dekoratívky, Avon má niekoľko dobrých kúskov s ktorými som ja maximálne spokojná! :)

      Odstrániť
  4. Akurát si ulietam na Avon paletkách, vo výpredaji som si pred mesiacom zaobstarala Glitz and Glamour, Golden Sapphire a Urban Skyline, všetky sú úžasné. Túto som ešte nevidela, v zbierke by som ju tiež rada mala, snáď ju bude mať Avon v akcii. :) Chválim fotky sú krásne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si môj človek! Tiež sledujem rôzne výpredaje, alebo teda akciové ceny, veď keď môžeš ušetriť vtedy aj nemalé peniažky tak prečo nie. :) Paletku Glitz and Glamour má mamina a pochvaľuje si ju. :)

      Odstrániť
  5. Anonymný13.8.14

    krásné fotky, jak to děláš? čím fotíš že máš takové bílé pozadí, nebo máš lightbox?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj - už som o tom niekoľkokrát písala :) Lixhtbox nemám ani nechcem, fotím buď zrkadlovkou Canon 550D, alebo aktuálne keďže mám zdrkadlovku pokazenú tak kompaktom Olympus Tough TG-310. Mnoho fotiek mám dopredu nafotených, lebo fotím keď je slniečko, následne v pc a programoch dotvorím jas, ostrosť a mnohé iné veci a fotka je hotová. Úprava a celkovo všetko (aj fotenie) zaberie dosť času, ale keď chcem aby fotky boli takéto, nič iné mi neostáva - ale hlavne baví ma to a som rada, že Vám čitateľom sa to páči!

      Odstrániť
  6. Ta paletka je fakt krásná, taková letní :)))
    Soutěž o paletku Catrice

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Anonymný15.8.14

    Hey! I know this is kind of off topic but I was wondering if you knew where I could find a captcha plugin for my comment form?
    I'm using the same blog platform as yours and I'm having problems finding one?
    Thanks a lot!

    My web page: cheap uk vps hosting

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Anonymný15.8.14

    Usually I do not learn article on blogs, however I would like to say that this write-up very forced
    me to check out and do so! Your writing taste has been surprised
    me. Thanks, very nice post.

    Take a look at my weblog: best results for weight loss sacramento

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!