12. júla 2014

► vysoká slnečná ochrana pre všetky typy pokožky/pleti


Ahojte :)

keďže leto je v plnom prúde, postupne Vám ukážem aké všetky prípravky používam, aby som sa nespálila. U nás doma je to tak, že čo sa týka ochranných prípravkov pred slnečným žiarením s maminou sa delíme. Aj keď je pravda, že každá z nás ma niečo iné v obľube, nejak extra zamerané na jeden druh nie sme. Dnes Vám predstavím môj najobľúbenejší rad prípravkov - Bioderma Photoderm BRONZ. Tento príspevok berte ako skvelí tip čo si kúpiť, pokiaľ ešte žiadne doma nemáte. :)

Prečo mám tento rad Photoderm BRONZ najradšej? Ja totižto patrím k tým, ktorý na opaľujú resp. chytajú hnedú farbu veľmi pomaly (aj keď by som bola na slnku celý mesiac, tak ja úplne krásne hnedá nebudem nikdy) a tieto prípravky mi moje hnednutie o niečo urýchľujú a predlžujú - a to naozaj. Tak a toto sú moje tipy čo sa teda oplatí kúpiť:

PHOTODERM BRONZ SPF30 sprej


Oficiálny popis:

Photoderm BRONZ SPF 30 podporuje tvorbu melanínu  tým dochádza k rýchlejšiemu zhnednutiu pokožky. Ochrana v hĺbke pokožky: patentovaný komplex Bunkovej Bioochrany® stimuluje a chráni bunkové ochanné mechanizmy.
• Vlastnosti - "Špeciálny slnečný" parfém, vodeodolný, fotostabilný, nekomedogénny, hypoalergénny, 200 ml sprej

Moje hodnotenie:

Môj naj naj obľúbenejší na leto je práve Photoderm BRONZ SPF30 (SPF 30 / UVA 16), písala som o ňom už aj minulý rok. Mala som už veľa jeho balení - jednoducho je super. Má klasické pumpičkové balenie, obsahuje riedke mliečko, ktoré sa rýchlo rozotiera, vstrebáva, nie je mastné, nelepí a nezanecháva biele fľaky po pokožke. Bonusom je krásna jemná sladká vôňa, charakteristická pre tento rad. Pokožku toto mlieko aj hydratuje a po úplnom rozotrení  ju rozžiari, je na dotyk hebká. Tento sprej je parádny na naše pásmo, určite sa po ňom nespálite.


PHOTODERM BRONZ SPF30 sprej suchý olej


Oficiálny popis:

Photoderm BRONZ SPF 30 stimuluje, zintenzívňuje a predlžuje prirodzené opálenie. Vysoká anti-UVA-UVB ochrana v kombinácii s patentom Bunkovej Bioochrany® predchádza solárnym spáleninám a predčasnému starnutiu pokožky.
• Vlastnosti: "Špeciálny slnečný" parfém, vodeodolný, bez parabénov, bez alkoholu, excelentná tolerancia, fotostabilný,nekomedogénny, hypoalergénny.

Moje hodnotenie:

Nemáte  radi opaľovacie mlieka? Potom je tu aktuálna novinka suchý olej (SPF 30 / UVA 13) - tak táto novinka ma úplne dostala a je to úplná "bomba". Opäť sprejová forma prípravku. Hoc je to olej, tak tiež sa rýchlo a ľahko rozotiera, pokožku nezanecháva na povrchu mastnú, len takú lesklú rozžiarenú + trochu hydratuje. Hoci v popise výrobca píše, že olej neobsahuje parabény, tak pravda to nie je, v zložení nájdete metyl/propyl-parabén. Aj olej krásne vonia a môžete ho použiť na pleť, telo a vlasy zároveň.


PHOTODERM BRONZ SPF50 FLUID


Oficiálny popis:

Maximálna solárna ochrana pre pleť intolerantnú, pleť veľmi bledú s pehami a pleť vystavenú intenzívnemu slneniu (hory, trópy...). Zaručuje optimálnu ochranu pokožky a zabraňuje reakciám na slnečné intolerancie - patent BUNKOVÁ BIOOCHRANA.®.
• Vlastnosti: nekomedogénny, excelentná tolerancia, fotostabilný.

Moje hodnotenie:

Ľahký parádny krém ( SPF 50+ / UVA 35), ktorý používam výhradne keď idem na hory. Krásne vonia, nemá príliš hutnú ani riedku konzistenciu. Taktiež sa rýchlo rozortiera, zapracováva do pokožky, dobre ju hydratuje, nezanecháva mastný film ani biele stopy po kréme. Ako iste viete vysoko v horách poriadne slnko "pečie" a hrozí teda spálenie. Tento krém mám odskúšaný vo výškach nad 2400m.n.m (Kriváň, Rysy) a nikdy ma nespálilo! 


Bioderma je jednoznačne u mňa top, čo sa týka slnešnej ochrany, nikdy ma nikde prípravky nesklamali. Hoci ich cena je vyššia, pri tejto značke jednoznačne viem, že mňa ako spotrebiteľa investícia do prípravkov nesklame. Doma mám ešte iné Bioderma výrobky, takže tešiť sa môžete na ešte jeden článok  s inými, ktoré však nepatria do radu BRONZ. A teda pokiaľ hľadáte kvalitu za rozumnú cenu, nemáte nad čím váhať.  V lekárniach alebo e-shopoch sa dajú nájsť aj akciové balíčky, pri ktorých sa dajú ušetriť aj nemalé peniažky.

Aká je Vaša najobľúbenejšia značka v oblasti ochrany pokožky pred slnečným žiarením?

4 komentáre:

  1. Rada mám Baleu, ale moc sa nenatieram. Koľko stojí ten krém na pleť?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) tá cena je ako kde, ja si ten krém kúpim keď vidím naň akciu, klasicky stojí cca 18€ ale to je moc, takže odporúčam sledovať akcie či už v lekárňach alebo v e-shopoch. :)

      Odstrániť
  2. já si asi koupím do Chorvatska něco od Biodermy, protože teď jsem na Moravě měla Niveu 20 a i když jsem se natírala na takových těch citlivých partiích (dekolt, břicho) třeba každou hodinu, tak jsem stejně zčervenala. takže k moři kupuju nějaký silnější kalibr. zaujal mě ten olej, klasické opalováky nemám moc ráda, ale škoda toho parabenu...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hmm 20 je málo ja mám doma Baleu s SPF20 a to skôr sa natriem keď už sa chýli k večeru alebo je ešte ráno, cez deň si myslím, že je to málo,... Do Chorvácka by som si tiež zobrala 30, tá tam stačí a Biodermu mám odskúšanú, takže tej by som v tých podmienkach verila :) A nezabudni niečo na po-opaľovaní - nech si pokožka "odpočinie" :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!